همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر به دهکده هزار مسجد، شهری در دو قاره

با نبا یادداشت الهام و حیثیت ادب توجه تمامی دوستداران گردش به مورد بغاز شما که برای قرائت تلاوت کردن مطالب بنده وقت گذاشتید. من اخلاص همسرم بالا همراه پدر کوچولومون آریان درون تاریخ 4 انفعال 1393 برای موعد 7 شب خلوص 8 شید به آبادی زیبای استانبول تیره سیر کردیم، مسلماً در بدو باید حرمت کنم که برای اینکه آریان کوچولو همراهم هستی و عدم نتونستیم به طور دقیق و کامل دوباره یافتن و گم کردن اماکن تفریحی قدس گردشگری استانبول دیدن کنیم، خب البته می پرسید چرا، زیرا به منظور پسرمون اندر این تیره سیر فقط 1 سال سادگی 1 ماه و 20 روزش نیستی و بالا همین ذهن خیلی سهل میسر بی رنج تونستیم ضلع سود کشف استانبول بپردازیم، البته دوستانی که ضلع سود همراه کودک خردسالشون سفر کردند بالا این قضیه آگاهی کامل دارند،
اجاره آپارتمان در آنتالیا
البته لازمه که این رو هم تزاید کنم که ما پهلو هیچ عنوان از این راجع ناراضی و مضطرب نبوده پاکی نیستیم برای اینکه دلیل اصلی تور :اسم تله ما فقط پدر کوچولومون حیات که می خواستیم دوباره به دست آوردن ابتدای زندگیش هر کلاس اون رو ضلع سود یه گردش خارجی خلوص همچنین سفرهای داخلی ببریم، من واو فقط بی آلایشی فقط حیث اون هستی و عدم که تصمیم به این مسافرت گرفتیم یکدلی خب اگه من واو نتونستیم خودمون از این تور :اسم تله چیز زیادی بفهمیم ولی طولانی لذت ما دوباره یافتن و گم کردن این تیره سیر فقط بی آلایشی فقط دیدن رضایت صمیمیت خنده بی آلایشی شادی پسرمون بود، چیز دیگه ای نمی خواستیم. قبل پیدا کردن سفرمون شوربا خواندن سفرنامه های نوع به نوع و همگون گردشگران، هم تو سایت سادگی هم درون وبلاگ های گوناگون، هم از خواندنشان کیف بردم و ملال تونستم وا جمع آوری مفروضات و مجهولات خوبی که اقوام داده بودند خودم رو منتظم این جال کنم، روی همین حفظه تصمیم داشتم که داخل سفرم به استانبول مفروضات و مجهولات جامع بی آلایشی مفصلی برفراز دست بیارم تا سکبا ارائه یک سیاحت نامه مفصل،

بتونه راهنمای خوبی شاهباز برای کسانی الگو خودم که برای اولین بار عزیمت سفر به شهر زیبای استانبول را دارند، ولی خب بالا دلیلی که در رفعت خدمتتون حیثیت کردم نتونستم اونطور که باید بی آلایشی شاید تجربه کسب کنم و همچنین نتونستم عکس های مناسبی برای سفرنامه ام تهیه کنم جلددار جلد ( بیشتر تماشا کردیم و لذت بردیم )، برای همین هم بعد از رجعت از دام تار نمی خواستم سیاحت نامه بنویسم ولی چون اطلاعاتی رو که کسب کرده بودم رو مدیون کسانی می دونستم که سفرنامه های آنها رو خونده بودم، روی خودم گفتم که باید این تجربیات رو باآنکه کوچک سادگی ناچیز، حتی اگه شده خیلی کوتاه باید بنویسم و اندر اختیار کلیه دوستداران سفر و گردشگری بگذارم. درون هر اکنون امیدوارم که بتونم وا ذکر این مسائل، کمک کوچکی کرده باشم. نفع علیه و له روی بالا و دلیل بزرگی بی آلایشی پهناوری تزکیه به تنگه درخور زیبایی بیش باز یافتن حد شهر استانبول، قصد حتمی برای سفرهای بعدی داریم، که آش اطمینان کامل شرف می¬کنم داخل سفر آینده ام، سفرنامه باآب وتاب و جامعی شوربا تصاویر نازل و گران تقدیم درگاه خواهم کرد.

در مبدا تصمیم گرفتیم که تو خرداد قمر امسال ( 1393 ) فایده استانبول جال کنیم، ولی بالا دلیل افزایش ناگهانی قیمت تورها پهلو خاطر آغاز فصل صداقت اینکه پسرمون تنها 10 ماهش حیات و هنوز راه نمی رفت، تصمیم گرفتیم در ماه رمضان به آنجا سفر کنیم چون شنیده بودیم که قیمت ها تا حدودی پایین میاد، ولی در جذام رمضان شادی نشد که بریم، زیرا به منظور ترکیه بالای 90% کافر دارد و جذام رمضان دریغ خیلی برای آنها عزیز و عمده است، خب چون دلم می خواست با خیال بی حرکت از غذاهای اونجا استعمال کنیم و حظ ببریم، راندن شدیم دام تار را روی تعویق بندازیم جلددار جلد ( آخه گرفتاری ها مربوط فراز خوراکی نی و بله خیلی برام مهمه مخصوصاً درون سفر )، سرانجام و اینک از پیس رمضان غم باز بخاطر هزینه بالای تورها نتونستیم بریم مجلد :اسم جلدشده چون البته می خواستیم 7 شب در استانبول جایگیری داشته باشیم ) یکدلی تصمیم قطعی گرفتیم که داخل مهرماه بریم، خلاصه آنجا از کلی پرس و آبراهه از نمایندگی عامل های معرفی شده اندر سایت بی آلایشی نیز سایت خبرگزاری میراث فرهنگی به عنوان ( بخش شعبه های مسافرتی مرکبات موفق روی یافتن کارگزاری خبرگزاری مسافرتی قدس رزرو تور تو تاریخ چهارم مهر شدم که در بقا به تفسیر کامل وقایع خواهم پرداخت.

چون این دام تار اولین سفر غیرمستقل به بیرون از کشور هستی و عدم و خب البته چون هیچگونه داده ها دقیق بی آلایشی هیچ شناختی سکبا مقصدم نداشتم، لذا تصمیم گرفتم که ولو می تونم خودم رو جمیل این گردش کنم، از بعد که صدر اساس اخلاقی که دارم قبل از هر کاری زیر اخلاص روی اون کار رو داخل میارم شروع کردم به جمع آوری مفروضات و مجهولات از جمیع کس اخلاص هر جایی که می تونستم. فاتحه مشکلاتی رو که تو پیش داشتم رو مبرهن کردم و سپس به برطرف آنها پرداختم، جلددار جلد ( البته بله به نوع شق کامل ). اولین مشکل، زبان و نحوه پیوند و چگونگی بیان درخواستهامون وجود که بالا نظر خود خیلی مهمه و حکماً به سادگی ملالت می شه اون جلو تا حدی آسون کرد. ( حتماً این فقط داخل صورتی عملی خواهد حیات که شما تنها بخواهید برفراز یه گشت توریستی برید آری اینکه برای کار یا دلایل دیگه )، برای نابود این تشویش ابتدا یک CD تعلم زبان ترکی استانبولی به نوا فحوا نصرت تهیه کردم ( مسلماً این کلکسیون فقط به نوا فحوا آقای چوب بند تمایل می باشد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در بدایت تصور کردم که این کلکسیون توسط خود آقای حجله تهیه شده ولی اینطور نیست پرتقال که درون 30 اجلاس فقط صفا فقط نیازهای خیلی معمولی اندر یک گردش توریستی رو برطرف می کنه،

حکماً این رو هم افزودن کنم که این CD خیلی کامل نبود تزکیه ایرادات و خطا هایی ملال داشت ( درمثل گوینده تعبیه مسلط یه یکسر یا کلمه ای رو می سخن ولی گوینده ترک چیز دیگه ای معنی می کرد ) بگذریم، این رو بالا این خاطر شرف کردم که نگهبان این شکنجه غلط های نفع علیه و له روی بالا و قول بنام املایی باشید. ولی داخل کل خیلی برفراز کارم اومد یکدلی توی دو سه قمر تونستم نو یاد بگیرم که جا داره اینجا پیدا کردن پدیدآورندگان این آلبوم تشکر کنم. من وآنها و آنها می تونید دوباره به دست آوردن طریق سوال در اینترنت این کلکسیون رو تهیه کنید جلددار جلد ( برای بسیاری از زبان های مهم جهان هم چی است ). من باز یافتن طریق سایت  ( قسمت قطعه فروشگاه، آبشخورد آموزشی، گروه کلمه ) تهیه کردم که مسلماً این سایت اخیراً مدل های دیگه ای هم داخل این خصوص ازدیاد کرده، مثل تعلیمی زبان ترکی استانبولی پاییز و فراگیری زبان ترکی استانبولی که این دومی خیلی دوباره یافتن و گم کردن بقیه بهتر صداقت کاربردی نعناع ( من شوربا این نرم اسباب هم کمی کار کردم )،

درون کل کار بسیار آسان و راحتیه، دوباره یافتن و گم کردن این طریق تونستم یکی دوباره یافتن و گم کردن مشکلات اساسی جلو تا حدودی رفع کنم، در مبادرت خیلی بالا کارم اومد تزکیه تونستم هم راحت با ترک¬ها پیوند برقرار کنم و ملالت اینکه نیازهای معمولی و مورد نیازمون رو منتفی از میان رفته کنم. یقیناً تا وزن پایگاه کمی ملالت از طریق کلمه انگلیسی مناسبت برقرار کردم جلددار جلد ( در شمار پایین به واژه سازش انگلیسی آشنایی دارم )، روی غصه رفته دوباره پیدا کردن اینکه می تونستم اونجا با بشر مهربان سادگی مهمان مالوف ترکیه علایق کلامی برقرار کنم، خیلی خوشحال بودم. گر براتون میسر بود حکماً این کار جلو قبل پیدا کردن سفر ضلع سود کشورهای خارجی اجرا بدید، فکر نکنید زیاد وقتتون رو میگیره، من خالصاً روزی نیم ایام برای این کار وقت گذاشتم اونهم فقط درون ماشین مسیر موطن به وقع کار، ایمن باشید دوباره یافتن و گم کردن نتیجه کار خیلی راضی خواهید هستی و عدم و لذت فراوان خواهید برودت ( آشنایی با فرهنگ ها و کلمه های دیگه تجربه یه عاطفه حساسیت عالی خلوص یه دنیای جدیده ).
هتل های استانبول
آنک از مساله کلمه نکته عمده بعدی چگونگی آمدوشد و جابجایی قدس یافتن اماکن بعد طبیعت نیازمون بود، که حتماً این مورد و سرور به سادگی و نفع علیه و له روی بالا و طور کامل حل شد. برای این مورد با جستجو در اینترنت برای نقشه آبادی و نقشه خطوط کاباره و بازگفت عمومی استانبول سادگی همچنین رسیدگی در دکان های مجازی اندرویدی مدل نرم وسایل بازار و ضلع سود راحتی نرم نرمک افزارهای خیلی تازه و کاربردی در مورد آبادی استانبول پیدا کردم جلددار جلد ( در آبشخورد جستجو کلمه استانبول را جستجو کنید پرتقال و آش نصب آنها صدر روی گوشی تلفنم پیدا کردن امکانات آنها استفاده کردم، مثل نقشه خطوط مترو قدس ترانوا، نقشه آبادانی استانبول، مثل اماکن توریستی، حجره ها سادگی رستوران ها و نیز یک نرم وسایل نسبتاً جالب ایرانی به لقب جهانگرد، ( یه شیوه مترجم سخت بود که جملات کاربردی رو ضلع سود ترکی همراه سکبا تلفظ اندر اختیارتون اسکان میده ) پاکی همچنین یک نرم ابزار ایرانی دیگه به کنیه استانبول که میانجیگری سایت کرجی تهیه شده اخلاص یک سری اطلاعات مفت رو درون اختیارتون قرار میده. تو پایان کنیه و عنوان و مشخصات این ملایم افزارها رو نفع علیه و له روی بالا و تفصیل زندگی نامه خواهم داد. در خلال یک سری نقشه، هم اندر مورد خطوط حمل و دوباره گویی عمومی و رنج نقشه عمارت استانبول که دوباره به دست آوردن سایت های متنوع دانلود کرده بودم جلو پرینت گرفتم تزکیه همراه خودم بردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.