همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

خانه و موزه گالاتا مولوی

رقص دراویش مرا مجذوب. ثانیه به سعر ارج تصوف، آنها خویشتن را پهلو زندگی از حاجت و چرخش اندر اطراف، دومی که خود نمی فهمم وقف.
دیگر کسان به مصرف مخدر مشکل هسته برای رسیدن برفراز حالت سرخوشی همان دوباره به دست آوردن ذهن است که چرخ زدن دراویش است رسیدن با رفتن در جوانب و در اطراف در محافل.
آنها نفس را از اینجا قدس اکنون جدا شود، برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و یک چگونگی خلسه مذهبی که خویشتن فکر می کنم می توان در نوا فحوا های آسان نم به تحفه آورد.


آفر تور استانبول
به صداقت، تغییرموضع درویش نشان می دهد ضلع سود من تعشق ندارد. چند وعده می تواند من وشما را تفرج کسی ضلع سود دور و مصون بی گناه قبل باز یافتن شما حوصله؟
این تاریخ باله دراویش و قلندری حکمت که من اسباب چینی است.
رقص دراویش حین به قصد تصوف، یکی از بسیاری از جدایی های اسلام. بنابراین، هنگامی که داخل استانبول، من منتظر دیدار گالاتا مولوی اپرا دراویش خانه و موزه است، که به قدمت منزل ساختمان به نحو کامل عملکرد دوباره یافتن و گم کردن 1491 بود.
دو اقوام من تصمیم گرفتند که آنها بیشتر علاقه مند کننده داشته مست درون یک نوار، ضلع سود طوری که آنها بالا من کژبین به پرداخت هزینه ورودی پنج لیره و طرز رفتن در حواشی در خویش من اندر حالی که نادیده ستاندن نگرش ترشرو و بی حوصله باز یافتن کارکنان.
رقص دراویش خویشتن را بالا یک زندگی از حاجتمندی اختصاص داده شده است، بنابراین خواهش نیست برای دیدن عتیقه جات غنی، مونس داشتن دوباره پیدا کردن چیزی است که تو کاخ دلما باغچه. این است که درون مورد خویشان سلطنتی امپراتوری عثمانی است.
در این موزه داخل مورد کس ترکیه عادی که تصمیم روی دنبال یک زندگی تصوف و تعهد بالا مولانا شاعر. این نمایش شکل های خود را، کتاب، هنر، موسیقی و.
اگر شما غصه می خواهید ضلع سود تماشای کسی تغییرموضع به نواحی و داخل اطراف، این ملاحظه به قبل دوباره یافتن و گم کردن رزرو بلیط خود را برای چرخش درویش آرم می دهد.
آیا یک سفر فراز موزه ارضای دریافت کنجکاوی من؟
نه، دور از آن. تمثیل از شیوخ برجسته در امتداد سال آفریده شد منتها معرفی نیست که آنها بودند خلوص آنچه را اندر تصوف روی دست آورد.
توضیح: خیلی به ضریح من درون به ته شد و ضلع سود همین دلیل آنها در تصوف معنی دار حیات داده شد.
همچنین این است که خانه اصلی که در زلزله ویران شد و آن زمان از آن، یک شعله سوزی ازنو غرق ویران است.
وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترک کردم، گرفتاری ها بیش پیدا کردن زمانی که من هوشیار و ناآگاه بود.
در مجموع، خود پیدا شده است پاافزار فاقد لحیم داغ جوشش و غبطه اما مجموع کسی که تا قبل پیدا کردن تصوف قبال می شوند، ممکن است لحظه را زیبا سرگرم کننده پیدا کنید.
در عوض، من امیدوارم که این سال، من توانمند خواهد وجود تا لحظه را پهلو قونیه اندر دسامبر 17 باشد. این یک رویداد سالانه فراز یاد مهلت مولانا است، ولی به گونه خاص، از طرفه العین شهرستان اصلی رقص دراویش است. شاید پس از آن، من قوتمند به برآورده کردن این کنجکاوی یک مرتبه و برای جزئتمامت خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.