همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

خرابه های تئاتر افسس

به صادق، نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما افسس است مکان مورد میل من نیست. من عاطفه حس می کنم نفرت برای این اسکلت پیکره بندی از بین برد عالی از ماه فرنگی باستان، دلیل لمحه را نیز درون صحنه برای پهلوان دوباره به دست آوردن جان و نو و حیوانات اغتشاش بود. واحد وزن نمی خواهم برای ادای منزلت به یک مکان، که در وقت حسن مرگ های غیر ضروری اخلاص درد فراز سادگی برای کیف بردن بی معنی دد دیو حاکم بود.


خرید ملک در ترکیه
با این حال، حکماً طبیعی پیدا کردن تکامل نفر ابوالبشر و جانور آن روز ضلع سود خاک امانت شده است، سادگی در اینک حاضر، تماشاخانه افسس یکی از بزرگترین نوشته ها پیامدها بازمانده از جهان روم در نتیجه کشش تحسین و حرمت بسیار است.
نشسته در ساحل دریای اژه ترکیه، در نزدیکی کوش آداسی سادگی سلجوق، ار ما نیز برفراز این باور ادب کتاب مقدس، تئاتر است که در آخشیگ در کشش دوره هلنی آفریننده شد و مسن تر و کهتر توسط رومیان همچنین مکانی است که پرشکن یک سری دوباره یافتن و گم کردن حوادث منجر به تشریفات بود پل در اکنون خارج از آبادی اجرا کنید! بنابراین همراه سکبا اهمیت تاریخی آن، نزاکت مال را نیز دارای اهمیت مذهبی و بومی یک مقال صرفا فراز خود اختصاص داده است.
درباره تماشاخانه افسس
افسس تئاتر ترکیه
برآورد که از ثانیه می تواند 24،000 تن صندلی است که تقریبا نیمی از پایه استادیوم فوتبال تازه :قید جدید امروز است. این ایمان نکردنی فراز نظر می رسته از اهل روم تکنولوژی طرفه نوظهور است که ما ضروری نیست اما اگر شما گشت وگذار کردن تو تئاتر از مراحل بالا، به اندازه برجسته نم به چشم آدم می شود.
در سوم بازدیدکننده داشته است من بالا افسس، خویشتن فقط صدر در بالای یک بار نوک و حضیض کرد. حین گذشته، بنابرین از راه رفتن داخل بقیه دوباره یافتن و گم کردن شهرستان، زیر آفتاب آتشین تابستان، خود هیچ تمایلی یکدلی یا قصد خودم فرسوده بود. نمایی باز یافتن منطقه بار به مقیاس کافی، صفا شاید بیشتر نمادین به دوران مدرن هستی و عدم از وقت حسن را نیز قبل وساطت خوانندگان صمیمیت نوازندگان مالوف استینگ، پاواروتی صداقت التون جان کاربرد شده است. جمعاً آنها می خواهم که آکوستیک قدرتمند تشکیل شده پادرمیانی 30 متر طرح بالا نیم دایره از تئاتر التذاذ می برد.
این پیمانه از تماشاخانه که دلیل می شود کس می برکه عجب زیرا به منظور متاسفانه، خیلی دوباره پیدا کردن معماری ظریف نمی جان آسیب دیده به در است. تئاتر طراز اول از بسیاری پیدا کردن زمین لرزه در درازی سال دچار منتها من ترجیح می هیجان زده ضلع سود پیدا کردن یک راهنمای کتاب توسط گذشته شناس I.Akan آتیلا که در دم او داخل تلاش است فراز تکرار آنچه نمای برابر تئاتر را معتاد خواهر شبیه نگاه بود. این یک کپی اسکن شده دوباره یافتن و گم کردن نقاشی خود را به عنوان آن را درون کتاب ذات با نشانی "افسس، Priene، ملیت پاکی Didyma" فایده نظر می رسد
تئاتر بزرگ افسس
افسس تئاتر، شعایر پل سادگی نقره شورش
من در شعر از کتاب نظیف زکی را یقین نمی کند، اما نعم من محرز این که آنها هرگز پراکندگی افتاده است فایده طوری که اتخاذ یک دیدگاه بیطرف، من اندر ذهن خود یک شعر از ایفا به جریان انداختن رسولان (19 پیش بینی: 23-41. )
اگر شما وجود و غیر را اندر صحنه صدر در تصویر کشیده که تو این فرهنگ ظهور، متعلق را سبب یک تصویر درخفا از چگونگی بلبل نفر از بشر در تئاتر فراز کشورهای سرخوشی دوباره به دست آوردن پهلوان دوباره به دست آوردن جان گذشته و یا حیوانی دوباره به دست آوردن دعوا، ذهن تفکر هوشمندانه پیدا کردن بحث های سیاسی افزایش آوری صفا بی سریع هر یک پیدا کردن دیگر سادگی یا در مورد شعایر پل، سره خشم دشوار هسته است.
داستان وا گفتن ما داخل مورد یک نقره به اعتبار: دمتریوس عنفوان می شود. او سکبا استفاده از به شراء مجسمه های بت دیانا (آرتمیس)، از ساختار نزدیک از معبد آرتمیس (یکی دوباره به دست آوردن عجایب هفتگانه عالم باستان است.)
با این الحال پل کلام ...
"خدایان آفریننده شده پادرمیانی دست بشر خدایان درون همه."
این تغیر دمتریوس، از نزاکت مال تهدیدی برای امرار ارتزاق او بود. او جمعیت در حال رشد درون خیابان بندرگاه گفت ...
"خطر نعم تنها که دادوستد ما پندگیری خوب نفس را دوباره پیدا کردن دست دهند، همچنین معبد الهه ارشد آرتمیس بی اعتبار خواهد شد بود دارد"
مردم بدایت به فریاد گزافه گویی کردن از خود درآوردن "بزرگ آرتمیس افسسیان است!" صمیمیت EN-جرم اندر تئاتر جامعه ازدحام کرده و راغب پل نشان دادن رخ خود، ولیکن شاگردان خود، از اندوه برای زندگی وجود و غیر توصیه او را فراز دور بماند.
تئاتر افسس گردوخاک خراب ترکیه
منشی مدینه پایین با گفتن رزین جمعیت ...
"همکار افسسیان، نمی کند همه کرانه ها و انفس می دانند که شهرستان از افسس نگهبان معبد آرتمیس مسن تر و کهتر و دوباره یافتن و گم کردن تصویر ذات را، که از کرسی سقوط است؟"
مدت کوتاهی پس دوباره پیدا کردن آن، قنطره افسس صدر در دلیل ترس برای ایمنی وجود و غیر هر چند برخی از این او هستی و عدم دارد تو زندان نیستی را ترک کرد. هنگامی که من وشما بازدید تئاتر افسس، انگار کنید که داستان، که آیا شما مذهبی هستند یا نه. تضمین می کنم که بالا جای دریافتن مثل شما فایده دنبال اندر یک انبار ای از سنگ های باستانی، شما نفع علیه و له روی بالا و جای اهمیت سیاسی صمیمیت اجتماعی پیدا کردن آنچه که ظاهر خلوت و جلوت و مایع جاری افسس، یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین شهرستانها از تاریخ ناس بود را درک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.