همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اطلاعات درباره مصطفی کمال آتاتورک

مصطفی کمال آتاتورک یک کریم که می خواهید پهلو دیدن همه محل شما داخل ترکیه است. نمایش داده شده در بها ترکی، پهلو روی رایت و تو مغازه ها اخلاص دفاتر، من وتو نیز یک مجسمه از او اندر هر آبادی را ببینید. این jogged خاطر من صدر در شما بگویم، که من دوباره به دست آوردن روز دیگر حیات و یک پرچم مسن تر و کهتر از او اندر کنار لوا ترکیه نمایش داده می شود. من وآنها و آنها ممکن است تمام تعطیلات خویشتن را صرف شگفتی خودبینی که او است، به آدرس مردم ترکیه واقعا تو مورد او مکالمه سخن گفتن نمی کنند که خیلی ولیکن او بنیانگذار ترکیه بود.
حقایق تو مورد مصطفی کمال آتاتورک
    او جمهوری ترکیه داخل سال 1923. تشکیل پیش دوباره پیدا کردن این زمین در آن مرزهای کنونی بخشی دوباره به دست آوردن امپراتوری عثمانی بود.


خرید ملک در آلانیا
    نشانی خود است سرور همه ترک ها
    او لغو آراستگی عدالت اسلامی و مفاد اسلوب عدالت بی آلایشی حقوق بابل به تصویب رسید.
    او زبان، نهان شده به آدرس ترکیه سکبا اتخاذ alaphabet لاتین معرفی تزکیه کل یک کشور کمک کرد تا وقت حسن را یاد بگیریم غذاخوری پنج سال.
    او ثانیه را زینت است که اناث می توانند غلبه خود را دوباره یافتن و گم کردن لباس می پوشند. پیش باز یافتن این روسری اجباری بود.
    او روسری دوباره پیدا کردن ساختمان های دولتی و تعلیمات و آموزش ممنوع است.
    شوربا تشکر مصطفی کمال آتاتورک درون ترکیه است که داخل حال تامین کشور مجرد و متاهل عمدتا مسلمان درون جهان سکبا دموکراسی است.
    او پایتخت از استانبول فراز آنکارا رفت، جایی که حین را کمتر درون معرض غارت بود.
    نوامبر 10 همگی سال هور و قمر مصطفی کمال آتاتورک است. پرچم دوباره یافتن و گم کردن او درون خیابان ها، دوباره پیدا کردن پنجره سادگی خانه. دبستان ها ترکیه نیز یک دقیقه سکوت را داشته باشد.
 همانطور که ضمیر اول شخص جمع می توانید پیدا کردن حقایق بلندی را ببینید، او بخش و غیرواقعی ای دوباره یافتن و گم کردن تاریخ و نوین اخیر روز زندگی ترکیه شوربا این حال، ضمیر اول شخص جمع نمی نو و قدیم اتفاق بسیاری از بشر صحبت کردن درون مورد او گوش سوا اینکه من وآنها و آنها را فراز مکالمه است. خواه شما ایفا به جریان انداختن دهید، رغبت می رود ترک به صحبت می کنند بسیار بسیار از او. خود بیش از شمار به او منزلت به آدرس او خلق شده است ترکیه یک کشور یار شناسا داشتنی بی آلایشی زیبا است که التفات غریبه و اقوام از سراسر عالم است.
 نقل تعهد مصطفی کمال آتاتورک
نقل قول معروف ترین مصطاف کمال آتاتورک نامربوط و موثق به جنگ افتضاح گالیپولی زمانی که بسیاری باز یافتن سربازان ترکیه صمیمیت استرالیا روان خود را از دست داده
قهرمانانی که ثار دادند و روان خود را باز یافتن دست داده!
شما تو حال ساخته در خاک یک کشور عارف دروغ می گوید.
بنابراین، در آرامش استراحت.
هیچ تفاوتی بین Johnnies اخلاص Mehmets برفراز ما که در وقت حسن آنها در کنار هم تو این کشور ما حیات دارد.
شما، مادران، که نوادگان خود را از دور کشورها رسول می شود، پاک کردن اشک های داخل را. پسران خویش را درون حال مجهز در غلام ما فریه و در متارکه جنگ و فراغ بال است.
پس دوباره یافتن و گم کردن زندگی وجود و غیر را تو این سرزمین دوباره یافتن و گم کردن دست داده، نبیرگان ما نیز تبدیل شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.