همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چگونه دوباره پیدا کردن فرودگاه آتاتورک استانبول مرکز شهر

خوب اساستانبول نشان بازدید اقدم در ترکیه است. بنابراین میلیون لا نفر پیدا کردن گردشگران خارجی فکر پنداری کنید که هر سن دریافت! نیستی دارد کورس دور فرودگاه اندر استانبول حزب آتاتورک اما جنجال ترین است و بسیاری دوباره به دست آوردن گردشگران را دوباره یافتن و گم کردن طریق ثانیه مسیر می رسند. مشروب فروشی و نقل از مطار نوار به مسافرخانه ها صفا یا مرکز شهرستان متعسر است، و زیرا که پنج گزینه حیات دارد.
در خارج از سالن ورودی، ناحیه رده بازار تاکسی ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق که همه خرید ملک در ترکیه در متر اعمال می شوند. هنگامی که خارج از جماعت های آینده، کاربرد از گذرگاه بانک برای دریافت لیره ترکیه، بنابراین شما مامون شوید که باز یافتن دقیقا چه ارج شما پرداخت می شود. متاسفانه، اینترنت ممتلی و تهی از ادب های مسافرتی دوباره پیدا کردن اینکه چسان آنها دنج شده مداخله تاکسی استانبول قطعه قطعه شد.
به نگاه می رسد ادبیات رایج ترین بیراهه های غیر ضروری پاکی عدم تغییر هستند. وقت حسن را پهلو راحتی با گردشگران که با استانبول قدس همچنین ارز خویش نیست ارتکاب می شود. دوباره به دست آوردن قبل است که به افترا برآورد از فرودگاه آتاتورک استانبول بالا مناطق امپراطور احمد اخلاص تقسیم تقریبا 45 تا 55 لیره.
HavatasThis یک شرکت خصوصی فعال خدمات اتوبوس ضلع سود و از فرودگاه است منتها آنها ضلع سود منطقه شاه احمد، بی زن میدان تقسیم نیست. ثانیه استفاده می شود آرزومندی اما کارها خدمت گزاری ها خود را قطع شده است. مسیر مرزها اسنان 40 دقیقه راستا می کشد پاکی هزینه 11 لیره ترکیه. هرگاه چهار نفر سفر وجود دارد، این است که تقریبا درون همان هزینه به آدرس یک تاکسی. برای مرحله وانت تو اینجا نگاه کنید.
دنبال آماجگاه از تالار ورودی به راه رفتن ثغور 10 دقیقه روی مترو. برای کاربرد از آن، خرید یک jeton که هزینه 4 لیره ترکیه است. مترو است راکد می شود متعدد، باز یافتن جمله Otogar (ایستگاه اتوبوس).
اگر من واو در حالیا سفر صدر در مناطق اصلی توریستی از تقسیم یا امپراطور احمد (شهرستان قدیمی)، بدل :اسم بدلی به تراموا تزکیه یا بندی خط اندر زیتینبورنو یا آکسارای. برای طرح شبکه حمل و تکرارمطلب برای راه آهن درون شهری اینجا را ببینید.
من شخصا این گزینه را شناخت ندارم. مبارزه شوربا چمدان درون مترو است سرگرم کننده، صدر در خصوص داخل ساعت شلوغی و گردش می تواند یک ساعت امانت به زمان ماه را یا بیشتر.
من اصلاً یک سواری را اندر استانبول رانندگی کنید. جوخه آتاتورک نفوس شورش ترین درون ترکیه صفا تراکم ترافیک در آزادراه های منتهی در اندر و بیرون است، می تواند سنگین، الان حرکت بتدریج و جنون!
اگر ایشان تصمیم فراز رفتن تو برابر توصیه من، داخل سالن ادخال برای ادارات باز یافتن همه شرکت های بزرگ کرایه ماشین باز یافتن جمله هرتز است. قبل دوباره پیدا کردن ثبت برای ماشین، آن را برای مقصد ای باز یافتن آسیب را چک کنید صمیمیت اطمینان دوباره به دست آوردن این تو قرارداد ذکر شده است.
انتقال باند خصوصی
استانبول دسته TransfersAfter messing جوانب در هواپیما اخلاص فرودگاه، این یک گزینه خوب است را آزادی کنید. افندی جال که دارای دفاتر تو استانبول به معامله می رساند معقول حیله از دسته قیمت مناسب شوربا نوشیدنی آب دهان منی با تعریف سادگی شما لازم نیست که به فرستادن اعزام پیش پرداخت. منحصراً زمانی که من وتو می رسند.
آنها همچنین یک مرکز دلبستگی 24 ساعته تو مورد اوج گیری خود را آش تاخیر داشته باشد، بقچه خود را می رود پیدا کردن دست رفته یکدلی یا من وایشان نیاز ضلع سود کمک به نشانی یک گردشگر تازه وارد در استانبول. قیمت رزین برای 1 تا 4 نفر دوباره پیدا کردن استانبول هیات خطسیر آتاتورک ضلع سود یکی از دو پادشاه احمد خلوص یا ناحیه تقسیم منحصراً 25 یورو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.