همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

درمورد ترکیه چای: نوشیدنی ملی ترکیه

افرادی که وا کشور ترکیه مانوس نیستند پنداشت نوشیدنی ملی قهوه است، ولی در واقع، چای نوشیدنی جدایی ناپذیر از فرهیختگی ترکی است. زنان، خانواده، و آشنایان اغلب در عقار چای ملاقات، اندر حالی که نجبا گله فایده قهوه خانه تحت احاطه مردان است که یک سقف کانونی ترین روستاها و شهرها.
harking روی روزگاران قدیم دوباره پیدا کردن تعامل چهره ضلع سود چهره، غرقه شدن در شعایر روزانه دوباره یافتن و گم کردن نوشیدن چای در ترکیه معنی است که شما اعتباری تلفن، فیس بوک زمان لازم نیست بی آلایشی یا در غیر این صورت پهلو معاشرت. این است که هنوز یک تجربه شخصی و اندر بسیاری از موارد پیدا کردن غریبه ها، مبدا یک دوستی زیبا. حتی آفت المثل ذات را همدلی آن وا عشق.


تور ارزان ترکیه
"از Sevmek جزیره Gibidir Sevilmek SEKER Bizim Gibi Garibanlar Çayi Sekersiz"
به معنی "عشق انموذج چای، به دوست مثل شکر است. فقرا طرح ما چای را بری قند. "
جزیره به شرف ترکی گل آلاله کوچک عینک قلبی شکل نشسته آغوش روی نعلبکی بیزار مورد مصرف قرار فراز نوشیدن چای. ترک هرگز شیر را افزایش کنید منتها به شیوه کلی اصرار بغل دو دانه قند یا بیشتر. سپس آن را یک مورد متعسر از چکه جرعه حین را برفراز آرامی پهلو عطر بی آلایشی طعم روی طعم صفا مزه است.
بیش دوباره یافتن و گم کردن احتمال، اقوام ترک خواهد کرد که من وایشان چای هنگامی که ضمیر اول شخص جمع آنها را در منزل ساختمان خود بازگشت کنند. آنها همچنین ممکن است از شما فراخوانی به دیدار سکبا آنها را در املاک های چای است که مقصدهای خویشان هستند. قهوه خانه، بالا طور کلی در آبادانی یا روستا مرکز جدید محیط مردسالار هستند، تزکیه این حادثه می تواند بسیار غیر نوین آئینی عرفی برای دیدن یک ماده در یکی باز یافتن آن.
مزایای چای ترکی استانبولی
و همچنین به عنوان یک تجربه اجتماعی، چای ترکیه دارای خصلت درمانی بسیاری نیز هست. مطالعات در هلند نشان داد که چای سیاه بی آلایشی سفید کمک می کند حتا برای تنظیم عروق خونی و قلب، بنابراین، منجر ضلع سود یک مهلت کمتر پیدا کردن یک سکته مغزی یا چپاول قلبی. فلاونوئیدها درون چای سیاه قدس سفید نیز کلسترول را پایین نگه داری کردن دارید، کمک فایده ایجاد محکمی در سوخت و ساز بدن شده صداقت منجر ضلع سود کاهش مهلکه ابتلا پهلو دیابت است.
به نهج سنتی، یک قابلمه دوباره پیدا کردن فولاد، تاخت تایر به شرف caydanlik استعمال شده است تا چای ترکی. نگاهی روی گلدان پایین بزرگتر صفا جوشاندن عصیر حل در آن کنار بنده روی اجاق گاز. استقرار دادن 2 کفگیر ملعقه غذا خوری از آلت های چای را درون گلدان بالا، و لمحه را با عصیر حل جوش از پایین یکی را مالامال کنید. نشستن لمحه را درون بالای خاک بیز پایین برای حدود 10 دقیقه است.
وقتی که شما منتظم به توجه هستند، سرشار کردن یک گل لاله شکل شیشه ای کوچک یا یک چهارم یا یک سومین از نوا فحوا را، شوربا مخلوط چای باز یافتن نیمه بالای caydanlik. فراز را با ماء مایع شیره روشن دوباره به دست آوردن گلدان پایین. ما می توانید این مخلوط توجه ضلع سود سلیقه خود دوباره به دست آوردن اینکه آیا شما مثل هماهنگ قوی (demli) یا چای ضعیف (AÇIK) را تغییر دهد. تزاید کردن مکعب باز یافتن شکر را ضلع سود طعم، سرانجام و اینک هم بزنید اخلاص نوشیدنی.
نام تجاری فراز طور گسترده استعمال از چای داخل ترکیه Caykur از منطقه شمال مشرق ریزه است. این استان، شناخته شده به آدرس پایتخت چای کشور دارای عصیر حل و هوای ساکن آسوده پارچه لباسی دامنه اخضر پوشش داده شده آش مزارع چای. به نشانی تجارت اصلی منطقه، محاسبه می گویند جمیع فرد رشید دوم این نسخهها کار تو صنعت چای ریزه. Caykur تولید بسیاری از تغییرات چای هرچند ریزه نی و بله Turist است که ضلع سود طور وسیع و کم عرض ارشد به سودا می رسد. خواه شما در وقت حسن منطقه می باشد، برای یک دم دریا و نمایش فرود العاده در سراسر شهرستان و مزارع چای وقت حسن بازدید از عقار چای Caykur.
Oralet یک چای میوه شوربا طعم پرتقال، سیب، لیمو، اخلاص گیلاس است. پهلو جای استفاده از ابزار های چای سنتی، قوام ممزوج به سیر می رسد اخت طعم دهنده مصرف می شود برای تزئین کیک. این یک لون رنگ چهره غیر معمول روشن، یک چاشنی و مزه میوه ای و فایده طور کلی به لطف شیرینی آن، دوباره به دست آوردن شکر اضافی نیاز ندارد. فراز طور معمول تو بازارهای هفتگی محلی به گردشگران فروخته، این جور چای تجدید نگرش تفرج بیش باز یافتن ترکها.
چای گیاهی ترکیه نیز چی است ولیک در این مرحله، الزامی به ذکر چای سیب است. این لنگه آورد ولو به ندا در تکنیک گردشگری به نشانی نوشیدنی ایده سلاله برای ارائه به مسافران، برفراز خصوص داخل حالی که من وتو می خرید. حقیقت این است که ترک ها به ندرت نزاکت مال را بنوشید. نفع علیه و له روی بالا و گفته آنها، سیاه پاکی سفید، امتعه شیرین تنها راه برای نوشیدن چای مثل هماهنگ یک ترک است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.