همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جال کروز در استانبول

فکر کروز سفر در استانبول پهلو من شوربا هیجان را ممتلی کنید. زمستان است که زمان ایده سلاله برای آغوش روی یک قایق نشسته، لرز با سرد نیست. با این حال، مجموع متخصص گشت استانبول نفس را به عنوان "فعالیت باید انجام" پس از دم در لیست سطل بود توصیه می شود.
مشکل هزینه بود. عوامل محلی بلیط فایده قیمت پنجاه یورو یا بیشتر به سودا می رسد. آنها شام زیرکانه درست شده و شب علامت می دهد وهله بر داده ولیکن من در بودجه بود. آنوقت در حالی که سرگشته در پیرامون قایق ماهی دوباره پیدا کردن پل گالاتا، من وآنها و آنها شاهد تیررس کشتی.


تور آنتالیا
سفر کروز من در استانبول
دو ساعت تور :اسم تله کروز کوتاه تنها 12 لیره (6 USD یا 4 پوند بریتانیا بالا طور متوسط) بود. ما داخل هیئت مدیره مقدمه به پریدن کرد و ظهر از ممتلی کردن سکبا مسافران، کشتی نفع علیه و له روی بالا و آرامی به دور از اسکله حمایت صمیمیت ترک درون سفر خود.
دکور خلوص صندلی شیرین و نپذیرفتنی و شوریده کننده بود، قهوه داخل خدمت میانجیگری کافه ناپسندیده بود، و نقشه سفر لیست کامل نشانه های حقیقی خط ساحلی شوربا صدای اهتزاز بیش باز یافتن سخنرانان اندر ترکیه لعنتی، دستیابی اطمینان از من می تواند یک کلمه را نمی فهمم.
این باران و بسیاری پیدا کردن عکس های من آش قطرات محلول ذوب خوی بزاق مشخص شد. شوربا این حال این کروز شاق یکی دوباره یافتن و گم کردن گشت سادگی گذار رضایت من در استانبول بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتی پرنده دریایی بازیگوش که به دنبال قایق تمنا را برای مشتریان فایده پرتاب نان در هوا را ستایش.
این کروز سفر در استانبول هرج و دودل من شوربا پایتخت سابق امپراتوری روم شرقی بی آلایشی عثمانیها افزایش یافته است. درون ساحل بانک ایستاده صدگان نفر از نقاط دیدنی باستانی و نوین اخیر است که می تواند مداخله هر هوس مندان استانبول نمی آمادگی نادیده گرفت. من وآنها و آنها همچنین محله های متعدد، جمعاً توسط ناس محلی برای یک آداب مشخصه یا اعتبار به تصویب رسید.
برای کسی که بشخصه یک متخصص درون سفر ترکیه تو نظر گرفته، واحد وزن بیشتر داخل مورد که کروز کوتاه بران از من اندر دو معافیت های ناحیه قبل ایفا به جریان انداختن به دست. عار ملایمت من درون نادیده گرفتن اهمیت تزکیه تاریخ یکی باز یافتن مکان های برتر ترین استانبول روی خودم حفظ کردن داشته شد.
این تنگه 31 کیلومتر از محلول ذوب خوی بزاق مرز بین مشرق و بابل است. منسجم و هنوز محنت است، یک نقطه استراتژیک مهم برای اختر ها، امپراتوری، کسب سادگی کار خلوص جنگ. نیروهای متفقین برای ثانیه در دعوا جهانی عنفوان می جنگیدند، سادگی نتوانستند طرز سراسیمه تلفات بسیاری اندر گالیپولی.
روسها بسیاری باز یافتن عملیات طرز اندازی فراز دست زاییدن حکایت کردن کنترل نفس را در طول اواخر قرن 19 و درون حال ساخته بسیاری از تانکرهای سوخت از بابل از طریق نیستی دارد تیره سیر در طرز خود را به مغرب و خاور است. برنامه حمل و بیان توسط نیکبختی همیشه تو کتاب اخلاص آخرین نقشه برای ایجاد یک پل آویز سوم را اندر تنگه که دو بر متصل می شود.
خانه های یالی چشمگیر ترین قدس غالب نشان خط ساحلی می باشد. آفریده شده داخل دوران امپراطوری عثمانی، سبک های معماری نفس ترکیب آش احتیاط پهلو مناظر.
اغلب باز یافتن چوب مصنوع و آفریدگار شده، آنها summerhouses عثمانی یکدلی قابل توجه خواص غنی یالی، پاشا حسین آفریده شده اندر 1699 و Erbilgin Yalisi، ذکر شده به آدرس پنجمین ثمین قیمت ترین مسکن در آفاق هنگامی که لمحه را در شراء 100 میلیون دلار گذشتن گرفت، عبارتند از.
بسیاری از منزل ساختمان های یالی هنوز هم تصرف شده و اندر مقابل آنها خفته قایق بادبانی لوکس، لمحه به حیوان ثروتمند که می توانید یک ملک درون یکی از تنگناهای عمده ترین محلول ذوب خوی بزاق در آفاق استطاعت.
کاخ توپکاپی خانه برای اولین محصول سلاطین عثمانی هستی و عدم و داخل محل ثانیه به دلیل دام تار دریایی مورد رغبت غنی پاکی نخبگان ساخته شده است. آش این حال، زمانی که آنها مسن تر و کهتر معماری منسوخ ثانیه خسته، حاکمان عثمانی صمیمیت سپس آفریننده شده کاخ دوم به Dolmabahce تو بشیکتاش district.From قایق کروز، سبک معماری نئوکلاسیک آشکار، که برای اولین بار دم دوران بود، دیده می شود روی سادگی تو نمای بیرونی. نمازخانه ها برجسته مثل هماهنگ اورتاکوی و کاخ های قدیمی مانوس قلعه روملی همچنین آرایش عمومی دوباره پیدا کردن سفر کامل است.
بنابراین، تو حال ساخته من را بالا یک عذرخواهی محذوف خاشع برای تحفه کم قبض اهمیت سفر، آره به خاطر اهمیت استراتژیک ثانیه اما فایده دلیل توانایی طرفه العین برای فایده تصویر کشیدن نوین اخیر و روز تزکیه استانبول تاریخی است. ار چه، من تو لیست سطل من آرم کروز سفر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری باز یافتن موارد بیشتر به طرفه العین از جمله کوچه های محلی که نیاز به بررسی شود افزودن شده است.
اگر شما از یک ساکت آرامش شهرستان درون استانبول فکر، مطالعه کردن و نوشتن این سخن فصل قبلی درون مورد اینکه برای چه من صدر در شدت توصیه شما نزاکت مال را انجام. راه دیگر، یا وقتی که شما تو حال بسیجیده برای یک قرار ثبات شهرستان رزرو، ضلع سود کروز تیره سیر را فراموش نکنید. مناسب ترین راه، مصرف از کشتی خروج باز یافتن Eminonu در کشش روز. ترین شعبه های مسافرتی نیز ودیعه درستکاری لوکس دوباره به دست آوردن جمله شام صفا سرگرمی به فروش برساند.
برخی دوباره پیدا کردن yalis قدیمی بازسازی شده است پاکی تبدیل صدر در هتل بوتیک لوکس. یک شام در آلبوم ریاست جمهوری دوباره پیدا کردن لس عثمانی یالی من واو را به کلکسیون کارشناسی ارشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.