همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مصطفی پاشا :سیناسوس ناجور یونانی

مانند بسیاری دیگر از روستاهای کوچک دوباره به دست آوردن ترکیه، مصطفی پاشا داخل منطقه مرکزی کاپادوکیه ترکیه است که تو تاریخ ارتدوکس یونانی غرق، برفراز طور مختصه سال عثمانی قبل از جنگ استخلاص ترکیه در اوایل سد 20، زمانی که ترک ها صمیمیت یونانی ها اندر کنار هم داخل هماهنگی زندگی می کردند.
داستان از محارم و بیگانگان ساکن سکبا هم داخل سراسر ترکیه روی طور گشاد توسط نویسنده گیلز میلتون، که عالی ترک، یونانی، جوامع ارمنی خلوص یهودی ازمیر، یکدلی یا به نشانی آن را پس باز یافتن شناخته شده بود سمیرنا، تو تاریخ رمان کتاب ذات "بهشت گمشده" گفت.
روستای روانه Kayakoy اندر ساحل دریای مدیترانه دوباره پیدا کردن ترکیه نیز تنظیم برای لوئیس یاد گرفتن طلبیدن Bernières رمان، پرندگان بدون مجلس رقص بالن است که در ثانیه عشق عبور دوباره یافتن و گم کردن شکاف های قومی بین یک زن یونانی و پسر ترکی بود.
راه رفتن در پیرامون مصطفی پاشا، که قبلا به پندگیری Sinasos به هم دشنام دادن معنی شهرستان دوباره یافتن و گم کردن خورشید)، ضلع سود غیر دوباره یافتن و گم کردن چند ناس محلی داخل مغازه نه چای و اندر میدان روستا جمع شده بودند، عموم کس دیگری من در نگاه یک توریست هر کورس دور بخشی از گروه من یا دوباره به دست آوردن یکی باز یافتن بود، تیشه اتوبوس بزرگ است که به کاربستن بازدیدکننده داشته است زودگذر از طریق این منطقه. ولی از آن بود متعسر به نقطه سرمایه یونانی، یعنی در منزل ساختمان ها و اندر کلیسای مراسم نیکلاس است.


آفر تور استانبول
کلیسای شعایر نیکلاس مصطفی پاشا
سنت نیکلاس کلیسای مصطفی پاشا کاپادوکیه
من تو یک تور گروه بود پاکی ما مختص داده شد وقت مستقل برای کشف، بنابراین من غلط ناراست برای کلیسای کوچک ضلع سود رهبری، داخل مقابل میدان شهر. ورودی درب چدن در کنار ثلاث گذرگاههای سرپوشیده زیر سه روزنه متقارن مستورسازی داده شده شوربا میله های آهن نشسته است.
کلیسای مناسک نیکلاس کاپادوکیه مصطفی پاشا
به شیوه مستقیم درون بالای درب کتیبه بود، تزکیه از دم در نمی ترکی، خویشتن فرض لمحه یونانی که واحد وزن درک نمی کنم تا حس کنجکاوی من تا اینکه به اینک به صندلی بنابرین من را دوباره به دست آوردن طریق باب را صدر در یک سالون بزرگ با یک طاقی راه می گذشتن سقف، برفراز طور معمول از بسیاری باز یافتن کلیساها در امتداد تاریخ. اندازه کوچک ثانیه مورد نیاز بیش از 10 دقیقه ضلع سود کشف قدس تحسین بنابراین من صدر در خیابان رهبری ولو ببینید که چاهک من می توانم پیدا.
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفی پاشا کاپادوکیه ترکیه
عبور باز یافتن یک ارباب مغازه، که مقاومت بود که سوغاتی او حرمت کامل من، معماری مسکن های موجه، نشسته داخل خیابان های خلوت تبدیل نفع علیه و له روی بالا و حتی جذاب تیز از کلیسا.
بدون بی احترامی روی معماری ترکیه ولیکن آنها اونیفورم پوش تر، باطن :اسم پنهان انگیز بغل روی دیده و فورا یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه بود. ظاهرا برخی از تاریخ باز یافتن قرن 19 قدس 20، مجموع چند من انگاره آنها به صورت گسترده بازسازی شده است فراز نگه دارید تا مرئی اصلی خود را. اوه، فاضلاب من می خواهم که برای طالع به تو آنها گشت وگذار داده می شود.
ظاهرا مصطفی پاشا یک مسافرخانه بازسازی شده است که یک میوه بنه محبوب خلق شده برفراز دلیل نفس تنظیم برای بالت صابون ترکیه بود. شاید یک روز، من باز خواهد راه پیمایی و اقامت 3 یا 4 شب و زیرا که هنوز شادی وجود دارد خیلی بیشتر برای دیدن بی آلایشی من می توانید به کس محلی افراد مسن و رمان های خود را. واحد وزن یک ظن قریب به پیوستگی که زندگی خود را، یک عجب انگیزی برای یک کتاب را.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.