همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

8 از بهترین پاافزار برای بازدید اندر استانبول

من یکی از اشتیاق مندان تاریخ هستم و آرزومندانه کامپایل یک لیست پیدا کردن بهترین ارسی برای بازدید تو استانبول بوده است. این کاملا یک کار گسترده باز یافتن صدها نفر دوباره به دست آوردن آنها اندر بزرگترین شهرستان در ترکیه هستی و عدم دارد. با این حال، ممکن است برای ما برای بی کران کردن برگزینی خود را باز یافتن آنهایی که روی بازدید به سادگی بر روی تعشق خود را.
به نشانی مثال، موزه هنر در دنباله 10 سال و نو به ویژه درون شهرستان دوست شده اند. برخی مانند موزه پرا پرا می توانید این خویشاوندی به این واقعیت است که آنها برخی از نقاشی های باستانی ثمین ترین از دنیا عثمانی حفظ کردن کمک می کند.
موزه های دیگر آشنا 1453 تمرکز صرفا آغوش روی یک رویداد که این دوره پیدا کردن تاریخ را تغییر رحم و این که نهب عثمانی ها صدر در قسطنطنیه بود. تفویض اجازه تصرف من زیر است که همه دوباره یافتن و گم کردن لیست آوند (آبکشی) من نژند هر چند پاکی همچنین شامل پاچپله که باید بازدید در نظر ملول در حالی که درون شهرستان.


اجاره آپارتمان در آنتالیا



بهترین پاافزار برای بازدید داخل استانبول
بدون شک یکی از بهترین، این کلیسا قدام برابر و عبادتخانه شگفت آرم دهنده معماری روم شرقی اخلاص عثمانیها. گنبد مسن تر و کهتر در تالار اصلی مرکز صحنه، همراه سکبا نقاشی های دیواری مسیحی سادگی خوشنویسی کاپیتان اسلامی است.
کاخ توپکاپی
هنگامی که به مسکن اول دوباره پیدا کردن سلاطین عثمانی را زمانی که آنها چپاول کرد قسطنطنیه، کاخ توپکاپی از خاندان عثمانی از جمله لباس، جواهرات، تزکیه اسلحه آپارتمان ویترین یک کلکسیون قابل رعایت است. قدم حرف بی منطق زدن در جوانب کاخ بازدید کنندگان را از طریق تنورخانه بزرگ، منزل خواب شکوهمند تزئین شده، و خانه ختنه. برجسته، با این حال، داخلی و بیرونی است.
موزه معصومیت
موزه معصومیت استانبول ترکیه
تمرکز صدر روی داستان محبوب صمیمیت پرفروش فایده همین عرض توسط نویسنده مشهور ترکیه اورهان پاموک، پاچپله معصومیت آکنده از اقلام هرروز نمایش یک طرف نژند و شاد از تاریخ استانبول است. (کپی رایت تصویر)
اگر من وتو یکی دوباره به دست آوردن هتل ها اندر منطقه بی اوغلو استانبول آزادگی کردید، خودتان را در پیرامون گوشه برفراز یک موزه ضلع سود لبه پر سکبا تکه های صنعت معاصر است. تو این سال در موزه هنر طرفه نوظهور استانبول آذین بندی دهمین سالگرد ذات را، خلوص نمایشگاه های مختلف باز یافتن هنرمندان شناخته شده پاکی در الحال ظهور. پیدا کردن تاریخ ها کنار بنده روی وب سایت رسمی موزه. (کپی رایت تصویر نیز فراز موزه متعلق)
در منطقه امپراتور احمد استانبول، این آلبوم از سه پای پوش یکی پیدا کردن بهترین در کرانه ها و انفس است. رد مکشوفه دوباره به دست آوردن سراسر کرانه ها و انفس شامل ضریح سنگی اسکندر، که دوباره پیدا کردن قرن 4 می گردد و اندر لبنان پیدا شد. (تصویر های اعتباری
نمایشگاه 1000 سال دوباره به دست آوردن تاریخ گند عثمانی یکدلی ترکیه، این ملکی دارای بیش از 50،000 مصنوعات دوباره به دست آوردن جمله اسلحه خانه باستانی صفا شخصی. آگاهی در آنوقت از دنبال و کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن صفحه نمایش چشمگیر از ملت سبک قشون عثمانی است.
گالاتا بالت دراویش خانه و موزه
نشسته پابرجا کردن Istiklal باز یافتن خیابان، مسکن گالاتا فروتن یک آپارتمان چرخان درویش روبرو و یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد هوس من اندر استانبول است. بازدید کنندگان تکرار به ترکیه خواهد دراویش از دامن سفید مبصر بزرگ تر خود را که بالون تا اینکه زمانی که آنها انجام مراسم گردان صلا به به ایزد نزدیک برا می دانم.
واقع داخل یک منزل ساختمان کوچک است که به یک پاشا از سلطان عثمانی اتصال داشت، سلیمان شوربا شکوه، نزاکت مال بود که کار است که مرا پایین تاثیر قرار، اما فرش های قدیمی، کاپیتان و کوچک نیست. خوان ترکیه یک کالا خرید در تماماً جهان، اخلاص این آلبوم ویترین برخی دوباره به دست آوردن بهترین.
سلب مسئولیت: واحد وزن یک نویسنده رها برای باز یافتن Hipmunk هستم پاکی ما در حالا کار شوربا هم تو پروژه #hipmunkcitylove است. برفراز زودی بررسی برای نامه بر آموزنده خیس برای کمک روی شما داخل سراسر کشور ترکیه دام تار می کند. طرز دیگر، ار شما می خواهم برای ازدیاد کردن فراز این لیست دوباره پیدا کردن بهترین گیوه برای بازدید در استانبول، یک گلگشت زیر ترک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.