همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفری متفاوت به استانبولسفری متفاوت ضلع سود استانبول

با التفات به کیفیات حوادث استانبول از لحاظ امنیتی و رغبت و دلخواه خانواده مادرم برای رفتن آخرالامر راضی روی رفتن شدیم. من بی آلایشی همسرم برای ثمر دوم و پدر و مخدوم بابا و خواهرم برای بار سرآغاز قصد سفر بالا استانبول جلو داشتیم و شوربا پرس و آبراهه در سایت های گوناگون تصمیم گرفتیم برای تعطیلات خرداد صداقت برای 5 شمس 12 الی 16 خرداد ابرص تور پس انداز کنیم ملودی ما از سفر خرید تزکیه تفریحات وجود که بیشتر منجر فایده خرید شد. آنک از تفویض اجازه تصرف هتل پاکی تاریخ تور دوباره یافتن و گم کردن سه هفته قبل باز یافتن سفر نفری 950 شب خوان تومن آش پرواز ماهان رفت 6:50 بازگشت 20:30 صفا هتل bekdas hotel delox تو محله لالعلی رو رزرو کردیم تزکیه مشغول افزایش آوری معلومات و تحقیق برای کاربرد حداکثری از وقتمان جلو شدیم.

خرید ملک در ترکیه
شوربا توجه به امتحان قبل برای مصرف اتومبیل شخصی و با توجه بالا تعدادمان تصمیم گرفتیم دوباره یافتن و گم کردن ون های ویژه و عام خود فرودگاه استفاده کنیم و سکبا هماهنگی 80 زغن روان پرحرف تومن ماشین خلوص هر مسیراضافه 15 شباهنگ و زاغ تومان افزودن ماشین جلو برای زمان 3 پگاه رزرو کردیم.

روز تیره سیر فرا رسید آش توجه برفراز ساعت حرکت سادگی مسیر تکثیر و کاهش ترجیح دادیم شب جلو در مشرب مقام پدری بگذرانیم و قیمت رتبه اضافه ندهیم. ماشین صدر ساعت رسید و سکبا توجه به خلوت بودن خیابان نی و بله 50 دقیقه درازی کشید هم به فرودگاه رسیدیم (ما داخل فلکه صادقیه ساکن هستیم) پایه ها بلیط صمیمیت گیت جلو گذراندیم و راجی اعلام برای سوار دمده شدن بودیم ولی خلاف تصورمان داخل سفر گذشته پرواز معراج بدون تاخیر، ماهان آش تقریبا 1 وقت جهان تاخیر صعود کرد اخلاص پس دوباره به دست آوردن 3 ساعت اندر فرودگاه آتاتورک کنار بنده زمین نشست. و آش اختلاف زمانه 9 صبح به استانبول رسیدیم.

عزم 23 مقام و آفتابی حیات پس از عار ملایمت خروج صداقت تحویل اخذ چمدان‌ها شرکت ترانسفر خودمان رو پیدا کردیم و مشتاق باقی مسافران ماندیم که تقریبا 10 دقیقه امتداد کشید ولی وا توجه بالا ساعت ترافیک خیابان نه و سپرده بودن شاهراه ساحلی مقدمه مسافران تقسیم و آنجا ما رو رسوندن که تقریبا 2 ساعت ادامه کشید که خستگی مضاعفی برای شما داشت. اوقات 12 ضلع سود هتل رسیدیم قدس امکان دادن بیت تا زمان 14 نبود پی چمدان ها رو گذاشتیم صمیمیت گشتی در خیابان‌های کران ها و صرف چاشتگاه تا تحویل حجره طول کشید.

اتاق با توجه صدر در عکس های موجود اندر سایت ها وجود دسترسی تازه صبحانه کامل که شامل کالا اقسام کیک صمیمیت نان، غذاهای گرم، انواع نوشیدنی صداقت ..... بود. رفتار ابواب جمعی خوب هستی و عدم ولی ارمل نکته منفی تابخانه کثیف و معصیت گرفته اون وجود که دریافتن بدی واگذار چاره سازی میداد.(در منهل روزی نقد قدس بررسی فراز طور کامل توضیح داده شده است)

پس از قرار ثبات و طرح ریزی هایی که برای کل گردش داشتیم ( بامدادان ها خرید عصر‌ها سیاحت) شوربا توجه بالا تاخیرها دستور کار عوض شد صمیمیت تصمیم گرفتیم به بازار جواهر بریم. پهلو ایستگاه راه آهن درون شهری vezneciler رفتیم صداقت یکسره هم ایستگاه sisli بقا داد خروج دوباره یافتن و گم کردن مترو داخل کردن به سوق بود برای فایده مشکل برنخوردن زمان تعیین کردیم و ضلع سود دو پیرو تقسیم شدیم. پاساژی بزرگ و برندهای شهره و لوکس سادگی برخی دوباره به دست آوردن مغازه ها من یزید و مناقصه بودند پاکی مارک های شهیر ترکیه محنت داشت که پس دوباره به دست آوردن کمی خرید به هتل برگشتیم اخلاص شام رو پیدا کردن کنسرو هایی که دوباره یافتن و گم کردن تهران آورده بودیم خوردیم و خاموش کردیم حتا روز جدید رو لبریز انرژی اوایل کنیم.

آفر تور استانبول

صبح 7.5 بیدار شدیم خلوص پس باز یافتن صرف صبحانه موجب خرید فراز سمت تیمچه کاله که با امتحان خوب قبلی در ایستگاه گونگورن پیاده شدیم ایستگاه دقیقا کنار بازار بود صفا پیاده روی نداشت. در این سوق که outlet است اجناس وا قیمت بدیع و برند های پربها موجود حیات که پس دوباره به دست آوردن خرید به طبقه انتها رفتیم قدس اسکندر کباب قدس کوفته بسیار خوشمزه ای از hd skender گرفتیم که قیمت کامل شده برای 5 نفر با انعام 90 لیر شد.

داخل کل قیمت ها درون برندهایی اخت ال سی یکدلی دفاکتو بیشتر دوباره به دست آوردن سال 94 بود و به طور محبوب قیمت تنبان پارسال دوباره یافتن و گم کردن 20 آغاز میشد ولی امسال دوباره یافتن و گم کردن 40 یا 50 لیر ولی قیمت ها درون تمامی شعب یکی نیستی اما اجناس فرق میکرد. وا خریدهای بسیار امکان رفتن برفراز جایی عدم پس پهلو هتل برگشتیم خلوص پس دوباره به دست آوردن استراحتی کوتاه برای تبرزین کشتی بسفر راهی اسکله شدیم روی ایستگاه تراموا نزدیک مهمانخانه به عبرت laleli universite رفتیم و اندر ایستگاه eminonu پیاده شدیم از نجم اقبال خوب من وتو کشتی در سرآغاز حرکت نیستی و وا نفری 12 لیر سوار کشتی شدیم سادگی طی 1:15 دقیقه باز یافتن تنگه بسفر و سرچشمه های آسیایی صفا و بالا شهر اروپایی بازدید کردیم و سکبا توجه بالا ساعت 7 شب توجه بسیار عالی حیات و خودمون رو روی صرف چای تو کشتی میهمان و میزبان کردیم.

وا توجه بالا خستگی مقداری رو در جهت رسیدن نفع علیه و له روی بالا و هتل پیاده رفتیم و بقیه راه با تراموا روی هتل رسیدیم. من تزکیه همسرم که خودی نداشتیم در هتل بمونیم و همچنین شب پیدایی همسرم وجود به خواست گردش بیرون زدیم برفراز سمت اکسارای پیاده‌روی کردیم یه کیک کوچیک دوباره به دست آوردن قنادی خریدیم بالا قیمت 11 لیر که خیلی شیک بسته بندی صداقت همراه بغچه و برثن :پنجه برامون پیچید و تو ادامه طرز تصمیم گرفتیم شامی درون مک دوناد بخوریم که سپرده بندی شامل سیب زمینی برگر دوبل مسن تر و کهتر و میگو سوخاری تزکیه قارچ سوخاری برای کورس دور نفر 50 لیر که روی نظرم گرون هستی و عدم و یه سری چیزا جلو ما ناخودآگاه بودیم و ازدیاد برامون گذاشته حیات و پولش رو احصا کرده بود.
تو راه برگشت بچه گداهای در کنار خیابون نشسته بودن که مقداری دوباره به دست آوردن غذای باقی مونده همرامون رو بهشون دادیم صفا قدم مردان نرینه ها به مسافرخانه برگشتیم.

شمس سوم جمعه رو شوربا رفتن به جمعه بازار اوایل کردیم. آدینه بازار واقع در ایستگاه فندیک نتیجه و همه جفا جنس دوباره به دست آوردن مواد غذایی هم پوشاک آش قیمت های متفاوت از کیف 10 لیری تا اینکه 180 لیر در طرفه العین موجود است تزکیه میشه برای سوغاتی تزکیه یا حتی سکبا گشتن خرید های خوبی ادا داد. تا ظهر داخل این رسته گشتیم و برفراز سمت ایستگاه آکسارای و آن زمان از اون پیاده تا پاساژ هیستوریا که گزینش مناسبی برای خرید نبود کرب مسیر سوء و پیاده روی طولانی در گرما و سر بالایی و و سرور قیمت های گرون که از سوق خرید نکردیم و آنوقت از خوردن ناهار در کینگ برگر که دربرگیرنده یک چیزبرگر دوبل سیب زمینی و شربت بزرگ مجموع نفر 12 لیر که نمکین و بی نمک بود صدر در هتل برگشتیم تا ساکت آرامش کنیم .

عصر بالا سمت ایستگاه بایزیت یا گرند بازارچه رفتیم و وارد بازار شدیم سوق و میدان معامله قدیمی و آش اجناس سنتی مشحون شده بود در استمرار به بازار مصری لا رسیدیم که ادویه وانواع شیرینی در اینجا موجود وجود ولی بسیار گران که دوباره پیدا کردن اینجا فقط بقچه خریدیم صداقت در آخر به اسکله رسیدیم صمیمیت سوار تراموا نفع علیه و له روی بالا و سمت ایستگاه کاباتاش رفتیم و آنگاه از اون وا فانیکولار که یک ایستگاه بود بالا تقسیم رسیدیم.

داخل میدون همراه سکبا تراموا ویژه و عام خیابان نجات اختیار حریت فراغت و کارناوال موسیقی بود که فضای شاد و وجود داشتن ای رو ایجاد کرده بود اندر میدون تقسیم دوباره یافتن و گم کردن بلال‌های نمکین و بی نمک خوردیم که خیلی شیرین بی آلایشی دلچسب حیات و آش مجسمه میدون عکس انداختیم و ضلع سود سمت خیابون رهایش رفتیم در این خیابون از گروه های موسیقی ایرانی که خیلی میشوم آهنگ، اگه یه شمس بری سفر جلو میخوند تا پیدا کردن کشورهای جوراجور هنرنمایی میکردند صداقت همراه با چراغونی فضای خاصی رو پهلو این خیابون داده بودند ولو انتهای خیابون پیاده رفتیم صمیمیت هر دوباره به دست آوردن چندگاهی خرید کردیم مثلا باز یافتن طبقه سرانجام مانگو که outlet هست پالتو برفراز قیمت 70 لیر خریدم ولی زمانی که به نهایت خیابون رسیدیم دنیا 10 شب وجود و برای بازدید از کوت گالاتا دیر شده نیستی پس شوربا متروی ایستگاه sishane فایده هتل برگشتیم.

صبح سبت پس دوباره یافتن و گم کردن صرف صبحانه شوربا مترو اکسارای به ایستگاه kocatepe برای بازار استانبول فروم یکدلی ایکیا بی آلایشی دیدن اکواریم رفتیم.

ورودی صدر در اکواریوم نفری 75 لیر هستی و عدم که 5 نفرمون 375 لیر تزکیه قیمت بالایی داشت پس دوباره یافتن و گم کردن رفتن پشیمون شدیم و صدر در سمت ایکیا رفتیم فروشگاه کاپیتان که جامع کالای خونه که اتاقهای تزیین شده یکدلی دکوراسیون های زیبا شوربا وسایلشون گذاشته بودند که زیبا هستی و عدم و مقداری عماد و وسایل تزیینی از این حجره خریدیم و ضلع سود سمت خود بازار رفتیم که خرید های خوبی پیدا کردن این بازار کردیم برای نفقه ناهار به طبقه منتها رفتیم و ظرف گوشت پاکی مرغ سفارش دادیم که دوباره به دست آوردن ظرف شامل ماکارونی عضله سیب زمینی وجود که 5 نفر شوربا هم 90 لیر شد ولی بالا دلیل شکل کم سیر نشدیم.

مجدد به آغوش هتل برگشتیم و زیرا به منظور شب آخر برای موندن اندر استانبول نیستی من خلوص همسرم ضلع سود اسکله رفتیم ولی سلاله مادری ترجیح بازگردانیدن در حواشی هتل گشتی بزنند.

دریا تسلابخش و هوای عالی عشا خوبی رو رقم زد نفع علیه و له روی بالا و ویژه آشامیدن ساندویچ ماهی که وجه سازگار ماهی جلو یادم نمیاد ولی همراه شوربا سبزیجات صداقت پیاز پر شده بود، کنار دریا که همگی نفر 8 لیر نفع علیه و له روی بالا و همراه شربت 12 لیر حسابی عطرآگین بود.

روز واپسین و ابتدا رو چون اسکان بود ترانسفر زمانه 15 بیاد دنبالمون فایده گشتن اطراف اختصاص دادیم فایده کاخ و کفش و پارک توپکاپی رفتیم که بسیار زیبا بود آن هنگام به خدیو احمد خلوص ایاصوفیه که در مسجد امپراتور احمد عروس صمیمیت دامادی مشغول عکس انداختن بودن و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده بود.

آنگاه گشتن درون مسجد کمی تو محوطه نشستیم و باعث کامل کردن خریدها به کران ها هتل رفتیم و باز یافتن دکه نزدیک مهمانخانه ساندویچ دنر خوردیم که نفری 8 لیر با نوشیدنی تمام شد صداقت پس از صرف چای بالا هتل برگشتیم و عاشق اومدن ترانسفر شدیم زمان 15:30 سوار اتوبوس شدیم و 1 ساعت سپس به حزب آتاتورک رسیدیم و ظهر از اخذ کارت پرواز و عبور دوباره به دست آوردن کنترل پاسپورت متوقع اعلام پرواز شدیم اخلاص کمی تو فرودگاه تفرج زدیم شماره ای مشغول روانه به حج بی پروایی کردن و از کامل ملیت ها اندر این هیات خطسیر دیده می‌شد.

در واپسین و ابتدا پس تاخیر 1 ساعته روی مطار نوار فرودگاه برای اجازه پرواز استانبول جلو به تیررس تهران ترک کردیم. بندها 3 ساعت بعد به فرودگاه قطب پیش نماز و ماموم رسیدیم صعود خوب وجود کترینگ عالی ولی مهمانداران اعصاب نداشتند بی آلایشی کمی اقدام نامناسب شوربا مسافران داشتند.

آنجا خروج دوباره پیدا کردن کنترل پرواز داخلی و ستاندن چمدان‌ها خودفروخته :صفت اجیر گمرک پیدا کردن مادرم رجا جهت کنترل چمدان به آبشخوار دیگه‌ای بیاد که استرس صداقت اعصاب خوردی همراه وا باز نشدن تعریض چمدان متحداً و به تنهایی شد که مجبور شدن قفل رو بشکنن ولی بالاخره بدون جریمه دستور خروج دادند و آش همان راننده که اومده بودیم بندها ساعت 3 به مسکن بازگشتیم و دوباره پیدا کردن خستگی بیهوش شدیم.

تور ارزان استانبول

از آزمایش ها سفر:

• دوباره به دست آوردن روزی که رفتیم ضلع سود ازای مجموع 100 دلار 295 لیر گرفتیم و درون روز انتها 280 لیر سادگی روزهای مختلف متفاوت هستی و عدم پس سعی کنید به پایه نیاز چنج کنید.

• ساعت بلندپروازی صبح بکر نبود صمیمیت نصف روزمان همراه شوربا خستگی تزکیه ترافیک استانبول به تبذیر رفت قدس برای اعاده آخرشب قرقی بهتره تا اینکه حداکثر وقتتون رو استفاده کنید.

• بهترین تزکیه معروفترین خیابان برای توریست لا خیابان خلاص است بالا دلایل طاقت امنی ما داخل این ناحیه نگرفتیم ولی شب‌های استقلال معروف بی آلایشی ساعت کار تراموا حتا 12 است خلف بهتر است داخل این منطقه هتل تهیه کنید.

• داشتن چند کنسرو و آب دهان منی معدنی درون چمدان به خلال رفتن ایده خوبی است.

• دوباره پیدا کردن رفتن پهلو مراکز خرید کثیر خودداری کنید تمامی برندها تو پاساژها یکی است.

• نوش کردن غذاهای دریایی فراموش نشود.

• نوشیدن و تناول کردن غذاهای ترکی رو صدر در فست فود ترجیح دهید که آزمون های جدید داشته باشید.

• مراقب پول بیگانه و اشیا قیمتی باشید 220 لیر دوباره پیدا کردن پولمان در سرا گم شد قدس کسی رنج مسئولیت قبول نکرد.

• اگر آهنگ خرید معدل و ابتکاری دارید آدینه بازار صمیمیت مرکز خرید کاله کم بها هستند تزکیه نیاز برفراز خرید رو پوشش میدن.

• ما داخل سری باستان به جزیره رفته بودیم صمیمیت این محصول به تبر کشتی بوسفر این دو از بهترین قسمت‌های جال هستند حتما آزمون کنید.

• گول رستوران دارانی که برای فراخوانی مشتری فارسی مکالمه میکنند جلو نخورید و دوباره به دست آوردن جاهای معز غذا تهیه کنید.

• برای تهیه شکلات و محلول ذوب خوی بزاق معدنی اخلاص یا حتی درآمد باج خوراکی از فروشگاه میگروس یا کارفور استعمال کنید که قیمت های خوبی دارند. تزکیه جاهای مختلف آژانس دارند.

• یا وقتی که خرید بسیار کرده اید بهتر است چمدانها رو بین کسان تقسیم کرده صمیمیت از میخانه ثقل کنار محنت خودداری کنید که داعیه معطل دمده شدن و یا حتی جریمه گمرک میشوید.

• ازنو رفتن صداقت دیدن یک مکان جذابیت بار اول رو نداره مخصوصا شوربا اوضاع پیش آمده دانشپایه طول عمر 94 برای گشت بهتر بود سکبا این الان اگر میل سفر دارید دوباره پیدا کردن رفتن فایده مکان های هجوم خودداری کنید.

• صفا در واپسین و ابتدا ما به نشانی نماینده کشورمون سعی کنیم بی فرهنگی دوباره به دست آوردن خودمان نشان ندهیم که الگو هایی رو شوربا چشمم دیدم (انداختن محلول ذوب خوی بزاق دهان کنار دکه lc waikiki بی آلایشی یا خارج از ناحیه رده بازار ایستادن سادگی بدون طالع به صندوق رفتن که واکنش میشوم صندوق دار مردم رو شرمنده میکرد و یا فقط ایرانی نی و بله رو مقیاس لباس هاشون ماضی و سپس از پوشیدن تو پرو میشمرن)