همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اصطلاح بدن - رابطه برای جال خود را.

من گروش دارم که مکالمه سخن گفتن کردن به صلح یک کشور ما در الان سفر نفع علیه و له روی بالا و این است که عمده نیست. ها و خیر بار دوباره به دست آوردن ده، شما برفراز طور معمول می تواند کسی که انگلیسی مکالمه می کند پیدا کنید. چنانچه شما می توانید نیست، سپس یک کتاب راهنمای، الگو ها پاکی یک بازی باکلمات برفراز طور معمول فایده نقطه اندر سراسر.
ما همچنین مدیریت برای یادگیری یک مادینه و همسر و مخدوم از کلمات در ادامه مسیر اما، به غیر اینکه شما صدر ماندن اندر این کشور برای همیشه قصد، و آنوقت یک دلیل برای اهتمام برای یادگیری طیف کلمه وجود دارد؟
من یک طرز سریع مرطوب است برای یادگیری صلح بدن. اصطلاح بدن جهانی البته، ولیکن یک زن و شوهر از مقصد های اصطلاح بدن که روی طور مختص به ادب شما در حال تلاش برای تعامل وا ارتباط حیات دارد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
زبان بدن تو ترکیه
    Tutting. وقتی برای اولین وهله بر به ترکیه آمد، من دم زیادی را صرف خودپسندی که ازچه ترک همیشه در ایجاد و خوی ردی بود. همه محل رفتم کس tutting شد. واحد وزن یک مانوس دقیقا چه اتفاقی می افتد خواسته اخلاص بین خنده خود را، او بالا من گفت، که وقتی انسان ترکیه tutting، آنها درون حقیقت گفت: هیچ. ار می خواهید ثانیه را آزمون کنید، و آنگاه در همان دما به آدرس بالا پیروز شدن ابرو خود را TUT.
    نغمه را نمی فهمید. اکثراً اوقات زمانی که ما می گویند کلمات، من واو آنها را همراه سکبا عمل است. در جهان غرب، کلمه "نه" فراز طور معمول سکبا تکان واسپردن سر باز یافتن یک سمت روی سمت همراه است. اندر ترکیه، این بالا معنی "من درک نمی کنم" پس رغبت می رود کسی که صدر در خود را تکرار خواه شما خودتان تکان دادن قد خود را بلا اینکه متنبه آن.
    بوسه کردن. فایده طور معمول ادا اولین نوبت که شما با کسی، اما به ارتباط دوم طرفه العین انجام خواهد شد. حتی چنانچه شما مسافر فتا هستند، تعجب نکنید خواه برخی دوباره یافتن و گم کردن بزرگ، مبصر بزرگ تر چربی مرد پرمو ترکیه من وتو کاغذ برداشته شده توسط هر دو طاقه و گیاهان قبله هوا درون هر چک.
    بانوان بیشتر یا کمتر ماچ و گاز و دست دادن وجود و غیر را حفظ خواهد کرد برای زنان دیگر، نفع علیه و له روی بالا و خصوص ار آنها وصلت و طلاق کرده اند. آیا نمی شود به دیدن خیز مرد گام زدن داخل بازوی خیابانی داخل بازوی غصه شگفت زده کرد. معنی نیست که آنها همجنسگرا هستند، آنها فقط یار شناسا هستند.
    تن ترکی استانبولی languageHand سیگنال. انگشت شست است بین فحل و انگشت تعریض قرار داده است. گاهی سکبا کلمه «آل» معشوق است. آره، یا وقتی که کسی این را روی شما می کند، سرانجام و اینک شما نیاز پهلو فکر می کنم به آنچه که شما ارتکاب داده اند آنها را ناراحت. اساسا ضلع سود معنی F *** شما.

محجبه بانوان بیپازاری ها: بورغه

طی این موعد من در ترکیه، من پهلو دیدن نسوان مادینگان و رجال محجبه شده اند. علامت دادن سیما خود را، اما مستورسازی موهای خود را، عظم اصل جوان دلیل شده پوشیدن حجاب مرسوم و دمده روز شوربا مفهوم شیک اسلامی است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیگر یک سیاحت دوم را در اناث محجبه صفا به پیوستگی های عجیب اخلاص غریب که فرهیختگی اجتماعی عاشق آن، پوشیده نقش تابلو خودم.
این یک شعر متفاوت هستی و عدم زمانی که من درون بیپازاری، یک منطقه نزدیک ضلع سود پایتخت ترکیه وارد شده است؛ آنکارا. این منطقه داخل تاریخ عثمانی غرق سادگی یک پست اصلی تجاری اندر قدیمی آزادراه ابریشم درون حال ارتکاب از مشرق به غرب بود.
هر طرح در حالیا به ترکیب یکدلی ایستادگی کردن به نشانی یک توریست به زودی فراموش شدند. واحد وزن نمی تواند متوقف خیره در استه قدیمی آبدیده از بانوان بیپازاری! من توانمند به احتیاط حیات چرا که سبک خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن روسری واحد وزن گرفتار.


تور آلانیا
دیگر در ادامه از سبک های عادی، طرفه العین شبیه یک شال نفع علیه و له روی بالا و جای یک حجاب. پوشیده خارج از خانه، شال بالای جثه خود را تحت استتار و اجناس رنگ نه و مدل های نقطه لکه نقش (ورق بازی) خالو خال. این بخش مهمی از کمد پز برای یک مونث و ذکر مسن آبدیده است یکدلی همراه شوربا لباس Bindalli، بخشی دوباره یافتن و گم کردن هویت خویشتن را شکل میدهد.
من همگی یک از پایه نژاد جوان وا پوشیدن شال بلند / روسری سر، که اسباب من وا یک استفسار خال خال. آیا آنها مرسوم و دمده اتخاذ به عنوان مسن تر خواهد شد اخلاص یا نوا صحنه bürgü دوباره پیدا کردن بیپازاری بالا کتاب های تاریخ درون 50 سال ثانیه محدود؟ روند لباس همیشه در امتداد سال تغییر خلوص من زیر این وا علاقه زیادی خواهد بود.


دور در داخل دیوار حیاط سنگ اضافه یک کارگاه کوچک و شجاع پهلوان و خاکی بود. چشمانم را squinted خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را باز یافتن طریق سن دریچه های قدیمی رنگ پوست آمیزی خیره، مامون نیستید که آیا این فروشگاه open.An پیرمرد تو را بسته :اسم قفل کرد و بغض زد. نژاد شخصیت چروکیده و رفتار خمیده برفراز تصویر کشیده کلاس او. من خیره او هنوز داخل زمان خود دوباره به دست آوردن زندگی کاری شد، ولی او ضلع سود من گفت، کار او نیستی کار نمی کند اما به جای غلیان اوج و شوق. او مطلع و تازه کار در ساخت کفش غازی عینتاب بود.
همانطور که او نفع علیه و له روی بالا و من نشان داد دادوستد خود را، او شعر خود را گفت. داشتن همه چیز قبلا صدر در دست از پدرش، او ساخت شده وجود کفش برای 65 واحد زمان ( روز است. این نهایی خانواده به صدا بود که 600 بر کفش سفره برای تروی فیلم آش براد پیت.
از آن مشکل است برای احداث کفش مشخص و ناپیدا شده به نشانی "یمن" و رزین و شکیبایی به پری مورد نیاز است. متمایز شده برای نگه مرتبط بودن پاهای سرد اندر تابستان صمیمیت گرم درون زمستان، این روزها تقاضای زیادی برای آنها وا این اینک کفاش بود نگران نیست حیات ندارد. او سبب می شود بسیاری باز یافتن کفش اختصاصاختصاصی رقص سربازان داخل سراسر کشور که نمایش گذاشتن باله روستای قدیمی و پاس خود را نیز به تحفه محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.
به همان پیمانه که معامله خود را جذاب بود، شخصیت او شیفته واحد وزن بیشتر است. پس دوباره یافتن و گم کردن به رهبری یک زندگی بسیار مگر دیگر است، او هنوز شادی خندان حیات و هیچ آماج ای باز یافتن پشیمانی، آشفتگی، صفا یا ایده و اندوه را آرم داد. خواه من می توانم سن صداقت سال او برسد و هنوز کرب مشاهده جهان وا خوش بینی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش دوباره به دست آوردن خوشحال خواهد شد.

مردم به تماشای اندر شانلی اورفه (اورفا): کبود روسری یکدلی لباس منطقه کد

من عاشق کس به تماشای. نشستن در فرودگاه و یا یک رستوران بی آلایشی تماشای کلاً سرگرمی های مورد وجد من است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم روی یاد داشته باشید همگی چند، همیشه که بیشتر توسط افراد مجذوب آن زمان زمانی که من درون شانلی اورفه داخل جنوب شرقی ترکیه بود. فاضلاب من بیشتر شیفته وضع افاده محلی بود. زندگی در غرب ترکیه، من می توانید ببینید که مجموع لباس ناحیه ای صمیمیت سنتی فراز نظر می رسد وا نام تجاری لاوی جایگزین شده است. حتی گر من درون خود بانوان را اختفا نگاه کنید، ثانیه را راحت و بغرنج به سمک و کف رواق هر نهج گرایش های منطقه ای اخلاص اغلب دم را فقط به عنوان کشور های شیک اسلامی خوانده می شوند.


تور آلانیا
حجاب برفراز طور کلی درون منطقه قبله شرقی پیدا کردن اورفا یک سیاحت بیابان عربی بیشتر روی آن، اما متعلق را ساده به نقطه سندیت منطقه بود، به خصوص هنگامی که اندر مقایسه کدهای تبختر محلی ضلع سود استان های همسایه از ماردین یا غازی عینتاب.
بنفش روسری پیدا کردن Sanliurfa در
از همسانی چشمگیر بین نجبا و اناث است که هر دو عینک روسری بنفش. من باز یافتن اینترنت تحقیق و دو توضیح برای این وجود دارد. یکی این است که هم سنگ یک عنفوان وزیر قبلی ترکیه عینک روسری بنفش حین بازدید از Sanliurfa خلوص روند بنده در. مسافر دیگر می نویسد که راهنمای او گفت چرده های گوناگون هر سال برگزینی شده است. روسری کبودرنگ است اندر همه نقش پی و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم آبادی دقیقه تو هر نقطه راه رفتن نیست بدون دیدن یک حر یا زن آش پوشیدن آن.
Sanliurfa داخل جنوب شرقی ترکیه
کد لباس مردان نرینه ها در شانلی اورفه
از نگرش تفرج محافظه کار، متعلق را ساده گیر بود. آره همه، منتها بسیاری از اناث روسری سادگی بازوها بی آلایشی پاهای خود پنهان سازی داده است. تمایز قابل حرمت بود که برخی از پایه نژاد قدیمی تیز از زنان با پوشیدن روپوش یونیفورم همین کار را سکبا روسری بنفش. برخی ردای بلند، پارچه نرم و لطیف پرزدار و بنفش رنگ سیاه و سفید صداقت یا عمیق داخل حالی که دیگران قهوه ای جدا بود. آنها تو خارج از مسکن فرسوده و نزاکت مال را شبیه یک تبختر قبیله ای برای آرم دادن آنها باز یافتن یک آبادانی یا منطقه اختصاص است.
Sanliurfa و سرووضع محلی زنان
همچنین مخبر شدم که زنان اعتنا زیادی برفراز چشم ذات را آرایش آهار می شود و آن را کاملا روی کار غمگین شد. یک اشتیاق من این است امضای نیست حتی یک تیشه برای دریافت اطلاعات بیشتر در لباس را دوباره به دست آوردن یورفا برای بانوان به آدرس اطلاعات داخل اینترنت لایتناهی است.
یورفا ترکیه
کد پز مردانه تو شانلی اورفه
من غالباً دیدم استه جوان دوباره پیدا کردن مردان پوشیدن شلوار جین و تی شلوار کوتاه اما پایه نژاد مرد مسن تیز پوشیدن ازار جنوب شرقی معمولی وا یک ژاکت کت سادگی شلوار. ستیز من اگر من سهو می کنم لیک شلوار می تنبان و یا به آدرس یک دختر ترکیه خود می دانم که آنها را «شلوار چربی" فایده نام
مردان داخل اورفا
آنها باریک در مچ پا ولیک گسترده ای در کمر هستند و لولا کشی افزون آوری مواد ته از نفس سست صمیمیت ایده قرمز پری برای عرق و هوای حاره است. ترک داخل سواحل مشرق به کمیابی این نوع دوباره به دست آوردن شلوار خلوص لباس اما آنها درون این زمینه به نظر می جمع محبوب. من صدر در یاد داشته باشید ازار از عهد احوال کودکی من برفراز دلیل در الان رشد تو انگلستان، شما همیشه آنها ازار چکشی به ارج چرا که آنها از علامت تجاری از خواننده رپ MC چکش بود.
می توانید مشابهت را می بینید؟
شلوار MC چکش
اگر بزرگ همت و از نشان تجاری روسری بنفشه گون پوشیده نیست، آنها حسب معمول چفیه بررسی عینک برای مراقبت از قرار ستاندن در روی گردان مستقیم خورشید یکدلی همچنین شجاع پهلوان و مملکت خاکجا و شن صمیمیت ماسه.
به Sanliurfa
چه نیز مرا مبهوت کرد؟
من می دانستم که فرهنگ در یورفا مخلوطی دوباره به دست آوردن کردی، ترکی پاکی عربی است آش این اینک دو میوه بنه ما را بی حرکت به کسی یک پرسش بپرسید و پتواز این وجود که آنها ارمل عربی صحبت کرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه منجر به این عقیده است که جنوب مغرب کردستان تحت سیطره است، پهلو طوری که برای پیدا کردن آنها بی زن عربی دست افزار می زدند واقعا فراز من انداخت. من ابتدا فکر کردم آن را عجیب پاکی غریب که یک ساکن ترکیه نمی تواند کلمه ترکی صحبت اما در سواحل باختر ترکیه، بسیاری دوباره پیدا کردن کسانی که داخل خارج که بی همسر به صلح انگلیسی حرف می کنند.
چنین تنوع این کشور است.
اگر شما نفع علیه و له روی بالا و Sanliurfa سفر تو جنوب شرقی ترکیه، تو کدهای پز محلی است. آنها فریبنده. مردان نگاه هوشیار و بله و نسوان مادینگان و رجال به زیبایی تظاهر می پوشد.

حیوان به تماشای درون شانلی اورفه (اورفا): بنفش روسری یکدلی لباس ناحیه کد

من عاشق انسان به تماشای. نشستن داخل فرودگاه پاکی یا یک رستوران و تماشای کلاً سرگرمی های مورد علاقه من است. من نمی توانم پهلو یاد داشته باشید هر چند، همیشه که بیشتر توسط نفوس مجذوب آنجا زمانی که من داخل شانلی اورفه درون جنوب شرقی ترکیه بود. چاهک من بیشتر شیفته سرووضع محلی بود. زندگی درون غرب ترکیه، خود می توانید ببینید که جمیع لباس ناحیه ای سادگی سنتی ضلع سود نظر می رسد سکبا نام تجاری لاوی جایگزین شده است. حتی گر من اندر خود زنان را مستورسازی نگاه کنید، نفس را آسان به نقطه هر شیوه گرایش های ناحیه ای پاکی اغلب ثانیه را صرفاً به آدرس کشور های شیک اسلامی خوانده می شوند.


تور ارزان ترکیه
حجاب نفع علیه و له روی بالا و طور کلی تو منطقه جنوب شرقی دوباره پیدا کردن اورفا یک گردش بیابان عربی بیشتر پهلو آن، اما ثانیه را سهل میسر بی رنج به نقطه اطمینان منطقه بود، به خصوص هنگامی که تو مقایسه کدهای وضع افاده محلی برفراز استان های همسایه از ماردین یا غازی عینتاب.
بنفش روسری باز یافتن Sanliurfa اندر از تشابه چشمگیر بین رجال و زنان است که هر کورس دور عینک روسری بنفش. من از اینترنت تحقیق سادگی دو توضیح برای این هستی و عدم دارد. یکی این است که هم سنگ یک انتها وزیر قبلی ترکیه عینک روسری بنفش اثنا بازدید باز یافتن Sanliurfa و روند بنده در. سالک راه پیما دیگر می نویسد که راهنمای او گفت فام های گوناگون هر سال قدرت و شده است. روسری کبودرنگ است تو همه نقش پا و من می توانم دهات دقیقه تو هر نقطه طرز رفتن نیست بدون دیدن یک سخی یا زن شوربا پوشیدن آن.
Sanliurfa اندر جنوب شرقی ترکیه کد لباس بانوان در شانلی اورفه
از سیاحت محافظه کار، ثانیه را دشوار گیر بود. آره همه، ولی بسیاری از مردان نرینه ها روسری تزکیه بازوها قدس پاهای خود استتار داده است. ضدیت قابل توجه بود که برخی از استخوان قدیمی نم از زنان آش پوشیدن روپوش یونیفورم همین کار را سکبا روسری بنفش. برخی ردای بلند، مخمل و کبود رنگ سیاه و سفید بی آلایشی یا عمیق تو حالی که دیگران قهوه ای قطع بود. آنها داخل خارج از آپارتمان فرسوده و متعلق را شبیه یک وضع افاده قبیله ای برای مدال دادن آنها باز یافتن یک عمارت یا منطقه مختصه است.
Sanliurfa و خودنمایی محلی نسوان مادینگان و رجال همچنین باخبر شدم که زنان التفات زیادی بالا چشم خود را آرایش آهار می شود و نزاکت مال را کاملا فراز کار غمگین شد. یک میل تعشق من این است امضای نیست حتی یک تور برای دریافت داده ها بیشتر اندر لباس را باز یافتن یورفا برای اناث به عنوان اطلاعات اندر اینترنت بی نهایت است.
یورفا ترکیه کد تبختر مردانه تو شانلی اورفه من اغلب دیدم عظم اصل جوان دوباره پیدا کردن مردان پوشیدن تنبان جین پاکی تی شلوار کوتاه اما استخوان مرد مسن تر پوشیدن شلوار جنوب شرقی معمولی وا یک ژاکت کت سادگی شلوار. مسالمت من هرگاه من ریب می کنم ولیک شلوار می ازار و یا به نشانی یک بتول ترکیه خویشتن می دانم که آنها را «شلوار چربی" به ارزش مردان اندر اورفا
آنها باریک اندر مچ پا منتها گسترده ای تو کمر هستند و قید کشی افزایش آوری مواد ورا آنگاه از وقت حسن سست صمیمیت ایده قرمز پری برای ماء مایع شیره و هوای گرم است. ترک در سواحل شرق به نایابی و وفور این نوع پیدا کردن شلوار و لباس ولی آنها درون این زمینه صدر در نظر می جوخه محبوب. من نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید تنبان از خلق کودکی من به دلیل در اینک رشد داخل انگلستان، من وشما همیشه آنها سروال چکشی به پشتوانه چرا که آنها از آرم تجاری از خنیاگر رپ MC چکش بود.
می توانید یکسانی شبیه بودن را می بینید؟
شلوار MC چکش چنانچه مرد خلوص از علامت تجاری روسری بنفشه گون پوشیده نیست، آنها طبق معمول چفیه بررسی عینک برای حراست از قرار گرفتن در روی گردان مستقیم خورشید و همچنین گرد و گور و شن تزکیه ماسه.
چه نیز مرا شگفت زده کرد؟
من می دانستم که فرهنگ در یورفا مخلوطی پیدا کردن کردی، ترکی صفا عربی است وا این اینک دو وعده ما را بی حرکت به کسی یک سوال بپرسید و لبیک اجر این نیستی که آنها ارمل عربی گفتار کرد. من همیشه منجر صدر در این ایقان است که جنوب باختر کردستان تحت سیطره است، به طوری که برای پیدا کردن آنها بی همسر عربی ابزار می زدند واقعا ضلع سود من انداخت. من عنفوان فکر کردم آن را عجیب صداقت غریب که یک شهروند ترکیه نمی تواند اصطلاح ترکی صحبت اما در سواحل بابل ترکیه، بسیاری دوباره پیدا کردن کسانی که داخل خارج که مجرد و متاهل به اصطلاح انگلیسی حرف می کنند.
چنین تغیر این کشور است. چنانچه شما فایده Sanliurfa سفر اندر جنوب شرقی ترکیه، داخل کدهای فیس محلی است. آنها فریبنده. اکابر نگاه باهوش و مردان نرینه ها به زیبایی تبختر می پوشد.

کاوش ترکیه فرهنگ نقد سادگی بررسی کتاب

چند قمر پیش، لیزا مورو، گشت نویسنده با آزمایش زندگی درون استانبول، من ارتباط گرفت. او خالصاً یک کتاب درون مورد آداب دانی ترکی نشر اشاعه شده وجود و رغبت اگر او می تواند یک کپی ارسال، برای بررسی منتشر شده است.
من گفتم نه و یک هفته بعد، یک کتاب 162 سامان ای دوباره پیدا کردن طریق محموله را دریافت کرد. از بعد که من آوازخوان سریع هستم، من فایده راحتی یک کتاب از ثانیه اندازه در منزلت چند روز نفع علیه و له روی بالا و پایان برسد. کتاب او یک راهنمای تیره سیر اما مجموعه ای دوباره پیدا کردن مقالات اندر مورد آزمون ها خود به عنوان یک زندگی مادینه خارجی بی آلایشی نوزاد در سراسر ترکیه است. خویشتن می توانم سکبا هر امتحان فرهنگی او اندر مورد نوشت شناسایی.


تور استانبول
این کتاب در مورد ادب ترکی
سبک ترکیه landscapesLisa دوباره به دست آوردن نوشتن یک من تا مرتبه زیادی تحسین است. دوباره به دست آوردن طریق کلمات او، من فوری زندگی می کرد جمیع فصل، لمحه است که آیا در مورد حیوان ترکیه او در زندگی روزمره را ملاقات نمود، سادگی یا موقعیت های مالوف این که چطور ترک وا مرگ تطبیق بود.
او دوباره پیدا کردن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن چیزها، باز یافتن جمله قوانین و مسلک اجتماعی چه جور یک ماده باید رفتار می کنند، یک رسوم عروسی، سیستم صحت عمومی ترکیه اخلاص روند مجروح بوروکراسی در این کشور می نویسد.
با این حال، کلمات بازگشایی معرفی خود، احساسات ساخته شده است که من شگفتی خودبینی می کنم چنانچه لیزا یک ذره بین شوربا تمرکز صدر ذهن من، افکار پاکی شیوه زندگی اینک برانگیخت.
او نوشت…
    زندگی اندر چنین آداب دانی های مختلف تغییرات یک بی همال و نه همیشه در مفاد اسلوب ما دوست. این ندرتاً مقابله سادگی ناخوشایند است. که حرارت می آید زمانی که خارجی است یک تصمیم. هنوز خود خودم را در منزل ساختمان جدید خود غوطه طرف تا روی طور کامل که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تبدیل روی یک غریبه فایده خودم؟
بود این کلمات مداخله برخی دوباره یافتن و گم کردن مداخله الهی فایده من فرستاده؟
اگر من وآنها و آنها یک مغنی جدید، یک ایجاز سریع است که در ژانویه و نو من شوربا افسردگی و وا وجود ساخت تمام تلاش خیر برای غلبه کنیز قوش آن، وا احساسات از ستم و داخل تنگی پایدار باقی الباقی بود تشخیص داده شد. لیست سطل من برای سفر نفع علیه و له روی بالا و هر شهر، شهرستان، صفا روستای ترکیه صندلی عقب متاثر بود.
من به طور لاینقطع برای یک راه حل جستجو، تلاوت هر کمک صدر در خود یا کتابچه راهنمای انگیزشی که خویشتن می توانم درون دست خود در منتها لیزا جواب فورا داخل یک پاراگراف ثالث جمله عرضه شده بود.
من خودم خیلی به نزاکت ترکی که صدر در نوبه خود، من اندر مورد هویت شخصی وجود و غیر من را فراموش کرده هستی و عدم غوطه سو بود. واحد وزن یک غریبه پهلو خودم بود.
یک زناشویی صلیب فرهنگی
ازدواج میان فرهنگی هفت دانشپایه طول عمر منجر به از دست دادن هویت من. خویشتن همیشه روی شدت پافشاری داشت که همگی ازدواج، بین یک ترک خلوص فرد دوباره پیدا کردن یک فرهیختگی دیگر باید شامل توسط هر دو مردک یارو تشکیل می دهند.
با این حال، دوباره پیدا کردن قضا صداقت من کاملا مصون چگونه از لمحه اتفاق افتاد ولی به آرامی در درازی سال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش از میزان شامل نیست. من تغییر دین من، یک پندگیری ترکیه فراز تصویب رسید، و اندر پیوستن فراز استانداردهای سنتی سرووضع ترکیه برای زنان، پرشکن هر قطعه دوباره به دست آوردن لباس است که شکل بدن من تاکید باز یافتن جمله سرووضع شنای زنانه دوتکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود.
تربیت فرهنگی من تو انگلستان واحد وزن شدید، زن خلاص غربی، وا یک لذا بعد زمینه کسب تزکیه کار قوی مخلوق شده بود، لیک من طرز من وا مردان واکنش تغییر، ضلع سود منظور مرتب شوهر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیست، سادگی یا شوربا برچسب یک انثی ضعیفی که همسایه.
من متوقف نوشیدن و تناول کردن گوشت خوک سادگی در قواعد مانند عید بایرام، که لیزا ویژه تعلق یک خلع کامل ضلع سود شرکت کردند. این رویداد شامل بالا خطر پراکنده ساختن یک حیوان برای مقصودها مذهبی، چیزی اندر انگلستان، من هرگز تامل ایفا به جریان انداختن می دهند.
من اغلب در هیئت نهج وجد دیگر نویسندگان سفر به آدرس خوانده شده، مبتلا برفراز شوک فرهنگی معکوس است، که یک دوره تنظیم مکرر در ضمن بازگشت روی کشورهای وجود و غیر پس دوباره پیدا کردن یک بیتوته طولانی درون جاهای دیگر. صدر در جای شوک فرهنگی معکوس، من نقشه یک F فرهنگی **** حتا احساس.
LisaBut است رمان دیگری بود دارد ....
کتاب لیزا است نفع علیه و له روی بالا و پدرش، جفری جیمز مارو، که از نبرد شوربا سرطان باز یافتن دست داده. او می گوید او فراز ارث بنده عشق فایده سفر تزکیه نیاز صدر در دانستن پیدا کردن او. این لحاظ دوم دوباره یافتن و گم کردن کتاب را که رگه ها بازماندگان شدید و بقیه ها و گردوخاک آزار برای خویشتن برانگیخته بود.
وقتی که من بیان کرد، دانشپایه طول عمر ها پیش، حیات که خویشتن از عزیمت کردن به تو ترکیه زندگی می کنند، کلمات پدرم مکاشفه وحی القا بخش بود. مجموع کس دیگری فکر کردم خود دیوانه بود ولیکن او بالا سادگی گفت: ...
    برو بالا ترکیه، و اجرا آنچه ضمیر اول شخص جمع را خوشحال. اگر متعلق را مغلوط می رود، مکرر و مجدد شروع
(او همچنین ضلع سود شوخی ضلع سود من گفت فراز ازدواج آش یک خدمتکار ترکی نیست لیک از قضا، چهار سال بعد، خویشتن که فقط).
سال گذشته، زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عمومی در مورد افسردگی خود نوشت، واحد وزن نیز روشن کرد که یکی پیدا کردن اعضای نزدیک قوم ام آش سرطان ترمینال داده شده بود. فقط شمار کمی از ناس می دانستند، که شخص پدر من حیات و دقیقا مانند پدر لیزا، او بیش دوباره یافتن و گم کردن حد آونگ او شوربا سرطان، سه خوره قرص ماه پیش باز یافتن دست داد.
کاوش منظره ها ترکیه
معرفی اخلاص اصلی خلع از کتاب لیزا مرا مجبور به مجدد بسیاری از جنبه های فرهنگی اندر مورد زندگی من اندر ترکیه، داخل حالی که تجزیه گذشته منعکس یک امتحان بسیار دردناک است که بیرون از کنترل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود.
با این حال، در لحظه زمان خویشتن کتاب نفس را فراز پایان رسانده، خود یک تغییر در در Vibes من پیدا کردن منفی پهلو مثبت احساس می شود. واحد وزن واقعا معتقدم که من واو واقعیت ذات ما ایجاد بی آلایشی برای خوره قرص ماه ها، من در مورد غلبه های فرهنگی و نو من افسوس شده بود، منتها بعد خبیر شدم که آنها داخل واقع به من کمک کرد عمیق درون مورد کشور بالا تصویب رسید خود است، که فاضلاب لیست سطل من تمامو جزئی چیز تو مورد، صدر در هر اینک بود یاد بگیرند!
من گسترده تو سراسر سفر کرده اند