همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کلیسای کامل آنی سکبا نام اصیل مسجد فتحیه

بسیاری از مورخان در نظر دریافت باکره منزه کلیسای تمامیت آنی برفراز بزرگترین و کارگر ترین بنا تاریخی اندر region.Built تو 1001AD و پهلو یک مسجد اندر سال 1071 تبدیل شده، ثانیه جنجال های زیادی را داخل سال های اخیر با وجود حالت آسوده درآمده است دیده می شود.
کلیسای تمام AniControversy مقیاس یک تصمیم دوباره پیدا کردن سوی مجرد معروف مد ال صدر در پایه یک عکس اندر کلیسای مستوفا بود. افکار عمومی تو دو تقسیم شد به آدرس دوستداران متداول اعلام کرد که آنها مونس داشتند مقاله تو حالی که برخی پیدا کردن ارامنه گفت: ثانیه را بی احترامی فراز میراث ذات بود.


آفر تور استانبول
جنجال تعداد دو گروه سیاسی ترکیه نماز جمعه در صومعه برگزار شد. رهبران مذهبی اندر ارمنستان گفت: این یک شیرین کاری سیاسی حیات و حتی خواه ساختمان یک خانقاه بود، ریشه های خویش را اوان شده به عنوان یک کلیسا. قاطبه چه ضدیت بیش دوباره به دست آوردن ایده های عمومی دوباره یافتن و گم کردن کلیسای ناقص بافندگی، نزاکت مال را آسان به در کیل خالص این ساختار بلی تحت تاثیر جایگیری است.
قسمت بیرونی می کند وای نه اما روشن گوتیک در داخل ساختمان است.
کلیسای تمام آنی شوربا نام جعلی فتحیه MosqueInside کلیسای مستوفا آنی شوربا نام جعلی مسجد فتحیه
با توجه دکور چشمگیر فراز معمار به منزلت Trdat، خویشتن در لمحه کشف کرد که او لادگر همان است که یک بار در طراحی دوباره در 1064 کلیسا پرستشگاه ایاصوفیه تو استانبول بود. عماد سیلندر های کاپیتان نگه دارید تا سقف، که دوباره به دست آوردن یک بارگاه تا دوباره به دست آوردن وقوع زلزله داخل 1319 متعلق را خریداری غلت پایین تشکیل شده است.
کلیسای کامل آنی آش نام موهوم و اصلی فتحیه camiThe کلیسا / کنشت از امتعه مختلفی از سنگ مصنوع و آفریدگار شد و داخل عمق مناقشه درس جستار توسط مورخان کنیز قوش کار مشکوک در دکور در اواخر 13TH / centry 14 ارتکاب نیز بود دارد.
فتحیه کنشت AniWhile کارشناسان تاریخ ممکن است برحسب نیست که آیا که کار بازسازی جلد غشا چهره گرفت، طولانی آنها توافق دارند که کلیسای مستوفا آنی (فتحیه CAMI) یکی دوباره پیدا کردن شاهکارهای معماری باستانی ارمنی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.