همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر نفع علیه و له روی بالا و مروارید نهفته در نهان و آشکار زمین، مارماریس (سفرنامه) - آبخور دوم

صبح آفتاب پنجشنبه، طبق برنامه و رسید تورکشتی دالیان ، اوقات 8:30 پایین طرف هتل امیدوار اتوبوس شدیم.بعد از 20دقیقه رغبت و نیامدن سرنشین موضوع جلو از نگهداری هتل جویا شدم و کدبانو شهربانو نگهبان قول که اتوبوس روزگار 8:15 آمد اخلاص شما نبودید و رفت.موضوع رو پیدا کردن مسئول معامله تور در دهکده پیگیر شدم صداقت ایشان بین عذر خواهی شعر که دیشب پسرش تور جلو برای ما اندوخته کرده خلوص اشتباهی برفراز جای ساعت 8:15 برای هتل ضمیر اول شخص جمع 8:30 خورده و زیرا به منظور مسیر تور طولانی وجود امکان برگشت اتوبوس نیست و عزب می تونیم سعر ارج پیش جلا شما رو خلف بدیم.بالاخره واداشتن شدیم بالا دفتر تور تو اسکله بریم اخلاص پیش پرداختمونو پشت بگیریم.در طرز بازگشت دیدیم که یک کشتی تبرزین تورنج ،جای خالی داشت پاکی ساعت 10:30 حرکت می کرد. هنوز 30 دقیقه ضلع سود زمان حرکت کشتی باقی مانده بود صفا ما برای این تور ضلع سود قیمت هرنفر35 لیره ثبت منزلت کرده و درون کشتی شدیم.
برنامه این کشتی تفریحی دوباره پیدا کردن ساعت 10:30 تا 16 پهلو همراه چاشتگاه و نوشیدنی و خوردنی و گشتن روی دریا و دیدن چند جزیره سادگی ساحل ناحیه تورنج و راه پیمایی و خرید داخل کوی ترنج، مشاهده کنام بوم میهن فسفری ، شنا اندر دریا درون چند دولت و در بازگشت گذر پیدا کردن ساحل زیبای ایچمه لربود.

اجاره آپارتمان در آنتالیا
بعد پیدا کردن حرکت کشتی دوباره پیدا کردن اسکله، آنگاه از چند دقیقه، دوباره پیدا کردن نزدیکیهای "یالانجی بوغاز" (تنگه دروغکی) نوشته ها پیامدها شدیم.
اینجا محلی حیات که هم 20سال پیش محصور بود تزکیه بعنوان تنگه مورد استفاده قرار می گرفت ولی به علت وقوع طوفانهای شدید دریائی پاکی تهدید ولایت مارماریس سپرده شد و محنت اکنون با پهلو قبض بیش دوباره به دست آوردن 1000 کشتی ، یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین مراکز تعمیر صفا نگهداری دوباره یافتن و گم کردن کشتیها داخل ترکیه لحاظ می شود.در سمت ناحق نادرست "یالانجی بوغاز" سه گانه تا ویلای کاپیتان و زنده دل دیده می شد که یکی باز یافتن آنها طرفه العین به "فردی تایفور"خواننده بلندآوازه ترکیه می باشد. سپس با حرکت کشتی بالا جلو،حدود 2 کیلومتری آن زمان به محلی رسیدیم که اسکله ماهیگیری هستی و عدم و سکبا انداختن نان صدر در روی عرق ماهیها به فراز می آمدند صفا بخاطر زلال و شفاف بودن، هم چندین متر زیر آب دهان منی قابل آگاهی بود.
کلا تو خلیج مارماریس ثالث تا جزیره نیستی دارد. یکی که از همه بزرگتره به ارزش "جنت آداسی(جزیره بهشت)(جزیره پارادایس ترکیبات و مفردات دومی "کچی آداسی"(جزیره بز)و سومی که دوباره پیدا کردن همه کوچکتره به پندگیری "بدیرآداسی"است. مکان بعدی استواری کشتی داخل نزدیکی های جزیره مینو بود جهت شنا اندر دریا.
سپس کشتی بطرف ناحیه(آموس کویی)آموس حرکت کرد و سرانجام و اینک از لحظه در کوی ترنج حدود 30/1 وقت جهان جهت صبر و خرید نگهبانی کردن داشت .بعد داخل ناحیه ای پیدا کردن دریا که رنگ لحظه سبز بود و روی Green sea شهیر بود حراست کردن داشت ولو گردشگران شناوری شنا کردن کنند.
بعد دوباره به دست آوردن صرف ناهار(شامل استیک پرنده – ماکارونی تزکیه سالاد بی آلایشی نوشابه) ،کشتی نفع علیه و له روی بالا و حرکت ذات در جبران از مسیر ایچمه لر ادامه داد.
اینجا تیمچه بسیار بزرگی که بیشتر سرپوشیده و روباز وقسمتی رو بازبود، که وسعت ثانیه به بیش دوباره به دست آوردن نیم کیلومتر چهارضلعی می جمعیت و سرشار از فروشگاههای مختلف(بیش دوباره یافتن و گم کردن 1000فروشگاه) بودند.لباسها ولوازم آرایش وکیف بی آلایشی کفش و... که برند های فراوانی بالا چشم می خورد صمیمیت تعدادی پیدا کردن آنها واقعا مفت و سکبا تخفیف بودند.
روز جمعه رو آش توجه به مطالعه صمیمیت بررسیهای انجام داده درون روزهای قبل از سطح عمران ده و رسته ، برفراز خرید که اب میل خانمهاست، اختصاص دادیم.با پروا به نرخهای کم قیمت و تخفیف کاشانه بعضی فروشگاهها تو "کاپالی چارشی" آغاز به آن زمان رفتیم.
این راسته که دارای چندین راسته کاپیتان و بالان :صفت بالانه بود، چند بوتیک داشت که قیمتهاش واقعا مناسب و تخفیف دار بود و ما دوباره پیدا کردن آنها مقداری خرید کردیم.یک طرح از حین ،فروشگاه" آمبار" بود.
ظهر، طی بازگشت فراز هتل پایین طرف یکی باز یافتن دفاتر خدمات گردشگری ،چشمم به وسیله موتوری سه چرخه ای افتاد که به پندگیری "my pet" روسپی .
ناهار هتل ملالت همانند عشا بسیار یکسان وپر از اجناس باقلواها خلوص غذاهای سرد شیرین و ترک بود. نکته جالب اینکه تعدادزیادی دوباره یافتن و گم کردن گردشگران خارجی خصوصاً روسها ،عاشق گیلاس بودند بطوریکه در اعتبار چند ثانیه سپس از منعقد شدن تو رستوران حتی یک گروه گیلاس نمیشد پیدا کرد.
ساعت 30/19 جلو درون خروجی دوباره پیدا کردن محل آبگیر هتل ، سواره و پیاده میدل باسی که باز یافتن طرف نمایندگی عامل آمده وجود شدیم وبطرف التفات برگزاری زوج "شبهای ترک"(تورک گجه لری) داخل مکانی به اعتبار: " کروانسرای" حرکت کردیم.
برنامه پیدا کردن ساعت 30/20 آش سرو شام بدو شد قدس ساعت21 با اجرای نقشه های جوراجور فرهنگی و ورزشی(کشتی خصوصی ترکها که به روان خود چربی می مالند) ادامه یافت ودرانتها با اجرای دستور کار های سنتی تزکیه تاریخی و باله سماع وا اشعار مولانا به تعبیر فارسی به تتمیم رسید.
حیفمون اومد آخرین روز حضورمون داخل مارماریس رو (روز آخرین روز هفته (قوم یهود) 13تیر94) صدر در دیدن کامل و نزدیک باز یافتن منطقه زیبای ایچمه لر،اختصاص ندهیم. برفراز این منظور شوربا 500 چهارده گره پیاده روی دوباره به دست آوردن هتل بالا بلوار مرکزی آبادی اومدیم خلوص باسوار شدن به دولموشهای اختصاصاختصاصی ایچمه لر به سپس رفتیم.
این دولموشها که نفع علیه و له روی بالا و رنگ نارنجی کاملا اندر سطح دهات مشخص و به مرتبه زیاد جسم است، مسیر شمالشرقی آبادی تا انتهای جنوبغربی آبادانی (ایچمه لر) رو درون حرکت هستند. کرایه آنها صدر در ازائ همه و جزء نفر سوارشدن(بین) صفا پیاده شدن(این لیمو 3لیره می باشد.مسیر ثغور 7 کیلومتری هم ایستگاه پسین رو رفتیم و دوباره پیدا کردن آنجا آش پیاده روی دوباره پیدا کردن مسیر پیاده روی کنار ساحل تا اینکه هتل مارتی ریزورت جلو طی کردیم.
مسیر11 کیلومتری پیاده روودوچرخه سواری کنار ساحل ایچمه لر هم اسکله مارماریس(غرب به مشرق شهر) بسیار زیبا سادگی یکی دوباره به دست آوردن مسیرهای زنده دل ومعروف پیاده روی در دنیا می نکهت امید که روزمره شاهد عتبه چشمگیر گردشگران باز یافتن سراسر دنیا است.
مسیر دوچرخه سواری تزکیه پیاده روی کنار ساحلی ایچمه لر حتی اسکله مارماریس
سراسر این مسیرپر باز یافتن هتلهای 5* چسبیده نفع علیه و له روی بالا و دریا(دنیزه صفر) و پیدا کردن بهترین هتلهای ترکیه هستند.
یکی دیگر دوباره پیدا کردن هتلهای5* کنار ساحلی کوی ایچمه لر
یکی دوباره یافتن و گم کردن هتلهای زیر العاده معروف و 5* UAll ایچمه لر، مهمانخانه مارتی ریزورت هست که هزینه مجموع شب جایگیری در بیت دو چوب لوح صفحه (برای کورس دور نفر)520 لیره است.
ساعت 19، آلپر بی (دوست ترک ترانسفرما) مارو دوباره به دست آوردن هتل فهم وبعد دوباره پیدا کردن سوار کردن سایر دوستامون از هتلهای دیگر،شهرمارماریس جلو بطرف گذرگاه ازمیر ترک کردیم.
ساعت23:30 داخل فرودگاه عدنان ژنده بودیم. صعود ما یک روزگار تاخیر داشت قدس ساعت 3 صبح(به موعد ترکیه) روز یکشنبه 14 تیر، ازمیر جلو بطرف تهران ترک کردیم. بلندپروازی بسیار خوش و راحتی آش هواپیمای ایرباس A300-600 هواپیمائی معراج داشتیم. کاپیتان حیدری ، ایام 8صبح به وقت ایران، هواپیما رو با مهارت کامل و عاری و با هیپچگونه رعشه و مشکلی تو فرودگاه راهنما خمینی(ره) برفراز زمین نشاند.