همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سوفیا هاگیا استانبول: یک ادبیات از 3 شهر

با شکوه اخلاص خیره کننده معبد ایاصوفیه استانبول!
من دو مرحله بوده است اخلاص من مکرر و دوباره خواهند رفت. کلیسا سابق، خانقاه و اندر حال آراسته موزه رسمی یک محیط پاکدامن همراه سکبا معماری بیزانسی اخلاص اسلامی است. نشسته داخل بخش ناحیه های قدیمی باز یافتن استانبول به منزلت سلطان احمد، آن دیگر نشانه های نزدیک نزاکت مال به شناسایی میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
گنبد بزرگ، نقاشی های دیواری مسیحی اخلاص خوشنویسی را تزیین پلاک اسلامی حلق آویز از گالری فوقانی کاملا اجمال تاریخ 3 شهرستانها. استانبول، قسطنطنیه بی آلایشی روم شرقی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم ساختمان اندر هر رخ و حتی ردیف های طولانی خرده گیری نیست فایده در، واحد وزن از آواز ستایش لمحه تسلیم نمی شود.


تور ارزان ترکیه
چگونه ممکن است که ساخت و ساز آفریننده دست حیوان می تواند حیثیت زیادی دوباره یافتن و گم کردن من بیرون کشیدن؟
خب، تاریخ ثانیه قابل رعایت است، ولیکن من مصرانه دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان به فراز به گالری اوج و فقط آنک ایستاده تو سکوت روی مدت 5 دقیقه. همانطور که شما ارتکاب این کار، به اکناف نگاه و درون معماری. پنداشت کنید که نفر ابوالبشر و جانور که کسانی که دیوارها، سقف، و مروت گردد.
با نیستی اینکه یکی دوباره پیدا کردن جاذبه های بازدید ترکیه، پرستشگاه ایاصوفیه دارای یک فضای دنج و ساکت. خود فکر می کنم من پهلو درستی می توانیم گویی کنیم که همگی کسی که در داخل مراحل بالا همین ترتیب تو هیبت.
یکی دوباره به دست آوردن بهترین توصیف من اندر مورد حین خوانده شده مداخله نویسنده و سخن فهم ریچارد Tillinghast پی شد. او تو کتاب خود، تاریخ یک صندلی راحتی مسافر باز یافتن استانبول، او نوشت: ...
هنگامی که درون داخل، خویشتن را سکون بردبار کلاه واحد وزن است. من تو یک بنا است که یک هزاره و نیم ایستاده ام. من می خواهم هیچ چیز بازدارنده دید من، که من سیر کردن بالا گنبد، که پیدا کردن عهد دیرینه به عنوان از عرش در یک قطار طلایی آویخته دیدم.
وقتی که مسجد ایاصوفیه استانبول مصنوع و آفریدگار شد؟
اگر چاهک مسجد ایاصوفیه بسیار قدیمی است، این بنیاد قرار که امروز ضمیر اول شخص جمع می بینیم است که اصلی نیست. اولین صومعه ایاصوفیه درون 360AD مخلوق شده است. دوزخ سوزی تو 404AD نابود اشکوبه و پس دوباره یافتن و گم کردن آن دوزخ دیگری؛ دیه سال سپس بقیه از متعلق نابود شده است.
به آدرس یک نتیجه، مسجد ایاصوفیه صدر در طور کامل در 415AD بازسازی شد. پهلو نظر می رسید شوربا این حالا که آینده خویش را محکوم به انهدام بود برای اینکه 117 سال بعد، دوباره حین را تو نیکا دعوا استانبول زدودن شد. پس دوباره یافتن و گم کردن بازسازی، لحظه را بیش باز یافتن صدها سال دچار آسیب جزئی اما به پایه کافی به طور کامل لمحه را از بین ببرد سادگی ما می توانیم شکوه خوب لمحه در ساختمان، که امروز و سرور مشاهده کنید.
حقایق جالب در مورد صومعه ایاصوفیه استانبول
پلاک slamic در مسجد ایاصوفیه
    تو ترکی، حین را به نام ایاصوفیه
    عبرت مسجد ایاصوفیه معنی کلیسای حکمت مقدس
    پلاک خوشنویسی اسلامی اندر قرن 19 تزاید شد و باز یافتن چوب مخلوق شده
    سوفیا Hagia به آدرس یک کلیسا برای 916 سنه پایه مورد مصرف قرار گرفت
    سپس لحظه را پهلو یک مسجد داخل سال 1453 تبدیل شد قدس به عنوان مثل برای 482 سال مورد کاربرد قرار
    درون سال 1935، آن را تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک ارسی رسمی جمهوری ترکیه
    لحظه را به نصیب تقدیر قدیمی از شهرستان است که درون فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده میباشد.
    دو طبقه وجود دارد. زمین صداقت سطوح گالری بالا. اندر حالت دوم است که پادرمیانی یک ناهموار، سیم پیچ روش پله های سنگی رسیده بنابراین مصون شوید که من وتو کفش خوب در!
در انفکاک زمستان، مسجد ایاصوفیه استانبول نامحدود دلمه هر مهر 9:00-17:00 است. زمان ودیعه درستکاری شدن به وسع ثروت 7:00 داخل تابستان. در اولین مهر از آذین بندی های مذهبی داخل ترکیه، لمحه را درون 1:00 نامحدود دلمه می شود.
غرفه بلیط یک وقت جهان قبل دوباره به دست آوردن هر چند بسته، فراز طوری که برای کیف بردن دوباره پیدا کردن سفر خویش را وا سرعت کم، روبرو از متعلق می رسند. بلیط درون زمان ترویج 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان می باشد. کودکان زیر 12 آزاد.
بیشتر خواندن
    شما لازم نیست که بالا بازدید دوباره یافتن و گم کردن استانبول برای دیدن در مسجد ایاصوفیه. تکمیل اختتام این بیننده 360 منصب اشل سرد
    ار معماری تعشق شما است، این است که یک جای دشوار به درک floorplan از سطوح بالا و پایین.
    این وب سایت نیکبختی رسمی برای پای پوش است
    ودیعه درستکاری به زمان خورشید بازدید می کنید، صف برای کنشت ایاصوفیه می تواند طولانی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 40 دقیقه برای دریافت در منتظر است. هرگاه شما عزم بازدید باز یافتن مکان های دیگر تو استانبول، نگاهی به تو استانبول گردشگری تصویب است که کمک می کند تا شما را به صدمه و فحش صف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.