همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

محلول ذوب خوی بزاق انبار کلیسای استانبول و زبر مدوزا

من نغمه می رفت پایین 55 مرقات های سنگی، قیمت گزاری رطوبت داخل هوا وقتی که من پایین خلوص مخازن کلیسای رسیده است. بی زن برای تلفن های موبایل زمزمه باز یافتن گردشگران و جرعه ای عجیب قدس غریب از آب دهان منی بود. جا فروشگاه داخل گوشه طرف نزدیک تنگ چپ نیستی و آنها برفراز من استعاره کرد. برای ارزش کمی از لیره ترکیه، خویشتن می توانم فیس به عنوان یک شاهزاده خانم عثمانی و تشریف بردن به منزل ساختمان با تحفه عکس. نظاره مخالف کنیز قوش روی پوست من علامت داد که احساس کردم این تجارت بالا جای رنگ پوست ورو رفته قدس نامناسب برای یک عمارت ساخت است که نزدیک به 1500 سال دیرینگی دارد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا



همچنین به نشانی Yerebatan Sarayi یا غرقه کاخ استانبول نهان شده است، سیستم عامل انسان ساخته شده من روی دور از ادخال و بیشتر به انبار صورت گرفت.
به واحد وزن چپ پاکی راست استوانه های اهتزاز بود. روشن با نور افکن داخل حالی که در زیر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ماهی، عظیم از تعداد دست خود بود، زیر مسیر در آبهای کم پایین است. شاید آنها آموخته اند فایده معاشرت بشر ها وا مواد غذایی است.
مورخان می گویند که داخل سال 527، هفت هزار بنده پیوند به تاسیس مخازن کلیسای نهان سازی 9800 متر مربع، وا 336 ستون ها تزکیه ظرفیت برای نگهداری 100.000 تن عرق که مفاد اسلوب خود را به ساکنان قسطنطنیه آفریده شده است.
قطعا قابل اعتنا اما من آش ساختمان های تاریخی در ترکیه برفراز دست، امپراتوری عثمانی هوس بیشتری را تو کف خویشتن را سکبا ثروت و خزانه افتاد ضلع سود یک کیفیت بد، مجرد و متاهل توسط کس محلی که ظرف به بئر غوطه کران برای آوردن عصاره با ماهی گاه روی گاه استفاده
در مائه 16، یک سالک راه پیما هلندی به شرف P.Gyllius، کلمه پیدا کردن Yerebatan Sarayi به جهان غرب که شاید امپراتوری عثمانی آنها چیزی مکانت صرفه جویی اینک متقاعد مکنت و انقباض یافته است. کار بازسازی بیش باز یافتن صدها عام تضمین کرده است که اندر حال تامین یکی از آثار تاریخی استانبول است.
اما آیا می دانستید که مارک تواین، جیمز جمعیت و مدوسا کلاً یک پیوند به Yerebatan Sarayi؟
در یکی پیدا کردن بزرگترین کتاب تو مورد گشت "بی گناهان داخل خارج،" مارک تواین می کند یک تصویر زیبا باز یافتن زمان او داخل قسطنطنیه صرف رنگ پوست نیست. او باز یافتن بازار مسن تر و کهتر به آدرس "یک کندو هیولا دوباره پیدا کردن مغازه های کوچک" صداقت مسجد ایاصوفیه به نشانی "rustiest مخزن قدیمی در بر کفار"
او با Yerebatan Sarayi جمیع چند مسرور بود، امیدوار آن هزارآوا و یک ستون. "شما چهل فوت درون زیر زمین و تو میان بیابان کامل از بدنه بلند، عماد سیلندر بلند صداقت باریک، گرانیت، معماری بیزانس. پایه که در نفس شما می توانید، صمیمیت یا تغییر موقعیت نفس را به نشانی اغلب به عنوان شما را خوشحال، من وشما همیشه یک مرکز که از لحظه تابش باز یافتن یک دوجین گذرگاههای سرپوشیده طولانی و استوانه که خویش را در فاصله صمیمیت گرگ صمیمیت میش تحسر انگیز از اعتنا از شمار داده بود. "
راه رفتن برفراز پشت مخزن کلیسای برای پیدا کردن دو ستون تا فوق و پایین مدوزا برگزار شد. یکی میسازد واژگونه و دوباره به دست آوردن سوی دیگر می گذارد در کنار آن. هیچ کس مطمئن از دلیل واقعی برای این است، اما یک پیشنهاد مورد شوق هیچ کس نیست که در سر نگاه به سنگ تبدیل شده است. حد قبل دوباره یافتن و گم کردن زمان خود است، لیک فیلم 1963 دوباره یافتن و گم کردن روسیه با عشق، مدال می دهد جیمز حزب قایقرانی دوباره به دست آوردن طریق استوانه از مخزن ها انباره ها برای رسیدن ضلع سود یک داخل مخفی. هیچ تیررس ای از شگفتی تزکیه یا تقدیر که او در یک استخوان بندی معروف استانبول بود اما آنگاه از حین دوباره، او را راید شیطان قدس غیر مستقیم به دریافت وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.