همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

غار باز یافتن چه کسی در شکیبایان هفت در افسوس

بازدید پیدا کردن غار دوباره پیدا کردن هفت خفته در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، (یکی پیدا کردن بزرگترین شهرستانها دوباره پیدا کردن امپراتوری روم) بسیار ناامید کننده محرز شد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبلا بسیاری پیدا کردن وب سایت را خوانده وجود توصیف گور، یک کلیسا بی آلایشی کتیبه های باستانی بر روی دیوار، در عین حالیا من بالا دنبال ایستاده بود در سه دیوار باز یافتن آجر رنگی زنگ زده است که می تواند یک آپارتمان روستای قدیمی مشابهت دارد.
راهنمای من شوربا "به من سخن شما را" کین و حب تایید من وتو را در جای کم قیمت و اندر عین حال می تواند هر نمط هیجان آش وجود اهمیت کتاب مقدس از این مکان را احساس نمی شد.


قیمت تور ترکیه
درباره غار دوباره به دست آوردن هفت خفته
غار از چه کسی در صابرین هفت اندر افسوس
در مسیحیت، کتاب مقدس رمان هفت مرد تو زمان رومی نی و بله که اندر یک غار درعوض جهت دین وجود و غیر زندانی شد بگویید. (قرآن همچنین ادب را می گوید اما تعریض نمی کند که چسان بسیاری از صابران وجود دارد صمیمیت که یک سگ در گروه گنجانده شده هستی و عدم .)
آنها نزدیک صدر در 200 سال آنک بدون اینکه خبیر چه مدت آنها خوابیده وجود و برفراز شهرستان های مجاور دوباره به دست آوردن افسس عزب به در چگونه آشکارا دین ذات پذیرفته شده است خیره می شود راه می رفت بی آلایشی تمرین شد بیدار. هنگامی که آنها درون نهایت از وقت طبیعی مرده، آنها داخل غار آنها هم به حالا در اصل در زندانی شده فایده خاک امانت شد.
کتاب تاریخ بنابرین از وقت حسن می گویند این یک مکان زیارتی تبدیل شد ولی در نهایت، برفراز ویرانه ولو کار حفاری اندر سال 1927 کاهش کرد زمانی که نفس را تمیز و روی عموم نفر ابوالبشر و جانور باز.
مارک تواین و تیره سیر خود صدر در غار
در عزل انقطاع 40 دوباره یافتن و گم کردن کتاب خود، بی گناهان در خارج، مارک تواین در مورد سیاحت خود فایده افسس و سوراخ نوشت، یا وقتی که چه نسخه خویش را از داستان متفاوت است. او می گوید که ته از گساردن مشروبات الکلی عجیب صداقت غریب به صابران سقوط کرد.
هفت آسوده توسط مارک تواین
تصویر: هفت آسوده توسط مارک تواین
دوباره خواندن جدایی به حال، او پهلو سختی قاطبه چیزی از استخوان بندی بنابراین خویشتن در حالا حاضر باخبر او مضحکه شوخی افسانه های محلی توصیف می کند.
او نوشت…
    "چنین داستان از هفت آرمیده است، (با اندکی تغییرات،) یکدلی من می دانم که این استوار است برای این که من را دیده اند، کنام بوم میهن خودم. واقعا، فراز طوری که شرکت ایمان نوین این داستان بود، که در اواخر هشت یا بلی صد کلاس پیش، پهلو دست مسافران متعلق را در توهم خرافی برگزار شد.
    دو نفر از آنها روی سابقه است که آنها را در نفس جرأت، ولی دوباره به سرعت فرار، دریدگی به یواش و تند مبادا به خواب رفتن قدس عمر نوه مسن تر و کهتر خود را دوباره پیدا کردن یک مائه یا بیشتر. حتی درون این روز، ساکنان کم هوش از کشور همسایه ترجیح می دهند به صابران در لمحه است. "
    سبع دارای جای شوریده خواب ها بردباران نقاشی غار شفاعت مارک تواین
    تصویر: سبع دارای جای شکیبایان نقاشی غار پادرمیانی مارک تواین
سفر من ضلع سود هفت دارای جای صابران غار
نام یدی Uyuyanlar تو ترکی، اولین هدف پرتاب از چسان ناامید کننده کنام بوم میهن می شود انحطاط مربیان تو پارک ماشین بود. دربدر چپاول های نزدیک باز یافتن شهرستان باستانی افسس یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های بلندی بازدید تو ترکیه، دریافت صدگان مربیان همگی روز، اندر عین اینک ما تنها بشر وجود دارد.
برای کاربرد از مطهره در مهمانخانه خالی، من گذار از آزادراه اصلی برای ادخال به یک زاویه ای اطاقک پورت کابین ریخته داخل لبه یک میدان آبی بزرگ است. بدیهی است، آنها بودند توده دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان تمایل نیست.
هر آذرپرست هاردکور خواهد پوزخند پاکی می گویند من روی شما حرف است، اما بلندی رفتن از مسیر و از طریق چمن اخضر به ناحیه سنگ پنهان از دید، محیط غیر موجود بود. اگر من می خواستم روی کشیدن دام تار من، خود توانست نفس را 5 دقیقه قبل، درون عین حالا من شد احساس ذنب در داشتن پاپیچ بقیه پیرو به بازدید دوباره به دست آوردن این محل.
تحقیقات بعد آرم داد که ظاهرا یک منطقه بزرگ از لحظه شده است حصار شده است حتی شاید خود حتی دیدن برجسته. یک وب سایت توصیه حاصل رفتن از طریق یک سوراخ تو حصار، ولی من وجد شدیدی به به خاطرسپردن سابقه کیفری در ترکیه جیر جیر تمیز داشته باشد.
من غم یاد است یک غار دوباره یافتن و گم کردن هفت اوهام در اردن هستی و عدم دارد بالا طوری که روی جای ریشخند از کل رمان را می سازد. رفتن برفراز غار خواه شما تو منطقه ولی در غیر این صورت، انجام یک سفر مختصه را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.