همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عصاره انبار کلیسای استانبول و زیر مدوزا

من نغمه می و آمدن پایین 55 نردبان های سنگی، تخمین رطوبت در هوا وقتی که من پایین و مخازن کلیسای رسیده است. تنها برای تلفن های موبایل زمزمه دوباره یافتن و گم کردن گردشگران و آشام ای عجیب صداقت غریب از عصاره بود. موضع فروشگاه داخل گوشه جفت چپ حیات و آنها بالا من ایما کرد.
برای مرتبت کمی باز یافتن لیره ترکیه، من می توانم وضع افاده به عنوان یک شاهزاده خانم عثمانی و رفتن به منزل ساختمان با پیشکش عکس. نگاه مخالف آغوش روی روی من علامت داد که عاطفه حس کردم این تجارت فایده جای رنگ ورو رفته سادگی نامناسب برای یک شالوده است که نزدیک نفع علیه و له روی بالا و 1500 سال قدمت دارد.


تور ارزان ترکیه
همچنین به عنوان Yerebatan Sarayi یا غرق کاخ استانبول مشخص و ناپیدا شده است، سیستم عامل آدم ساخته شده من فراز دور از ورود و بیشتر به انبار صورت گرفت.
به خویشتن چپ پاکی راست ستون های بلند بود. روشن با نور افکن داخل حالی که داخل زیر واحد وزن ماهی، عظما از تعداد دست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود، زیر مسیر اندر آبهای کم سر است. شاید آنها آموخته اند فایده معاشرت آدم ها سکبا مواد غذایی است.
مورخان می گویند که در سال 527، سبع هزار گرفتار پیوند به احداث مخازن کلیسای پنهان سازی 9800 واحد طول مربع، وا 336 استوانه ها صفا ظرفیت برای نگهداری 100.000 تن آب که نغمه خود را به اهل قسطنطنیه آفریده شده است.
قطعا قابل محل اما من وا ساختمان های تاریخی درون ترکیه فایده دست، امپراتوری عثمانی هوس بیشتری را تو کف ذات را شوربا ثروت و انبار افتاد صدر در یک وضعیت بد، عزب توسط حیوان محلی که دلو به چاه آب غوطه جهت برای آوردن عصاره با ماهی گاه روی گاه استفاده
در سد 16، یک سالک راه پیما هلندی به نام P.Gyllius، کلمه باز یافتن Yerebatan Sarayi به گیتی افق ها غرب که شاید امپراتوری عثمانی آنها چیزی قدر صرفه جویی الان متقاعد مکنت و انقباض یافته است. کار بازسازی بیش دوباره به دست آوردن صدها زاد تضمین کرده است که داخل حال تهیه یکی از تبعات تاریخی استانبول است.
اما آیا می دانستید که مارک تواین، جیمز جماعت و مدوسا تماماً یک هم دستی به Yerebatan Sarayi؟
در یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین کتاب درون مورد دام تار "بی گناهان در خارج،" مارک تواین می کند یک تصویر زیبا باز یافتن زمان او در قسطنطنیه صرف رنگ پوست نیست.
او دوباره یافتن و گم کردن بازار ارشد به نشانی "یک کندو هیولا دوباره پیدا کردن مغازه های کوچک" و مسجد ایاصوفیه به آدرس "rustiest انبار قدیمی در بر کفار"
او با Yerebatan Sarayi هر چند بانشاط بود، امیدوار آن عندلیب و یک ستون.
"شما چهل فوت تو زیر زمین و درون میان بیابان کامل از کالبد بلند، افراشته و باریک، استوانه گرانیتی، معماری بیزانس. پایه که در متعلق شما می توانید، خلوص یا تغییر موقعیت خویشتن را به عنوان اغلب به عنوان شما خوشحال، ایشان همیشه یک مرکز که از نزاکت مال تابش نیستی یک دوجین گذرگاههای سرپوشیده طولانی و عماد سیلندر که وجود و غیر را در فاصله یکدلی گرگ و میش بی آرامی انگیز از ملاحظه از قلاده داد. "
راه رفتن فراز پشت مخزن کلیسای برای پیدا کردن دو عماد سیلندر تا فرود مافوق قامت مدوزا برگزار شد. یکی میسازد برعکس و دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر می گذارد داخل کنار آن. هیچ کس بی ترس از دلیل واقعی برای این است، اما یک پیشنهاد مورد وجد هیچ کس نیست که تو سر نگاه فراز سنگ تبدیل شده است.
اندازه قبل از زمان من است، لیک فیلم 1963 از روسیه وا عشق، مدال می دهد جیمز هیات خطسیر قایقرانی دوباره پیدا کردن طریق ستون از مخزن ها انباره ها برای رسیدن بالا یک داخل مخفی. هیچ آماجگاه ای دوباره به دست آوردن شگفتی و یا تقدیر که او تو یک ساختار معروف استانبول نیستی اما سپس از ثانیه دوباره، او را جاسوس شیطان صداقت غیر مستقیم به دریافت وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.