همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آزمون حمام ترکی

تجربه حمام ترکی معمولا تو هر لیست توصیه همه چیز برای ارتکاب در حالی که اندر ترکیه صدر در نظر می رسد. این است یکی دوباره به دست آوردن فعالیت های مورد عطش من نیست، منتها از سپس که این وبلاگ تیره سیر است، به آن نیاز ندارند.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن هتل های 5 ستاره در ترکیه دوش ترکی موجود درون بخش آبگرم دوباره به دست آوردن هتل خویشتن را. در کل، این اغلب نه نسخه های سنتی زیرا آنها بیشتر داخل گردشگران عصبی، که مانوس ندارند روی ولگرد بیش از پیمانه خارج دوباره به دست آوردن منطقه راحتی فرهنگی خود است.
شما می توانید بیشتر دوباره پیدا کردن یک آزمون سنتی اگر شما دوباره به دست آوردن هتل خویش را پاکی به واحه محلی فوق و پایین دارند. گر شما ترجیح می دهند به بیتوته در هتل نفس را از وقت حسن بهتر دوباره پیدا کردن هیچ چیز است، اما تمنا می تالاب به آهار بیش باز یافتن میانگین قیمت.


تور استانبول
تجربه آبزن ترکی برای خانمها
خانم bathFor ترکیه که در مورد ارشد مرد ترکی مودار ارشد مالش تنه خود را بلندی و پایین هردری می شود، همه و جزء حمام بی سابقه ترکیه دارای کورس دور گزینه.
یکی از اولین بانوان و مردان استثنا به اتاق های مختلف سونا، و مردان نرینه ها خواهد شد وساطت یک مونث و ذکر پاک. دوم این است برای رفتن کنیز قوش روی شید بانوی زمانی که هیچ حر مجاز است.
نکته فراز برای یک آبزن ترکی خوب
بسیاری از ناس به ریب توصیف یک گرمابه ترکی وا گفتن نزاکت مال به نشانی یک سونا با ماء مایع شیره است. آنها عمده ترین دیدگاه است که پیش تورق دوباره یافتن و گم کردن بدن توصیف نیست.
ماساژ دهنده من وآنها و آنها صابون باز یافتن سر ولو پا، و درنتیجه از آن اجرای loofer آزگار بر شما. آیا نمی شود در حشمت مرده صورت که می افتد حتی خواه شما عموم روز عشا دوش گستاخ کرد.
پوست افلاکی مدفون شبیه قاش تراش لاستیک زمانی که من وایشان یک پاک کن بیش از برخی دوباره به دست آوردن نوشتن مداد انجام کرده اند. نوک اوج از شید است که برای یک تابخانه ترکی رفتن در پایان تعطیلات خود را بابت شما خواهد خراش حمام مهتاب خود را ندارد. روی همان حد به یاد داشته باشید که آنجا از یک آبزن ترکی، روی جدید است و نفع علیه و له روی بالا و خورشید شیوه کرده اند بالا طوری که دم را آسان برا برای احراق و تا پایان روی دنبال یک کلنجار سرطان است.
فرآیند آبزن ترکی
همه یک زاویه ای اطاقک برای تغییر مختص داده است. برخی از کسان تجارب روی یاد می میدان جولان که در ثانیه آنها مستحضر اتاق سونا برهنه اما این ازبن برای من موافقت افتاده. واحد وزن همیشه فیس شنای زنانه دوتکه من وضع افاده و هیچ کس می گوید یک کلمه. همچنین شما می خواهد یک مندیل اسیر داده می شود.
در اتاق سونا، یک دال جماد مرمر ارشد در بحبوحه است، و جمعاً در گرداگرد دو مردک یارو مکان روی نشستن، آش شیپور خاموشی که ابن از عصاره سرد است. هنگامی که تف می شود بیش از پیمانه برای شما، روی سادگی دریافت یک کاسه و خیس خویش را با عصیر حل سرد است.
تجربه گرمابه ترکی
(اعتبار تصویر - Cagaloglu حمام تو استانبول ساخته شده در 1741.)
پس دوباره پیدا کردن 20 حتا 40 دقیقه، پیاده روی کارکنان اندر و حرکت من واو برای ذخیره کردن کنیز قوش روی دال داخل وسط. آنها را طویله خواهد کرد که یک حال بالش آش ناودانی صابون شبیه و پنهان سازی بدن خود را سکبا آن است. آن زمان loofer بیرون می آید. پس پیدا کردن کارکنان پایان رسید، من وایشان می توانید خویشتن را پایین خیس صمیمیت بیرون رفتن فراز اتاق آرامش بخش است.
این جایی است که من وایشان یک حوله سادگی یک فنجان چای سیب داده می شود. این عادات به ایستادن در اطراف چت است، همانطور که من واو در خانه سونا ادا داده اند. متناوبا من وشما می توانید جلا بیشتر قدس ماساژ روغن زیتون دریافت خواهید کرد.
اخطار! پروگرام ریزی برای ادا هر چیز دیگری برای حین روز. حمام ترکی کاملا من وتو را معلول و تمامو جزئی من می خواهم به ادا زمانی که خویشتن دریافت کرده اند است به احلام رفتن!
بیشتر خواندن
از آمازون، این کتاب است به ارج "حمام ترکی: نور پهلو روی رسم و فرهنگ". بیان قول ... "این کتاب کاملا آرم داده شده گردش مالامال جنب اخلاص جوش دوباره یافتن و گم کردن طریق تاریخ، عادات ها، و آداب شناسی حمام ترکی است.
همراه آش توصیف مشغول درگیر دل بسته کننده دوباره پیدا کردن مشتریان سنتی اخلاص کارکنان، طرفه العین را نیز یک راهنمای دقیق پهلو قوانین و قاعده حمام ترکی پاکی پنجاه حمام تاریخی استانبول باقی مانده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.