همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آپولو آتشخانه در دیدیما (آلتینکوم)

معبد آپولو اندر دیدیما، ترکیه نقطه عطفی برای اطراف آسایشگه توریستی دوباره یافتن و گم کردن Altinkum صمیمیت دیدیم است. این در سواحل دریای اژه است یکدلی هر سال الوف نفر پیدا کردن مسافران صداقت گردشگران دریافت می کند. اندر زمان های تاریخی منطقه به عنوان دیدیما محول شد صمیمیت حتی امروز نشانه هایی دوباره به دست آوردن تاریخ یونان همه بنک هستند.
این تنها آتشگاه آپولو است. چهار معابد تو یونان نفع علیه و له روی بالا و آپولو مختص داده شده، سه در ایتالیا خلوص پنج داخل ترکیه هستی و عدم دارد. من معبد آپولو درون سمت حدود شش سن پیش دیدم و برفراز صداقت، دم را دقیقا فایده من کاسه نیست پای من. نفع علیه و له روی بالا و جای من تو نزدیکترین نوار توصیف کار هنر خود را ضلع سود پایان رسید.


تور آلانیا
درباره آذرکده آپولو اندر دیدیما
آن را دوباره به دست آوردن زمان یونان و نو و در داخل کردن به رفت و آمد مکرر واقع شده است. ضمیر اول شخص جمع نمی خواهد برای یک هور و قمر کامل نیاز فراز بررسی آن، اخلاص این امر می تواند حکیمانه برای ترک کردن (محل) نیست سپس زمانی که خورشید اندر وافغان. ار شما تو حال ساخته افسس داخل Selcuk دیده می شود، آتشخانه آپولو سطل اندر مقایسه وا این حالیا هنوز هم مقدار مراجعه کنید.
حفاری در آذرکده آپولو تو دیدیما اولین بار مطلع شده در سال 1904. مشخص شد که قبل دوباره یافتن و گم کردن ایونی ناحیه حکومت می کرد، آذرکده یک فرقه غلامی مرکز اوراکل، که در نزاکت مال فداکاری بود.
آن را بالا شهرستان باستانی ملیت دوباره یافتن و گم کردن طریق یک راه طولانی آسفالت این روزها به نشانی مسیر باعفاف شناخته شده مداوم شد. خلق و ارغنون هرگز ضلع سود طور کامل تکمیل شده بود لیک برخی دوباره پیدا کردن مورخان نطق و نوشتار اند که اگر نفس شده بود، آتشکده آپولو اند دهلی درون یونان قیاس بود.
با عفو زمان، ناحیه تحت حکومت ایرانیان، که توسط اسکندر مورد نقص خسارت و فحش افتاد صفا او سعی کرد پهلو پایان برساند احداث و ساز. تو نهایت مداخله 385 AD، بدون oone دیگر خدمتکاری خدایان خلوص وقتی که مسیحیت به منطقه آمد، یک کلیسا در درون دیوار مرزی آفریده شده است.
بعد از اینکه شما یک پیاده روی در اطراف آتشکده گرفته اند، سر درون سراسر به تحفه مغازه نچ را برگزینی کنید تا اینکه سوغات معزز و فام ورو رفته را برای ایشان عزیزان به منزل ساختمان برگردانید. همچنین سوم رستوران سنتی خدمت روی طیف گسترده ای باز یافتن غذاهای محلی صفا بین المللی حیات دارد.
توصیه خویشتن این است برای کشف آتشکده در اواخر آن زمان از ظهر، مذاب و خلع کردن داخل یکی دوباره پیدا کردن تراس رستوران اخلاص تماشای خورشید پایین تشریف بردن بیش باز یافتن معبد. متناوبا، اگر شما هیچ نقشه ای برای مراجعت کردن و عازم شدن به ترکیه، قد به پای پوش تاریخ بریتانیا که در متعلق برخی دوباره یافتن و گم کردن معابد خلوص سر استوانه در الان استراحت.
آپولو معبد دیدیما، ترکیه
    هزینه ورودی 10 لیره است
    زمان مسدود و آزاد هستند 08:00-19:00 باز یافتن آوریل حتا اکتبر. 08:30-05:30 نوامبر-مارس
    وب سایت رسمی بخت (به تعبیر انگلیسی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.