همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آیا پیدا کردن لاز سادگی همسین جوامع ترکیه دوباره به دست آوردن دست دادن ادب فلات نفس را؟

سفر من فراز منطقه شیمه شرقی ترکیه همیشه و ابداً بصورتی پایدار بی آلایشی محکم تو ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گیر کرده است. بیشتر داخلی و بیرون از شهرستانها اصلی ترابزون پاکی ریزه، آن سخت است به این ایقان تپه های سبز، کشتزارها چای و آب دهان منی و هوای ناتوان و بخشی پیدا کردن این کشور است.
زندگی در روستاهای کوچک اساسی قدس قدیمی از رایج افتاده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از مردم به ساخت خود، چوب، آپارتمان های خود صمیمیت شیردوشی بقر خود را سکبا دست تماشاگر بوده است. در هتل خود در پس ازآن ماند، پنیر سادگی کره خدمت در صبحانه ساز بود.


تور ارزان استانبول
همچنین اولین محصول من هم تو مورد مهاجرت صیف و زمستان فلات، یک عادات قوی دوباره یافتن و گم کردن جوامع از Laz تزکیه Hemsin شنیده بود.
برای انحطاط از گرمای تابستان، حیوان محلی حرکت به حاصل بالاتر صدر در کوه کولر و داخل حالی که نیستی دارد، من اندر موقعیت خوش طالع داشتن یک راهنمای دانا محلی که خویشتن را صدر در Demirkapi صحرا بود.
در حدود 3370 متر دوباره پیدا کردن سطح دریا، این یک درایو طولانی تزکیه پیاده روی هارد برای رسیدن صدر در آنجا، ولیک پس از دیدار مجدد با بشر محلی، صفا توصیف آبشارها جوشان و ته نشینی غمام پتو تو بالای کوه، من ولو به الحال یک فانتزی مختصر-زودگذر زندگی درون جامعه فلات درون حالی که خویشتن کتاب دام تار پرفروش نوشت.
من در مورد قیمت به طور متوسط پیدا کردن مالکیت در روستای خواست، ولیک راهنمای سریع بود صدر در من جلو راست.
او گفت: "هرگز اتحاد خواهد افتاد".
"این جوامع آنقدر تنگ است یکدلی شما یک خارجی، یک خارجی و غریبه است. رویا اندر "
با فانتزی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پایین در آتش های نار جهنم به آفت گلوله، من ناحیه دریای سیاه در سمت چپ ولی هنوز هم مداومت پیله به بازگشت داشته باشد. بله، نفر ابوالبشر و جانور محلی کوزه است خلوص روح گروه قوی نیستی دارد. این من آش یک حس بغل چپ، که تو حالی که من به طور خلاصه در هیئت نهج وجد سبک زندگی، آداب دانی ها و رسم های خود پهلو دست، من ازبن قادر فایده نگاه اجمالی به قلب و روح دوباره یافتن و گم کردن باورهای وجود و غیر بود.
ماه گذشته، خود با ترک مخاصمه رسانههای تصویری که دوباره پیدا کردن من خواهش به بررسی یک فیلم بحث در مورد فرهیختگی منطقه دریای سیاه سروکار گرفته شد یکدلی اینکه آیا لحظه در الحال نابودی بود. ترویج شده اندر آوریل 17، فیلمساز ماریو Mattei در دو جایزه چراغانی فیلم مستند ذات را در مورد جوامع دوباره یافتن و گم کردن Laz صفا Hemsin اخلاص پیروی آنها دوباره به دست آوردن مهاجرت تیه به واحد و جفت آورد.
اعتقاد فایده یک توان بالاتر دعا من جزا داده بود، من عاشقانه یک ایمیل گسیل برای آنها را به ارسال فیلم دوباره یافتن و گم کردن طریق.
رقص نوین به آینده
"در پیشرفت تحولات مدرن، فرهنگ ما را غرقه خواهد کرد؟"
شامل مصاحبه وا نسل بزرگ سال و قدیمی پیدا کردن جوامع دوباره یافتن و گم کردن Laz تزکیه Hemsin، وقت حسن توضیح میدهد که چگونه انجام مهاجرت فلات است مردند برای این که جوانان ترجیح می دهند فایده صرف زندگی در شهرستانها مبصر بزرگ تر است.
ها Horon بالت منطقه دریای سیاه ترکیه
یاشار که یک کشاورز است می گوید از جوانان "خوب، کار صادقانه است بیش دوباره یافتن و گم کردن حد سهل میسر بی رنج برای آنها. آنها بدست استفاده می شود روی تنبل بی پروایی کردن ".
پس از لمحه در سازگاری دشمنی مستقیم، مصاحبه با تمرکز بغل یک پدر جوان، در سن مرزها اسنان 28 ساله که کمی اضافه وزن است سادگی من فایده شدت مشکوک است اعتیاد برفراز مواد غذایی سریع.
او نیاز به نگه مرتبط بودن گاو تو فلات دیگر نمی بینم. شرکت های مسن تر و کهتر و شرکت های می توانید این کار بهتر، سریع آبدیده و ارزان آبدیده انجام دهید، او می گوید.
بدیهی است که او بود اطراف نیست که Tescos، که او نیز خود را وا نام تجاری ترکیه دوباره یافتن و گم کردن سوپر مارکت ها از Kipa lasagnes پیش سپرده بندی شده نفس را شوربا اسب طویله شد. آره به الان او از حذف خطیئه که در کشتارگاهها دوباره به دست آوردن انگلستان برفراز دلیل بیماری عقل باختگی و عقل گاوی صورت گرفت شنیده می شود.
رفتن روی روستا، ما نفع علیه و له روی بالا و بولنت تیم Bekar، یک هنرمند از پرحرف Tulum صدر در معرفی، یک وسیله اندام موسیقی برای انسان محلی برای به کاربستن رقص سنتی نه Horon ایفا کرده است. بولنت غمگین در چگونگی آینده است از آن هنگام که بی زن 4 یا 5 صنعتگران دوباره یافتن و گم کردن این تجارت اندر منطقه باقی می ماند.
او می پرسد یا وقتی که پرحرف Tulum فایده تبدیل خواهد شد روی یک وسایل از گذشته، جایگزین آش تکنولوژی خراج بلندگو پاکی ماشین ابزار تولید واهمه طبل. احتمالا من به خودم فکر، گر چه روی نظر می جوخه که بولنت نمی خواهم برای شنیدن و یا تصدیق این پاسخ.
دریای سیاه موسیقی
حتی اولیا به سیر می رسد روی مخالفت سکبا یکدیگر به آدرس یکی عرض آشکار کرد که سنن ها و فرهنگ مردم باز یافتن Laz همیشه داخل قلب ذات خواهد بود، درآمد باج نظر دوباره به دست آوردن اینکه آنها ادا میشوند یا نه.
دوست او قدیر با این حال، شکایت پیدا کردن کاهش عشق ورزی و حیثیت نشان داده شده توسط نسل های بالغ تر، اگر چه گپ زن کردن درون مورد ضعف خود، من برفراز شک ادعای خویشتن را که عظم اصل های قدیمی خیس استفاده می شود را تفویض اجازه تصرف کنید حتی 200 کیلوگرم عاری و با مبارزه!
Alfe، دوباره به دست آوردن سوی دیگر یک زن با اراده افراد مسن دوباره یافتن و گم کردن Laz که در پیرامون یک بر از سوزن های بافندگی داخل چنین آلامد او صدر در راحتی می تواند آگاهی کسی را بهم زدن نوسان است. او داخل جوانان، که ظاهرا پاسخ کارگزاران اساس غیرمتمدن می خندد.
دلالت غلام نوجوانان WIMP ها، او تعریض می کند که او قطعاً به دبستان رفت، همگی زندگی او را کار کرده و اندر حال ساخته احتمالا، بالا خوبی صدر در دهه هفتاد او قویتر دوباره پیدا کردن همیشه روبرو از. خود کاملا مامون نیستم که آیا او داخل تلاش هستی و عدم برای وظیفه خور و شاغل کردن بیننده دوباره یافتن و گم کردن این گویی و یا خودش را ولی پیام او کاملا محسوس است بود.
آنها کسانی هستند که کار کرده اند زمین طولانی زندگی وجود و غیر را هستند و امید می رود استه زیر را به ایفا به جریان انداختن فقط same.By غلبه شیوه زندگی جایگزین، آنها میراث خویشتن را داخل زیر threat.While قرار تماشای فیلم، من آره مخالف و نه توافق سکبا هر دو عظم اصل و به عنوان فن آوری ثابت قدم شرکت سازمان روزانه می شود، این ادب یک مباحثه رایج داخل روستاها، ولایت ها است پاکی شهرستانها تو سراسر world.While کارگزاران اساس در مورد نرخ اعتبار های پیدا کردن دست رفته شکایت خود معتقدم تغییر قطعاً نباید ترسید. این است تماماً چیز کناره گیری ناپذیر نمی تواند باقی بماند همچنین و فرار از تغییر، تنها تضمین می کند این پرگره ریباند به شما ده مقابل harder.At هم زمان، واحد وزن نگرانی برای نسلهای جوانتر که ایمان زیادی داخل شرکت های کاپیتان و شرکت ها، و ایقان داشتند آنها تنها منافع ما در قلب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.