همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اسرار صومعه و کلیسای یوکسک

هر کجا بروم، هنگامی که ناس محلی بالا من اندر مورد گیرایی کشش و یا بام عطفی است که تو کتابهای راهنمای خویشتن نیست بگویم، خود را مملو آخور کنید تا آش هیجان دیوانه وار، و ابرام شدید برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و آنجا. که احساس اولیه خویشتن وقتی که من در مورد یوکسک دیر و کلیسای پیدا شده بود.
صومعه تزکیه کلیسا یوکسک کاپادوکیه ترکیه
در این گردهمایی، راهنمای خصوصی من صفا راننده هستی و عدم من گرفتن به ناحیه کوچکی باز یافتن Güzelyurt درون منطقه کاپادوکیه. خود می خواستم کرده هستی و عدم چون دوباره به دست آوردن همه روستاها تو منطقه به نزاکت مال را برای مدت حرارت طولانی، یونان، تاریخ دوباره پیدا کردن Güzelyurt است گفته می شود یکی از بهترین.


تور آلانیا
این یک درایو طولانی بود اما خوشبختانه راهنمای من، نی و بله Cansu آکنده از دید محلی وجود و حقایق تاریخی تماشایی :اسم پرشور خود را حفظ کردن داشته ذهنی بوده است. صدر در علاوه، آن را هنوز کرب بهار بود تا زمینه مسطح زمین کاپادوکیه یک دید رنگارنگ با حمایت یک دیدگاه غالب کوه جمال بود.
همه ناگهانی، ها Cansu ترمز، تا تو کنار شاهراه کشیده و روی باریک، مسیر سنگی که آغوش برداشت اوایل هیچ مکان بنگاه اثر منجر معکوس شود. وی قول که کلیسای قدیمی کوچک داخل اینجا ممکن است که واحد وزن می خواهم برای دیدن بود دارد، پاکی به آدرس ما گردش کردن مسیر، دریاچه، و مسن تر و کهتر صورت سنگ فایده چشم آمد. داخل بالای گردوخاک خراب های یک بنا کوچک بودند.
کلیسای یوکسک بازدید
صومعه بی آلایشی کلیسا یوکسک
یوکسک به قدر ترکی به هم دشنام دادن معنی بالا)، عرض مناسب ثانیه Analipsis باز یافتن زمان احداث و ساز آن توسط یونانیان اندر 1894. بود. این یک نمای کامل بیش از آفریننده دست دد دیو Gelveri دریاچه، که همچنین بالا نام دهات بود که یونانیان هنوز هم درون اینجا زندگی می کردند . همه آنها تو سال 1924 بغل چپ آنگاه از پیمان لوزان منفصل تخلیه و ادخال اجباری صدر در میهن و بالعکس سکبا ترک.
ظاهرا، بسیاری از فرزندان کسانی یونانیان تبعید هنوز شادی پشت سالانه روی ناحیه گوزلیارت. من تحسین می کنم آنچه که آنها از صومعه خویش را گر آنها اندر این باعث جرأت قدس دیدم گرافیتی کودکانه covereing درون کلیسا فکر می کنم.
یوکسک عبادتگاه صوفیان رباط Guzelyurt کاپادوکیه ترکیه
آن را به معنای هیچ چیز درون همه، مستثنا از امضای محاط می گویند که کسی حیات داشته است. این مهربانی آور بود، اما من همان تو دیگر بنا های تاریخی اندر سراسر ترکیه دیده می شود. ناآگاهی و آگاهی عمومی پاکی فقدان تحصیل و میل به حفظ رگه تاریخی است.
به دور دوباره به دست آوردن ورود، شیار در هر کورس دور دیوار نشان داد که در حین پانل جدایی های چوبی غیر جسم شبستان و کمیسیون از مکان موعظه جدا شده اند. بالعکس کلیساها مسن تر و کهتر از کشورهای اروپایی سادگی قسطنطنیه، این یک شالوده ساده، ایده سلاله برای راهبان داخل تلاش زندگی طولانی برای هبه آمرزش و هویت الهی ارزان بود، ولیکن من تعجب می کنم چنانچه آنها سادگی خویشتن را روی افراطی گرفت.
صومعه یوکسک
در داخل صومعه یوکسک
در سمت ناحق نادرست کلیسا کوچک دیگر که راهدار چهارم مسکن بود. بالا جای ثواب چهارم خواب، بیت خواب، من نفع علیه و له روی بالا و آنها به آدرس سلول های بازآیی زیرا آنها خالصاً چهار دیوار بداخلاق و مجروح کننده بود. تو پایان درون نزدیکی دریچه یک پلت فرم حجر را مطرح کرد صمیمیت بدیهی است که رهبان اند متکا دست ارگ خود یکدلی پتو، منتها این خالصاً شبیه اندر یک سیاهچال زندان.
یوکسک تکیه کاپادوکیه ترکیه
تلاش برای گویا هر کسی که زندگی در ثانیه ساختمان دلگیر کننده اندر وسط هیچ جا روی من احساس سراسیمه کننده باشد. من امیدوار آنها واقعا یک گروش واقعی صدر در یک وسع استعداد بالاتر زیرا تو صورتی که زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بوده است، خویشتن می خواهم که به آدرس بدبختی به عنوان جهنم است.
احساس مضطرب ادامه داد. من الگو یک غریبه بدون فراخوانی در آپارتمان شخص دیگری احساس می شود. بنابراین من سریع راه واحد وزن پایین راه زیرزمینی باریک بالا خروج ساخته شده و با صعود بیش دوباره یافتن و گم کردن دیوار باز یافتن ترکیب را آزمون کنید و طرز رفتن تا آن زمان در اطراف ثانیه به نشانی امکان پذیر است.
یوکسک تکیه کاپادوکیه
این وقتی است که من در صومعه صمیمیت کلیسا طاقه داده برای اینکه که ثابت در مقابل من یک فوقالعاده زیبا پیدا کردن کوه حسن آشکار مناظر تخت سبز بود. شاید برفراز همین دلیل است که رهدار دزد این نشانه مورد نظر. شاید نمایش شوربا شکوه دوباره به دست آوردن کوه آنها را فراز خدای خویشتن نزدیک تر کرد. برای من، همه و جزء چند، لمحه را فقط داخل مورد زیبایی بود. طبیعی، زیبایی خیره کننده و هیچ چیز دیگری. معمولا، خویشتن سعی کنید برای جلوگیری دوباره به دست آوردن کلیشه، ولیکن تنها ادات های من عجب بود، مجدداً و دوباره.
کوه صباحت کاپادوکیه ترکیه
من مدت کوتاهی پس دوباره یافتن و گم کردن سمت چپ، و اندر حالی که من بالا عقب خواهند و آمدن برای دیدن ویژگیها کوه حسن، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم برای دیدن که پیچیده صومعه رنجیده و غمگین است. وا این اینک باید هر هالیوود رسیدگی کارگردان فیلم برای تنظیم فیلم پس از آخرالزمان، کلیسای یوکسک و صومعه Güzelyurt خواهد حیات مناسب. یا وقتی که چه آخرت به قبیل کلی فراز پایان جهان اشاره دارد، معنای لغوی صداقت مذهبی نزاکت مال است حجاب برداری خلوص یا آشکار دوباره پیدا کردن اسرار، صفا صومعه، من درامان هستم که دارای بسیاری باز یافتن اسرار است که باید بیان هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.