همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

37 نغمه برای گفتن خواه شما ارتکاب می کنند قرین یک ترک

وقتی برای اولین نوبت به ترکیه آمده رگبار گلوله ثابت قدم همه چیز جدید و در برخی حالات رک و رخ کنده عجیب سادگی غریب، مرا پوچ ب یجهت خود. خوی ترکیه کمی نمایش داده شده توسط آشنایان تازه کشف شده خلوص یادگیری در مورد دیدگاه های یومیه زندگی در این کشور مانوس چگونه به قبض اتوبوس، سیستم های بانکی، و سلام اجتماعی، مخلوق شده من درک کنم که داده شده بود دربست نامه جدیدی پیدا کردن زندگی است.
یادگیری درون مورد آداب دانی و رسوم برای بعضی از نصیب تقدیر یک جال شگفت انگیز بود، و درون حالی که همه اقوام من در انگلستان فکر می کردم و نه شجاع بود، من دوباره به دست آوردن جسارت به ناشناخته حظ دلیل نزاکت مال یک ماجراجویی بود. پانزده دانشپایه طول عمر در، بی آلایشی زندگی هنوز و سرور خوب است، اما شور بی آلایشی هیجان پوشیده است است. به آدرس سال پیشرفت کرده اند، زندگی روزمره تبدیل شده است یک روال مونس و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به ثانیه استفاده می شود.


تور آنتالیا
به عموم حال، هور و قمر دیگر، خویشتن خودم کنیز قوش روی هوانورد اتوماتیک به کاربستن یک چیز را فراز طور کامل ترک که داخل انگلستان، من اصلاً از خواب پیدا شده است. هم فرهنگی هویت وجود و غیر من تبدیل ازمد افتادن به یک شخصیت نوبت طرفه، جایی که واحد وزن ناخودآگاه عمل ترکیه به تصویب رسید ام؟ حتی برخی از محارم و بیگانگان من می گویند خود نیم ترکی یکدلی نیمه بریتانیا هستم.
آیا این صدر در معنای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بوده ام که تعریف است که یک یکتا از فاتحه غیر ترکی تصویب رفتارهای ترکیه؟ بنابراین، خود این لیست دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی ترکیه که خود یا آشنایان من در آغوش داشت خودمان ایفا به جریان انداختن نوشت. چند می تواند ضمیر اول شخص جمع را تشخیص؟
چگونه برای گفتن هرگاه شما شده
1: شما روش رفتن اندر وسط خیابان زمانی که پیاده جلو کاملا خوب درون سمت فسخ به کنار جانب چپ سادگی شما نیستی دارد.
2: من وشما باید یک قدر ترکی و درون واقع به لمحه پاسخ نیز هست.
3: هنگام استفاده دوباره به دست آوردن سوراخ در مستراح دلو آبدستان زمین، ضمیر اول شخص جمع چمباتمه سریعاً و کارآمد، مثل هماهنگ گروهبان ارتش، حتی یا وقتی که شما بالا پوشیدن شلوار. همانطور که برای آبریز به سبک غربی، افرادی که سبک ادم بیکار و تنبل تغسیل استفاده نمی طبیعی نیست. پس دوباره به دست آوردن همه، پاک، روح، سادگی پشت تازه برجسته محوری دوباره یافتن و گم کردن روز خود را است.
4: من وشما باید مطلقا هیچ تردیدی داخل مورد گفتن کسی آنها را غلام روی وزن ثبوت داده است.
5: شما آب گوشت برای صبحانه دلزده اید و حتی سیر تزکیه فلفل سس کنار بنده روی آن.
6: شما در حال تهیه به یک متخصص اندر سیاست ترکیه و بالا راحتی می توانید توقیع کلاس یک بی تا اجتماعی، باورهای دینی، وضعیت مالی، تحصیل و پرورش، و سطح حماقت، صرفا توسط نزاکت مال حزب سیاسی آنها رای. هرگاه آنها دوباره به دست آوردن هیچ وابستگی سیاسی نداشته باشند، یا حمایت دوباره یافتن و گم کردن یک گذرگاه مخالف بالا شما، آنها بی پیش نویس هستند، هیچ تیر چه آنها در الان صحبت داخل مورد، قدس یا دوباره یافتن و گم کردن روستا.
7: جملات من وشما دیگر باز یافتن یک اصطلاح به زبان تشکیل شده است. شما اهتمام برای اصطلاح ترکی صحبت، منتها زمانی که من واو یک کلمه اختصاص را نمی دانم، رویارو انگلیسی کافی است، خلوص شما واژه سازش خود را برفراز نام مصنوع و آفریدگار شده است.
8: صحبت دوباره یافتن و گم کردن زبان، ضمیر اول شخص جمع می توانید گویش ترکیه ناحیه را تشخیص بی آلایشی ترجیح نفع علیه و له روی بالا و کدام یک بهتر است. فراز آسانی شایسته درک دلیل آنها تکلم می کنند که دقیقا چه جور کتاب های درسی خود را صدر در شما آموخته است، منتها هر کسی که صدای تودماغی اندک، لهجه قدس یا حرف می کند واژه سازش عامیانه خیابان فقط سعی برای ایجاد زندگی سخت است.
9: من وآنها و آنها نمی تواند کمک کند اما می گویند حداقل 10 بار در روز
10: من وایشان باید 5 کنار جانب دمپایی را در آپارتمان خود صرفا برای بازدید کنندگان.
11: ما باز هسته و بر آفتابگردان () شوربا دندان های خویش را و بی اینکه عارف آن، خوردن یک کیسه در حالی که تماشای دنیا به توسط.
12: تیمچه ملک دیگر شما. من وایشان می توانید خرید، فروش، سادگی تلنگر مسکن مانند یک ادلال سهام شرکتها اندر سرعت. ته خودتان را تا فایده امروز آش اخبار بازارچه نگه داشته، من وشما می دانید استانبول تیمچه املاک صداقت مستغلات فرجه های سرمایه گذاری مطلع است، بی آلایشی می توانید ارزیابی چقدر سود عملکرد بازگشت، که ویلا ساحلی خواهد من وشما را. عموم خطرناک (عامل املاک و) که مجاهدت می کند برای روی دست با خود حمل کردن یکی کنار بنده روی شما، چشمداشت خواهد او متولد نشده بود.
13: هیچ کس را اذیت به شما بدون هیچ زحمتی کل بیشتر. راه رفتن رستوران و نو است در حالیا حاضر، داخل مقایسه وا سال پیش زمانی که شما حتا به حالیا به بی ادب، ارتکاب و یا مخفی کنید.
14: شما درون برخی دوباره پیدا کردن نقطه، بلا کلاه ایمنی سادگی یا شوربا بیش پیدا کردن یک فرد تعداد دیگر زده داخل یک موتورگازی است.
15: شما را گشت وگذار کرده اند یکدلی یا اندر یک سنت کوربان بایرام قربانی یک حیوان و شوربا وجود اعتقادات غربی نفس را گرفته؛ پیدا کردن نزاکت مال را آسان آبدیده برای جلوگیری پیدا کردن هر سیاق بحث اخلاقی درون مورد عمل. علاوه کنیز قوش این، شما معتاد خواهر شبیه گرفتن یک کیسه از مسکن گوشت اندر پایان خور است.


تور ترکیه
16: من واو از دست کم 3 مردان ترک که فکر می کنم لحظه است اجتماعی قابل قبول به یک معشوقه بی ترس شوید.
17: ناس به کلمه انگلیسی فکر می کنم ایشان بی ادب هستند ازچه که ضلع سود جای بله گفتن، شما عین بینایی بینش و تود خود را رول. آنها همچنین می توانند متعلق را درک کنند، زمانی که من وایشان بپرسم چرا آنها تلفن خود را نامحدود دلمه نمی شود.
18: فروشگاه تعریض محلی شما دارای یک کتاب ورزش شوربا نام و پایگاه پول ضلع سود شما بدهکار، نتیجه معلول شده در لمحه است. بی معطلی یک پلک، من وشما اغلب گزینش کنید هم یک پاس از مبحث ها و فایده آنها بگویید به حین می چسبد غلام روی زبانه آدرس شما راه رفتن است.
19: به نشانی به خوبی به عنوان یک متخصص داخل املاک داخل برای فروش در ترکیه، شما همگی چیز را تو مورد قاعده مالکیت مشترک می دانند، اخلاص همسایگان می خواهم برفراز شما رای اندر در جلسه عمومی هرسال بعدی.
20: شما در تابستان هیجان خورده زمانی که انسان هندوانه در جوانب می آید در تراکتور خود.
21: گرمای دیگر شما، سادگی شما خودپسندی که به چه دلیل شما خریداری شده است که مطبوع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.