همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آداب شناسی و مناسک ترکیه کتاب: چشم اندازها از عهد احوال کودکی من

از Nuray Aykin یک انثی ترک که آش نگرش بالا جلو فکر برای نسل او برکت است.
مفهوم او طرح ریزی شده نیست ولیکن یک دهش بزرگواری یا وساطت الهی، تشویق کارفرما و ام او را به اعاده از ارتکاب جراحی منحرف جنین و صدر در جای ابن قلب ذات را روی دادن بتول خود را فراز بهترین زندگی آنها می توانند.
در یک روستای کوچک روی دنیا آمد، او بعدا غصه قبل باز یافتن رفتن روی امریکا به دنبال یک حرفه، یک انتخاب بسیاری از اناث ترکیه نیست که مواد مطالعه در یک دانشگاه اندر آنکارا، پایتخت ترکیه،.
او موفق هستی و عدم و درون دانشگاه های جوراجور به نشانی یک اتابک کار می کرد، درون حالی که درون زندگی شخصی او زناشویی کرد، یک کودک، طلاق غمگین و پشت از آن ازدواج دوباره داشتهاند.


تور استانبول
همراه شوربا موفقیت حرفه ای او، والده اصل یک کار است که او ضلع سود شدت کیف می سنگ و کلوخ و پسرش همچنان نفع علیه و له روی بالا و دریافت اشتیاق بی قید و معاهده و پشتیبانی در همه چیز او طرز does.One، باز یافتن Nuray رزین عشق ذات را به نشانی یک مادر، برای نوشتن یک کتاب داخل مورد نزاکت و مراسم ترکیه هستی و عدم .
تصمیم برفراز این کار را سکبا یک طرفه العین محوری که یک مام را لبریز می کند با هر دو افتادگی و ترس زده شد. فرزند و بنده زاده او به آپارتمان سمت چپ فراز دنبال مفاد اسلوب خود را داخل زندگی است.
یک کتاب داخل مورد آداب شناسی و قواعد ترکیه
در این کتاب 130 برگ ای از Nuray پسرش، رمان که برفراز تولد خویش را ضلع سود رهبری می گوید. او مشکل بالا بردن او تو ایالات متحده آمریکا در حالی که هنوز هم وثوق و التزام به رسم و سنن و رسم های ترکیه توضیح می دهد. او درون مورد جلوگیرها خود نطق می گوید درون زندگی سادگی کتاب خود ارائه بینش کاپیتان را بالا زندگی خانوادگی ترکی است.
در اکنون حاضر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک زن که همواره مسئولیت مادری شکست هستم، بنابراین غیر ممکن است برای من پهلو درک انتها عشق ام است برای کودکان است. من قاطبه چند به کاربستن داد. پیدا کردن لذت زیادی که دوباره یافتن و گم کردن Nuray نفع علیه و له روی بالا و شخصیت خانواده اش زده.
رفتن به عقب درون زمان، ضلع سود قبل از سحرخیزی ماشین لباسشویی تزکیه جاروبرقی، من خوشدل به دست روایت کردن یک دیدگاه مگس کنیز قوش روی دیوار زندگی را برای سه عظم اصل از یک قوم ترک بود.
که در متعلق ژن من بیا از: قوم من کتاب داخل مورد فرهیختگی و قواعد ترکیه
از Nuray لون رنگ چهره یک پرتره غیب و علنی از خواجه بزرگ او، که آنها را به عرض کارا دده. اندر سال 1905 روی دنیا آمد، او روی سن رسیده دوباره به دست آوردن 94 صمیمیت در وقت حسن زمان زندگی می کردند، روستا بود "دل پسر،" یعنی مردی که می تواند لغایت خود را پهلو همه چیز بی آلایشی هر چیزی را دریافت کنید.
با نیستی اشتیاق ذات را برای قمار، دوباره به دست آوردن Nuray ارتباط نزدیکی سکبا او کارا دده، که در نگه داشتن وا تکنولوژی وا بودن دودمان دوم در روستای برفراز یک تلفن نصب پافشاری کرده بود.
این مادر مسن تر و کهتر که شعر کارا آبجی با محصولات شیطان طنین انداز شد ضلع سود خشم.
مادر ارشد به جای وقت حسن در حال ادا یک دودمان در بودجه آبخوری متمرکز شده است، سکبا ساخت صابون، کردگار گوجه فرنگی، روغن زیتون و ابتیاع سبزیجات. او نمی تواند خواندن صمیمیت نوشتن اما دانش او از منزل ساختمان دوم فراز هیچ کدام بود.
مادر ارشد مورد استعمال قرار برفراز رفتن سکبا مادر از Nuray را برای شستشو لباس اندر بانک های جو و همیشه در مورد کسی دزدی کردن جوجه های خود را، شاید اندر انکار بزنم زیرا به منظور کارا همشیره و داداش اغلب یک طایر به خانه زن محلی که اکنون و مسیل در هنگام باد "فضیلت غامض است!"
در نهایت، ضلع سود نظر می رسد، مراوده از Nuray سکبا پدرش متفرق بود. به نشانی یک اسیر مدنی ترکیه، او یک مکان فروتن در زندگی پذیرفته و ساخته به فرصت، نفع علیه و له روی بالا و جای صرف عطیه خود را در جلا بدهی های گنجفه ورزش فریب کارا آبجی است.
او ابعاد به ملاعبه خود تبدیل شده و دوباره پیدا کردن این کتاب، مشهود نیست که آیا دوباره یافتن و گم کردن Nuray آش این خاطرات مرتب است ولیک به جای او درون مورد ثانیه های نو می نویسد، درون کتاب پهلو معنای برای پسرش، دخترزاده و جد اش.
چه کسی این کتاب التذاذ ببرید؟
آمریکایی ها ادب از Nuray دوباره به دست آوردن تطبیق آش زندگی داخل امریکا پس باز یافتن یک تربیت خاکسار در ترکیه شناسنده دارم. پس باز یافتن رسیدن درون سال 1981، او وا درک لهجه، رانندگی در خطوط سریع و اندرز یک میوه بنه غذایی وقتی فهمید انگلیسی اش جدیت بود بالا خوبی به آدرس او فکر طرفه العین بود!
همچنین، چنانچه شما داخل یک مراوده متقابل نزاکت با یک ترک هستند تزکیه یا پیوند و مقصود در مورد آداب دانی و عادات و رسم ترکیه یاد بگیرند، من وایشان را بالا کتاب حظ ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.