همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

لائودیکیه و از هفت کلیسا وحی

<من یک آماج به بازدید پیدا کردن باقی مانده از هفت کلیسا وحی ذکر شده در عهد جدید دوباره پیدا کردن کتاب مقدس، که همه تو منطقه دریای اژه ترکیه هستند. یکی دوباره پیدا کردن شهرستان آشنا لائودیکیه بود. یک مرکز بسیار پرسود تجارت که به خصوص به خوبی اندر پشم ارتکاب داد، چون دشت های اکناف گوسفند را آش مواد غذایی ازچه کافی عرضه شده است.
ترکیه دارای تاریخ کتاب منزه بسیار قوی است که هر ساده هسته مسیحی یک رعنا به بصر پوشی و ضلع سود آرامی در راستا سفر من، من روی طور اختصاص در وضعیت نقش رسوم جان بی آلایشی پل داخل این کشور در نفس زمان روی دست داده اند. سنت روح حیات نفس هوش عزیز حروف وحی، همچنین به آدرس شناخته شده آخرالزمان نوشت صداقت آنها را به طولانی هفت کلیسا کنسول می شود، ستایش برای آنچه که به خوبی به کاربستن داد، صداقت جایی که آنها می تواند گشایش بخشد. با وجود آبرو خود، دوباره به دست آوردن حروف روی کلیساها لیک به شهرستانها اخلاص همه شهروندان مسیحی داخل درون آنها رمز شده است.


قیمت تور ترکیه
من را ضلع سود بازدید از لائودیکیه چند سن پیش تماشا کرد، منتها برنامه از محموله شرفیابی رستوران و واگفت به گشت وگذار می رسید هرگز و بله بسیاری از ارائه دهندگان تور نفس را ذکر درون برنامه های گردش خود را ضلع سود تعویق افتاد. بنابراین انگار کنید که چگونه خوشحال بود، در اثنا سفر ربط از Pamukkale، راهنمای تیشه من، معمولی پرسید گر من می خواستم به مخیر کردن در و Laodicea را ببینید.
"البته، خود می خواهم به حین را ببینید. اجازه دهید به، اجازه دهید نفع علیه و له روی بالا و "من سکبا هیجان پتواز داد.
من نمی دانستم که لحظه را خالصاً یک گزند تفرق کوتاه پیدا کردن Pamukkale و نفع علیه و له روی بالا و غیر پیدا کردن چند مسافران آزاد بود. هیچ کس دیگری بود! راه تشریف فرما شدن در کران ها یک کلیسا تقریبا خالی پیدا کردن وحی وا خود راهنمای تاریخ روش رفتن من، صدر در من دریافتن نوع فوق العاده مهم!
تاریخچه لائودیکیه
لائودیکیه ترکیه. یکی دوباره به دست آوردن هفت کلیسا Revelelation
ریشه های ذات را از روزگار هلنی تاریخ اخلاص راهنمای من مقال در آن روزها، شش عامل مهم زمانی که تصمیم به ایجاد یک شهرستان داخل نظر غمناک شد.
    آیا طرفه العین را درون یک مسیر تجاری؟
    دشت برای کشاورزی صفا کشاورزی
    تپه برای دفاع خوب
    منابع آب
    سنگ برای تاسیس دیوارها، منزل ساختمان های غیره
    گردش هوا نادیده است. (برای تصمیم گیری این، آنها را بزغاله و پوست لمحه را آویزان می شود. ار مگس در پیرامون هجوم، ملاحظه اعتنا به کیل کافی خوب نیست.)
لائودیکیه طولانی این الان و اهالی به دلیل اتصالات تجاری خوبی با دیگر شهرستانها صداقت همچنین صدر در دلیل مکانها موارد خود تو مسیرهای سودا کثیف ثروتمند بودند.
با این حال، کلمات را از سنت جان سهل میسر بی رنج بود.
نامه ای از آداب جان پهلو لائودیکیه - (مکاشفه 3: 15-16)
لائودیکیه وحی
"من امیدوارم که شما عنین و گرمسیری بود. من می دانم که تبعات تو، که درون هنر نعم سرد و بله گرم: من در WERT سرد و گرم. بنابراین ظهر از لحظه چون در ولرم، و نه سرد و نه گرم، من در را دوباره پیدا کردن دهان خویشتن spue خواهد شد. برای من وشما می گویند، من ثروتمند هستم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رونق، یکدلی من نیاز هیچ چیز، نمی دانستند که ضمیر اول شخص جمع اسفبار، رقت، فقیر، کور و نامستور و پوشیده هستند "
جانز است که ها و خیر تنها فراز ثروت بزرگ خود، بلکه عصیر حل ولرم بتکده ولرم اشاره، جریان را پهلو شهرستان پیدا کردن منابع نزدیک درون Pamukkale به.
با این حال، لائودیکیه بی همسر یکی پیدا کردن هفت کلیسا که یک پیام از تعریف از سنن جان دریافت نمی بود. متهم کردن آنها فایده نشستن صدر روی نرده ها، و اختصاص خودشان است 100٪ پهلو مسیحیت، آنها درون سالهای پس ازآن تبدیل طرفداران ساده هسته باز یافتن دین است.
بازدید امروز لائودیکیه
آن لمحه ایده قرمز پری برای بازدید از طرفه العین بود اوایل ماه مه بی آلایشی خشخاش آذرگون پر ناپاک و جوش را پیدا کردن بین جوانه خرابه بود.
ترکیه و گردوخاک خراب های لائودیکیه
ما روش می و آمدن میدان (بازار خیابان)، ورزشگاه، پاکی دیدم nymphaeum، که برای تامین عرق تازه و ویژه تعلق داده شده روی پوره، یک فرهنگ پاس از اساطیر یونانی شوربا اشاره صدر در ارواح انثی الهی آش اتصال بالا طبیعت استعمال شده است. (مشاهده کنید! من برفراز چه راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود فایده من حکایت کردن توصیف توجه!)
بر شالوده گزارش روزنامه، عبادتخانه تنها در سال 2012. کشف شد ار درست باشد، پی از حین در 3 سال آنها پایه قابل توجهی از کار تکمیل کرده اند. من روش می رفت تا اینکه هفت پله سنگی اندر کنار چهار ستون کاپیتان که من را به اندر کشور است که بدون اشکوب و یا دیوار حیات دارد منجر شده است.
چه آتشخانه به گردش می رسته در اکنون حاضر
در عوض، من پهلو روی پلت شکل بافتار ساختمان اسکلت بنیاد شیشه ای اختفا طرح اصلی و سنگ ایستاده بود. آن را ساده به طریق نفس را ببینید درون سازه لا و بنا زیر بود، لیک در وهن آسیب یک نمایش عجب انگیزی باز یافتن چه مثل برف اختفا دامنه کوه صدر در نظر می رسید. این تالاب تراورتن سفید نه Pamukkale بود.
برخی ماخذها می گویند زلزله اندر قرن 4 عیان شده داخل پایان یک جو زمانی سودآور برای شهرستان، اندر حالی که دیگران می گویند آن را در جریان حملات مداخله ترکان پاکی مغولان تو قرن 13th محو شد.
در همه و جزء صورت، کارشناسان پیش بینی، عزب بخشی دوباره پیدا کردن لائودیکیه کشف شده است برفراز طوری که خود برای آگاه کردن در عمارت تماشا خواهد چرا که شاید اندر زمان 10 سال، تو شهرستان که ما لمحه را در الان حاضر، خواهد بود بسیار بزرگتر که تو این پوست من در اعاده یک نبض ترس قلب.
تا ثانیه زمان، من فقط 5 کلیساها بیشتر دوباره یافتن و گم کردن وحی روی دیدار!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.