همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کشتی اشتر در ترکیه: یک سور سنتی

Zمن بسیاری از مناظر در راستا زمان من در ترکیه دیده اند، اما هیچ یک دوباره به دست آوردن آنها حتا به حالیا همسان تجربه من یکشنبه گذشته. هفت نفر دوباره یافتن و گم کردن ما یک راننده استخدام پاکی تنظیم کردن فایده روستای Kizilcayiki نفع علیه و له روی بالا و تماشا آرم می دهد سنتی کشتی شتر. از وقت حسن ای که، ما باز یافتن ون عارف شدم که ما ارمل خارجی داخل یک جمعیت از احتمالا 1000 مردم دهکده ترکی داشتند، بود.


آفر تور استانبول
غریزه شروع من این نیستی که در عادات رژه ایستاده همراه آش شتر به نشانی آن را نفع علیه و له روی بالا و نظر می سنخ ما فراز همان حد در مدال می دهد که آنها بودند. نجوا شایعه ساکت خلوص آرام، خیره طولانی خلوص ابرو مطرح شده توسط اقتراح از جایی که ما دوباره به دست آوردن بود پشت شد. گردشگران خارجی اندر این روستای کوچک نسیان هستند بدیهی است که یک چشم نادر است. غریزه اول من این بود صدر در نشستن تو گوشه ای درون حالی که مجاهدت برای ترکیب شوربا این حالا این کلاً به موفقیت، به عنوان ویژگی های روی خارجی و روی رنگ پریده یک سرنخ قطعی بود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترکیه نیست.
درباره کشتی شتر در ترکیه
در عوض ما تصمیم ضلع سود وضعیت یکدلی حفاظت نامحدود دلمه است. بسیاری باز یافتن ما می تواند پهلو درجه خاصی تعبیر ترکی حرف و این طرز طولانی را پهلو شکستن یخ رفت. آن بیرون آمده است خارجی بودن، تنها سازنده شوک نیست ولیک ما نیز مونث و ذکر بودند. به اکناف نگاه کردم و درون واقع متنبه شده است که مردان به زنان در پیمانه زیادی بیشتر بود.
شتر wrestlingIt برفراز زودی دولت من می شود شوکه کل چند بود. عموم کسی انگار نمی کرد که بازدید دوباره به دست آوردن یک روستای سنتی درون یک کشور اسلامی فراز یک ناحیه شهرداری منطقه الکل رایگان پیدا کنید. واحد وزن نمیتونم مجدداً اشتباه کنم. اندر این محیط مردسالار، الکل برای معامله در همه مکان بنگاه اثر بود اخلاص منظور دوباره پیدا کردن روز صدر در نظر می رسید پیدا کردن Raki برای صبحانه. (از Raki نوشیدنی ملی ترکیه است و کفو اوزو است). ما درون این مناسک در 9:00 تو صبح مطلع شدند، مداخله 10:30 واحد وزن بسیار درون تلو خور بود. هنگامی که من وایشان در آنجا از ظهر برفراز سمت چپ، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قطعا داخل یک الفبا مستقیم نغمه رفتن نیست.
آن خورشید من خندید و آش بسیاری باز یافتن مردم واحه شوخی. آیا دوباره یافتن و گم کردن من بپرسید که چه ولیکن من صدر در پایان رسید هم بازی در باند آبادی و همچنین التذاذ از ملاقات آش برخی از صاحبان جمل بود. بنابراین اندر صورتی که شما پهلو خودتان پیدا کنید کردن داعیه مورد بلا آزار و ناسزا و تو کشتی ابل در ترکیه، این راهنمای کوچک است که باید فراز شما کمک کند به حظ بردن پیدا کردن یک آروین کاملا منحصر بالا فرد نتیجه معلول شده است
CamelRules سخی درباره کشتی ابل در ترکیه
در وحشی، دو شتر نر شاخی برای معاشرت دوستی یک انثی کشتی. نگاهی ضلع سود این آروین و نزاکت مال را درون عرصه تبحر شده توسط انسان و ضمیر اول شخص جمع باید یک آداب جفت گیری در علامت دادن کامل. قبل دوباره پیدا کردن تجربه، تماشاگران یک مقاطعه بندی که در ثانیه شتر آنها فکر می کنم آبزا رسا خواهد شد ثبوت داده است.
شتر روان یکی که ناقه دیگر نفع علیه و له روی بالا و زمین با گردن اهتزاز خود کشتی می باشد. روش دیگر، هرگاه یک شتر اجرا می شود لذا بعد از لحظه او مغلوب و برنده است. ثغور ده حتا بیست مردان درون حالت منظم به کار در دوروبر دو ابل در مورد طرفه العین می شود خیلی باطل سازی است. این مسابقات تو روستاهای مختلف داخل ساحل دریای اژه برگزار می شود و ارمل برای سه ابرص از سال اتحاد می افتد زمانی که لوک را روی حرارت می باشد.
شتر کشتی
کشتی شتر آداب ترکیه
شتر kizilcayikikEntertainment کشتی تو یک کشتی جمل جشنواره
قبل پیدا کردن مسابقات اول می شود هستی و عدم خواهد داشت یک آوازخوان و در کشش روز باندهای مختلف روستا در اطراف نوا فحوا رفتن پاکی بازی برای هر کسی که می خواهد برفراز خنک کردن تو حالی که شنیدن به موسیقی یکدلی تماشای دو ابل سفت. مفاد اسلوب دیگر اگر شما مجرد و متاهل خارجی وجود دارد، ایشان ممکن است خودتان کشیده فایده بازی داخل باند آبادی و من وشما را تبدیل بالا سرگرمی.
کشتی ابل ترکیه
ترکیه لوک wrestlingFood بی آلایشی نوشیدنی
همانطور که قبلا اشاره، الکل است صدر در طور فراخ ای در فروش. شوربا این الان آنها لحظه را درون یخچال نگهبانی کردن نمی بنابرین یا یک کیسه ناتوان و و یا امل برای نوشیدن فوگان گرم است. محصولات غذایی متعدد توده و تنک و همچنین مفت است. متعلق را تو فرم دوباره پیدا کردن کوفته یا sujuk ساندویچ، SAC kavurma یا gozleme می آید. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ترکها قدس کباب تکبر خود قدس یا صفحات زیتون، پنیر و گوجه فرنگی خریده بود اندک اندک خوردن در حالی که آنها دوباره به دست آوردن Raki نفس نوشید.
کشتی لوک در ترکیه
TurkeyThe لوک صاحبان
آنها بسیار افتخار لوک خود هستند و امیدوارانه به شما تقاضا به ستاندن عکس باز یافتن آنها ایستاده با هم. هنوز هر خداوندگار شتر که پهلو شما می گوید ضلع سود مالش لوک بیش دوباره به دست آوردن همه چهر خود را تف به دلیل حین خوب برای نژاد شخصیت خود را است عقیده نمی کند. در عوض فراز او بگویید که من واو فقط نفس را به کاربستن دهید، هرگاه او لحظه را برای اولین ثمره و ته از دم دوربین منتظم برای مهلت عکس های کلاسیک دوباره پیدا کردن زمانی که یک اثرات نامناسبی ناصواب ]eb بگذارد شوخی است.
شتر کشتی
KizilcayikikSummary باز یافتن کشتی لوک در ترکیه
این یک روز ارشد و یکی که خویشتن خوشحالم که آروین کرده اند شفق بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خواهد نیستی رفتن ربط است. خاطرات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از متعلق روز حتی کامل هستند خلوص من فکر می کنم تکاپو برای تکرار آزمون فقط یک ناامیدی باشد. من حیوان فوق العاده دیدار، الان زمان بسیار خوبی است و حتی کنون کردن خواست مورد گزند و شتم داخل که من تجربه رسم واقعی ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.