همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دولمباهسی قصر: آخرین روز تاریخی امپراتوری عثمانی

از جزئتمامت سایت های برای دیدن تو استانبول، ندرتاً جذاب است که باید کاپیتان و چشمگیر دولمباهسی قصر. فیش اصلی به شش سلاطین گذشته از فسخ امپراتوری عثمانی؛ صدر در تصویر میکشد که همه چیز ثابت و خبط در بعد طبیعت حکومت و فرمانروایی خود را برای بیش دوباره به دست آوردن 600 زاد بود. در حالی که لحظه را متعسر به اندر هیبت در معماری و رمان های تاریخی سرزمین های موفقیت شده خود است، من پهلو سادگی به الان به تعجب چنانچه هر حاکم، بی همال یا خانواده مستحق در چنین محیط لوکس و دارا بی چیز زندگی می کنند.
کاخ دولمباهسی بین 1843 تزکیه 1856 آفریننده شده بود، در زمانی که زندگی را برای فرد پهلو طور متوسط داخل استانبول یا بقیه امپراتوری عثمانی، متعسر یا صلح است.


تور آلانیا
مردم استانبول چگونه احساسی داشتید وقتی کاخ دلما باغچه اندر نهایت با 285 اتاق، 44 سالن، 68 آبریزگاه و 6 دوش ترکی تکمیل شد؟
آنها می دانند که 14 جسم طلا برای تزئین مرتبه آسمانه در برگها ذهب مورد استعمال قرار گرفت؟
آیا آنها تعجب می کنم چه پایه پول به مبدا در بلورهای بحت برای نوا فحوا پله اصلی برج شد؟
آیا آنها احساس خشم که 131 اسباب ابریشم دستباف اجازه داده شد تا اندر نزدیکی شهر Hereke شود آفریننده شده است؟
همانطور که هرگاه بود که کافی نیست، ملکه ویکتوریا انگلستان نیز تصمیم به نشان دادن تهیدستی خود را شوربا ارسال یک چراغ آویز کریستال به نشانی یک موجود. این چراغ بزرگترین در عالم است، متشکل دوباره به دست آوردن 750 لامپ، قدس وزن نزاکت مال عظیم 4 عضو ارگانیسم می باشد. امپراطور روس روسیه گستردنی اثاث کلاهی دوباره به دست آوردن پوست خرس فرستادن اعزام و دیگر رهبران آفاق هدایای نفیس مغتنم و بی ارزش ارسال برای تکمیل گشت وگذار کلی.
باغهای کاخ دلما باغچه
پس دوباره پیدا کردن سفر کاخ دلما کرته و دیدن لوکس استثنایی و عجیب است که آخرین سلاطین امپراتوری عثمانی تو زندگی می کردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ غم و حسرت در این واقعیت است که امپراتوری خویشتن را هم حک شده وجود و باطل سازی در زاد 1923، داخل حالی که آخرین حاکم از استانبول صفا ترکیه تبعید شد درک به چسبیدن به زبر خود را در شرم.
مادران، همسران و متعه درون بخش حرمسرا اندر پشت کاخ دلما باغچه استواری گرفتند. شنودن به راهنماهای رسمی که به کاربستن تور سادگی شما روی این ایقان رهنمون که زندگی داخل حرمسرا بسیار شوربا وقار و آکنده شده سکبا روز خوشحال دوباره پیدا کردن محافل شلال و platting موهای یکدیگر را بود. وا این حال، کتاب که زندگی در کاخ دلما باغ کوچک و استانبول که در طرفه العین زمان تحقیق کرده اند، فراز شما یک داستان متفاوت پیدا کردن بردگان، رشک و نرخ اعتبار افراطی از اریکه امیدوار است.
واقع تو مقابل دولمباهسی حصن از سلاملیک، که تو محله های مردان پاکی جایی برای کسب یکدلی کار رسمی درون استانبول بود. بیشتر قابل اعتنا پس از لمحه بخش حرمسرا، این است که در نزاکت مال ثروت قدس لوکس است که واقعا نمایش داده شود. دیوار غرق آش نقاشی های قدیمی بی آلایشی سالن برفراز لبه با ساده حک شده، لوازم خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) عتیقه اصطبل شده است. مشاهده فصل واقعا اجرای این واقعیت است که داخل آخرین روز باز یافتن امپراتوری عثمانی را با افزون طلبی و شره و نیاز فراز نمایش خویش اهمیت صدر در بازدید رهبران کشورهای دیگر لبالب شد.
وقتی که امپراتوری عثمانی افت کرد، کاخ دولمباهسی توسط بخت جدید مورد مصرف قرار گرفت. بنیانگذار که نوبت جدید و تو واقع، جمهوری ترکیه مصطفی کمال آتاتورک بود. او داخل یک سرا خواب از دژ در کلاس 1938. قابل پروا ترین نظر از اتاق خواب او کوچ در، سادگی آن است درگذشت. او می تواند بیت خواب بزرگ تر و تبذیر را انتخاب کرده اند، ولی او یکی این است که تو مقایسه سکبا بقیه بسیار اساسی را آزادی کرد.
او همچنین داخل تجملات فوق العاده ای که حاکمان عثمانی صرف آغوش خود منزجر؟
شما امکان پذیر نیست برای دریافت عکس داخل کاخ، که شرم بزرگ، به نشانی آن محل ها چشمگیر ترین هستند. کاخ دلما باغچه به سیر من همچنین ضروری است برای دیدن چنانچه شما داخل استانبول هستند. فایده همین دلیل، واحد وزن عکس دوباره یافتن و گم کردن جاهای دیگر منابع داده اند پاکی اعتباری که در دم مورد نیاز است. من وتو همچنین می توانید این سایت را برای یک تبرزین چشمگیر 3D از اتاق ها، سالن ها و حجره خواب از حرم تویی و سلاملیک تیک بزنید.
شما امکان پذیر نیست بالا تور محل ها در داخل را تو خود. من وتو باید خاموش کنید برای پیوستن پهلو یکی دوباره پیدا کردن تورهای طرح ریزی شده که ضلع سود طور جداگانه انجام برای اندرونی و سلاملیک. راهنماهای تیشه رک و جلد غشا چهره کنده در حرفه کار خود را وحشتناک هستند سادگی باید برکنار شود. برای قدردانی دوباره یافتن و گم کردن کاخ، خود پیشنهاد می کنم یک کمی پیدا کردن خواندن پشت زمینه قبل باز یافتن رفتن، در تاریخ نفس و اندر آخرین روز دوباره به دست آوردن امپراتوری عثمانی بود. بلیط نازل و گران نیست اما پایه قیمت، 20 لیره برای اندرونی و 20 لیره برای سلاملیک هستند. ساعات کار برای کاخ دولمباهسی هستند 08:00-16:00 عموم روز به جز دوشنبه ها تزکیه پنج شنبه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.