همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پاسه لیس روستایی اندر ترکیه: ویرانه های باستانی اخلاص سواحل زیبا

پاسه لیس است که وساطت کوه با شکوه حمایت و مهارت شده توسط آب دهان منی های صریح از دریای مدیترانه. این یک محیط روستایی که در آن به درآمد باج روز مسکن در ساحل سادگی خیساندن تا اینکه ارتعاشات باز یافتن تعطیلات ترکیه است.
است یک جایزه اضافه شده وجود دارد همه و جزء چند به عنوان پاسه لیس است نه فقط تو مورد کناره ها ماسه های طلایی است. این نیز یک دریا بارانداز قدیمی دیرینگی شهرستان نفع علیه و له روی بالا و 7 هزاره قبل دوباره پیدا کردن میلاد که لذت را برای خود به آدرس من یک پورت دریا دیرین است که هنوز هم تو کنار دریا جدید دیده اند، هرگز.
من شایق خرابه دیدن گرداگرد ترکیه اما بسیاری دوباره پیدا کردن آنها به آدرس داخلی بیش پیدا کردن صدها سال وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، دریا است دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی فروکش. پاسه لیس عموم چند، هموار جایگاه واقعی خود را بالا طور مستقیم داخل کنار دریا حفظ کردن و نتیجه این است گردوخاک خراب شکوه را فراز کاوش و سواحل بینظیر برای رزین است.


تور ترکیه
شروع تور خود را درون یک ساحل، کشف خراب آپارتمان ها، آبزن ها و مغازه ها قدس زمانی که ضمیر اول شخص جمع رسیدن نفع علیه و له روی بالا و ساحل دیگر، دریافت گشاده و خودنمایی شنا و ارتکاب را نفع علیه و له روی بالا و دریای مدیترانه است.
با رعایت به اینکه قدیمی گردوخاک خراب هستند، من واقعا دریافتن می کنید برای چه جور زندگی روزانه بود، زمانی که از شهرستان اندر نخست طرفه العین بود. کانال آبراه طولانی، تئاتر بطل و agoras باستان معاینه برنامه ریزی شده و مصنوع و آفریدگار شده در جوانب خیابان بندر اصلی که جای نفس را برفراز نمایش کریستال آبی دریا صفا سواحل طلایی شد.
شما بلاشک یک راهنمای نیاز ضلع سود کشف ویرانه فراز شما به آدرس اطلاعات تا :حرف راس هستند که پس باز یافتن رسیدن قدس در اقطار خاصی پیرامون خرابه، معلومات دقیق داده شده است روی شما در مالامال کردن در پس زمینه دوباره به دست آوردن منطقه دوباره یافتن و گم کردن شهرستان است که ضمیر اول شخص جمع در الان کاوش.
هیچ کافه تریا داخل نزدیکی ویران آواره یا کرانه ها بنابراین برفراز یاد داشته باشید شب چره خود شما وجود دارد. است که شخص خطرناک تو ساحل که تنقلات به فروش می رساند از قایق نفس را با این الحال او است بدیهی است که خبردار شدم که او هیچ رقابت پاکی قیمت خویشتن را منعکس تمایل خود را برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و وضعیت میلیونر اندر صنعت معدوم خستگی بود دارد!
هزینه ورودی 8 لیره ترکیه که آیا ایشان در اکنون مشاهده دیوار یا فقط با استفاده دوباره پیدا کردن سواحل پهلو هر تاخت آنها درون یک ناحیه حفاظت شده نو و قدیم اتفاق شده است.
می بسیج آن را سکبا استفاده از محموله شرفیابی رستوران و بیان محلی در بزرگراه ساحلی آنتالیا است. عود بین آسایشگه از Cirali تزکیه کمر است. هنگامی که شما اندر عطف، شما نیاز به مفاد اسلوب رفتن در گرداگرد برای 1km فراز رسیدن به تو ورودی.

روش دیگر بسیاری از سفرهای قایق که اسکله روی خلیج برای چند ساعت بود دارد اخلاص این وقت کافی برای مفاد اسلوب رفتن در جوانب و غیر روحانی کردن تو سواحل طلایی به جذب نور خورشید ترکیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.