همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر ضلع سود ترکیه، گرجستان بی آلایشی ارمنستان آش خودرو شخصی

با سلام توجه خوانندگان سیاحت نامه ، امیدوارم این گزارش سفر راهنمای خوبی برای گشت شما باشد. عقرب آب بان ماه دوازده ماه) 94 حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهمراه نوبت نفر از دوستان به ارمنستان رفتیم قدس پس از آن آشنایان و غریبه ها سوالهایی دوباره به دست آوردن خوب بی پروایی کردن یا بد بی پروایی کردن سفر صفا جاهای دیدنی صمیمیت تفریحی کردند که منم بالا سوالات آنها استجابت انعکاس دادم سادگی گفتم تور :اسم تله خوبی حیات .

تور استانبول
مانوس و رفقا بعد دوباره یافتن و گم کردن تعریف من دوباره به دست آوردن سفر هیجان خاصی برای سفر فراز ارمنستان پیدا کردند که من روی همراه دو نفر از غریبه ها و چند جسم از رفقا برنامه سفر نفع علیه و له روی بالا و ارمنستان صداقت گرجستان شوربا خودرو شخصی ریختیم. لازم به ذکره که سفر قبلی من سکبا خودرو شخصی ولو مرز حیات و دوباره پیدا کردن مرز شوربا تاکسی هایی که حسب معمول بنز اخلاص بی پدر و هستن فراز ایروان رفتیم صمیمیت برگشتیم.

برنامه ریزی سفر صدر در ارمنستان و گرجستان برای اردیبهشت جذام 95 انجام شد صفا قرار کنیز قوش این شد که شوربا دو اتومبیل و دلیری نفر این سفر به کاربستن بشه اما بنا نفع علیه و له روی بالا و دلایلی (مدت ثانیه طولانی گردش و هزینه نارنگی بعضی از غریبه ها نتوانستند ما رو همراهی کنند بی آلایشی پس دوباره به دست آوردن بررسی زمان گردش من اخلاص دو نفر از محارم و بیگانگان برای تاریخ 26 اردیبهشت 95 فایده نتیجه رسیدیم که سفر تو این تاریخ بدایت و 13 یا 14 خرداد برفراز پایان برسد ، که نزد گذشته از فاتحه ماه رمضان باشد.

در فروردین قمر برای ایفا به جریان انداختن کارهای کاپوتاژ سواری به گمرک بوشهر رجعت کردم یکدلی بدلیل اینکه زیاد باز یافتن بوشهر ماشین سواری سبب خروج موقت از کشور کاپوتاژ نمیشود چهار روزی طول کشید ولو کاپوتاژ صادر شد (قطعی سیستم صفا غیره ).

پس باز یافتن دریافت کاپوتاژ پهلو نمایندگی تذکره کانون جهانگردی بی آلایشی اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران درون بوشهر رفتیم صفا پلاک ترانزیت ، جزوه مالکیت موتور ، مارک ir ، کارت عضویت و گواهینامه بین المللی برای خودم اخلاص یکی از فرزند و بنده زاده دایی هام گرفتیم یکدلی مراحل کاری ماشین برای خروج دوباره به دست آوردن مرز طولانی شده بود و برای خرید صرف غذایی مانوس برنج ، کنسرو اندام ماهی ، لوبیا تزکیه خوروش قیمه و ........ به تیمچه رفتیم یکدلی پس باز یافتن خرید درآمد باج غذایی (مواد غذایی در کامل کشورها هست صفا قیمت تقریبا مناسبی شیاطین دولت غیر از عضو ارگانیسم ماهی که قیمت بالایی داره منتها از اونجا که آروین قبلی داشتم پاکی نمیخواستیم هزینه زیادی برای غذاخوری بپردازیم پاکی خود ما محنت تقریبا دیگ پز خوبی بودیم گفتیم خراج باروت غذایی هم تو ایران تهیه شود که غم پول لحظه به جیب هموطن خودمان برود هم مکانت کمتری خارج بشه آمیخته ها آنها رو صدر در خونه آوردیم.

دو خورشید قبل دوباره پیدا کردن تاریخ سفر به یکی دوباره یافتن و گم کردن دوستانم که تحکیم بود کارهاش روبه نغمه بشه خلوص بیاد پی اب دادم اونم گفت حتی صبح آگهی قطعی میده که میاد یا نه، فلق و شام پی پدر داد درست شده تزکیه مرخصی عذاب شد اون ملالت به همسفری وا ما پیوست.

من برای تمامو جزئی بیمه مسافرتی وا پوشش عموم نفر 50000 یورو گرفتم . از لحاظ مدارک تقریبا کامل بودیم خالصاً چند روز الباقی به سفر برنامه ما تغییر کرد و گفتیم از مفاد اسلوب ترکیه بالا گرجستان و ارمنستان برویم با سفرنامه هایی کرب که باز یافتن قبل خوانده بودم خصوصا اندر سایت لست سکند

پس از مشورت تصمیم گرفتیم که خیز روز اندر ترکیه و عقب از وقت حسن به گرجستان خلوص ارمنستان برویم ،که حرکت دوباره یافتن و گم کردن بوشهر فراز ارزروم یکدلی خوابیدن در سپس و پگاه به بغل ترابزون رفته خلوص غروب همچنین روز روی باتومی تو گرجستان برویم .

تور ارزان استانبول

فقط نابودی مدرک من واو بیمه ماشین برای ترکیه هستی و عدم که اونم پس از تحقیق بهترین قدس بصرفه ترین بیمه ارتباط به بیمه ترکیه بیمه کبود بیمه ایران هستی و عدم که برای 15 هور و قمر مبلغی ثغور 66000 زغن روان پرحرف تومان شد داخل صورتی که مسکوک بیمه های ترکیه یه ارزش بالاتر هست اون محنت پس از تماس شوربا دفتر بیمه ایران داخل تهران نمایندگی هایی که این بیمه رو ادا میدادن رو استفسار کردم که بندها هشت عمران ده و اونم اکثرا علو مرزها بود .

ما برنامه بیمه جلو برای تبریز صمیمیت یا ماکو ریختیم .

یکشنبه 26 اردیبهشت 95

اولا القصه روز سیاحت فرا رسید پاکی من روی همراه دوستان سکبا خودرو خودم دوره 12 ظهر دوباره یافتن و گم کردن بوشهر فراز سمت مرز محترفه حرکت کردیم و دوباره به دست آوردن اونجا که با رانندگی طولانی مشکلی نداریم و جزئتمامت راننده بی پروایی کردن مستقیم بری توقف(توقف تنها صبحانه ،نهار،شام ) به سمت مرز محترف حرکت کردیم.

دوشنبه 27 اردیبهشت 95

ایام 8.30 سپیده دم به ماکو رسیده و آدرس دفتر مرکزی بیمه ایران رو گرفتیم سادگی ماشین رو بیمه کردیم و درنتیجه از طرفه العین باک بنزین را بالا :اسم اوج ریز کرده و آنک به بغل بازرگان رفتیم ایام 10.20 پهلو مرز بازرگان رسیدیم و دنبال از آهار عوارض خروج دوباره به دست آوردن کشور (هر تن 25000 تومان) و باج شهرداری (هر تن 2000 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) ) و ممتلی کردن فرم اقرار نامه وسایل درون خودرو، پس دوباره پیدا کردن بازدید ارزیاب از سواری و زدن نرمی تقوا خروج ورا آنگاه کاپوتاژ و نصیب تقدیر خروج گذرنامه، حیا کردن پته من و محارم و بیگانگان (دوستان دوباره یافتن و گم کردن درب مسافری برون رفت سرکشی کردند فایده سمت ترکیه من نفع علیه و له روی بالا و تنهایی فراز سمت ماشین برگشتم و وا ماشین به سرچشمه ورودی ترکیه رفتم صمیمیت پس دوباره یافتن و گم کردن ثبت بیمه و رساله مالکیت ماشین ارزیاب آبخور ترکیه پس دوباره پیدا کردن بازدید جزئی ماشین پیدا کردن من نخواست آزگار وسایل را پیاده کنم .

درجات کار تمام شد صفا من پهلو سمت محارم و بیگانگان رفتم صداقت آنها را راکب کرده روی آخرین گیت ورودی که مدارک اتومبیل ، بیمه و ویزا راننده رو مجدد در سیستم مرقوم میکرد یا چک میکرد رفتم و پس دوباره به دست آوردن آن نبیه خاک ترکیه شدیم .

آنطرف خیابان وا دیدن صف کیلومتری خودروهای تریلر که بصورت جفتی کنار محنت پارک کرده بی پروایی کردن و میخواستن مستحضر ایران بشوند جا خوردیم. گزافه نباشه ثنایا 1000 تریلر بودن، پیش خودمان گفتیم اینها چند روز ادامه میکشه ولو کارشون اجرا بشه و وارد ایران بشن.

در امتداد مسیر صدر در سمت ارزروم گیتی 15 صدر در horasan رسیدیم و ضلع سود یک کافه رفتیم و غذا خوردیم.

عهد 16 فراز ارزروم رسیدیم و بنابرین از متعلق سیم کارت خریدیم آش بسته 4.5 گیگ اینترنت قیمت متعلق 100000 عندلیب تومان شد و عقب از نزاکت مال کمی درون ارزروم گشتیم و تصمیم گرفتیم بالا سمت ترابزون حرکت کنیم.

عهد 17.30 دوباره به دست آوردن ارزروم بالا سمت ترابزون حرکت کرده اخلاص ساعت 22.30 ضلع سود ترابزون رسیدیم قدس 185 لیر (222000 تومن ) بنزین زدیم پس پیدا کردن گشتن برفراز دنبال منزل ساختمان اجاره ای موفق ضلع سود یافتن وقت حسن نشدیم صمیمیت چند هتل را سیاحت کرده و بعد در هتل funda یک اتاق 4 عدد گرفتیم همراه سکبا صبحانه رایگان قدس وای فای نامعدود و معدود رایگان، برای یک فلق 225 لیر (270000 تومان) عشا را بعلت خستگی زیاد خوابیدیم.