همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

قطب پیش نماز و ماموم ی یک عکاس فراز بیشترین مناظر سادگی مکان های چشمگیر استانبول

اگر شما یک عکاس امیدوار هستند، یک خورشید تعطیل ماجراجویی که در نفس شما را وادار به کشف صدر در جای ستاندن یک دما برای خاموش و تمدد اعصاب است. هنگامی که پروگرام ریزی یک سفر نفع علیه و له روی بالا و ترکیه، من وتو نیاز نفع علیه و له روی بالا و بازدید بزرگترین شهرستان آن، استانبول. نگاهی ضلع سود زیر برفراز برخی دوباره یافتن و گم کردن پیشنهادات ایشان را دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان نچ برای گرفتن برخی دوباره پیدا کردن عکاسی مسن تر و کهتر در اندر و جوانب استانبول.


تور آلانیا
آب خزانه کلیسای یک مجرا زیرزمینی جوی که در امتداد تاریخ به آدرس یک مرکز ذخیره سازی ماء مایع شیره برای کاخ کاپیتان استفاده شده است. واقع درون میدان شاه احمد، این تحسین زیرزمینی تو فیلم ها و بازی های مختلف اعلا شده است، صدر در ویژه در فیلم باند پیدا کردن روسیه آش عشق درون سال 1963. مخزن 132 چهارده گره طول، 65 متر عرض، و محتوی مالکیت 336 عماد سیلندر است. ما می توانید برخی دوباره پیدا کردن عکس های شب فوق العاده اینجا دریافت کنید. وا توجه بالا نور کم، نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید نفع علیه و له روی بالا و همراه سه گانه پایه خویش را به هدیه بیاورد.
سوفیا Hagia یا ایاصوفیه، یک موزه داخل استانبول سکبا سابقه پرنقش است. از ساخت و ارغنون اولیه آن 537 هم 1453 است، ساختمان در اسطقس کلیسای تام ارتدوکس شرقی، اما بین 1204 یکدلی 1261 وقت حسن را برفراز یک کلیسای کامل کاتولیک روم شد، بعد از 1453 تا سال 1931 لمحه را برفراز یک کنشت تبدیل شد. اندر سال 1935 ساختمان تو نهایت فراز یک موزه آفریننده شد. سوفیا Hagia است یک ترکیب حیرت انگیز از دکور اسلامی بی آلایشی مسیحی، باز یافتن جمله roundels خوشنویسی صفا موزاییک. این یک مکان استثنایی برای صدر در دست رساندن زادن برخی دوباره به دست آوردن عکس های از در کشور قابل اعتنا است که شامل جماد مرمر، سنگ سماق صداقت طلا است.
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های توریستی محبوب اندر استانبول مسجد آبی، همچنین به عنوان سلطان احمد Camii مشخص و ناپیدا شده است. این مسجد حاد است که صدر در همان پایه قابل هر نوبت در در و بیرون است. خلق شده بین 1609 پاکی 1616، پرستشگاه آبی آبرو خود را باز یافتن کاشی های آبی یاد مورد مصرف در احداث و ساز نفس است. فضای داخلی آش بیش از 20000 کاشی بی آلایشی سرامیک که با دست خلق شده است بالا انتظارنشسته بودند. صفا همچنین اخذ عکس دوباره یافتن و گم کردن نمای بیرونی، همچنین حدود 200 پادگانه های شیشه ای چرده آمیزی داخل و خوشنویسی پیچیده پیدا کردن قرآن بود دارد.
اگر من وایشان همیشه می خواستم برای دیدن کرشمه و کرم و ظرافت دوباره پیدا کردن یک ارگ قرن 19، شما نیاز روی یک سفر در کنار اسکله فراز دیدن کاخ دلما باغچه. این کاخ برفراز نظر می فرقه فرانسه با توجه نفع علیه و له روی بالا و سبک باروک خلوص روکوکو سبک متمایز لمحه است. حجره ها پاکی سالن های شبیه آنها مستقیما دوباره پیدا کردن یک فیلم سینمایی است. وجود دارد ستون زیبا و لوستر کریستال مزین داخل، اما آبشخورد بیرونی و عقار هایی که نفع علیه و له روی بالا و بهترین نحو با آب مشاهده را فراموش نکنید.
گنج نهایی ما ساختار استانبول بازارگه بزرگ گناهکار و پاکدامن است. این سوق و میدان معامله تحت پوشش ازدحام یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین در آفاق است. این یک مکان فوق العاده برای کشف و شریک شدن تو برخی دوباره یافتن و گم کردن عکاسی خیابانی است. بازار خود را باز یافتن شصت خیابان که ضلع سود بیش پیدا کردن 5000 لوکس فروشی ها تشکیل شده است. هزاران نفر از کس محلی، بازدید کنندگان صفا خریداران تو اینجا حیات دارد عموم روز نفع علیه و له روی بالا و فهرست جواهر مختلف، پارچه، ادویه و آغل قدیمی است. گر شما می خواهید برای دیدن برخی از فرهنگ ترکیه معتبر، این عنایت را برای من وایشان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.