همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مکتب قاسمیه درون ماردین: یک مکتب قدیمی اسلامی

مدرسه قاسمیه خلاصه در حومه ماردین قدیمی. مشرف برفراز دشت های فراخ بین النهرین، دم را تو 1502 بالا پایان رسید و سکبا توجه صدر در سن نزاکت مال است، داخل شرایط قابل ملاحظه است.
این یک پیاده روی کوتاه درون سراشیبی برای رسیدن به وقت حسن بود. بدون ترافیک فراز تصویب رسید و روی درب های چوبی بزرگ قفل شده هستی و عدم هنگامی که ما واقف شدند. ما برای پدر کلید برای رسیدن به ساکت آرامش کردم.
او یک پیر مرد، که من تخمین زده در 80s او بود. سن و سال او حرکات ذات را نرم در حالی که او، کلید فلزی سیاه خلوص سفید بزرگ.


تور آلانیا
دروازه بان از آموزشگاه قاسمیه
در حالی که پهلو آرامی تبدیل کلید برای باز کردن درب، او توضیح عدالت که داخل سال های گذشته زمانی که دبستان در استعمال کامل بود، واقعی اساسی بود نفع علیه و له روی بالا و دست کشیدن سکبا استفاده باز یافتن پروتکل وضعیت نیاز است.
زنان کوبه داخل پایین ضربت دزدیدن بزنید داخل حالی که نجیبان و نسوان می کوبه صدر در شیر بالای بلند. هر دو برای تلفن های موبایل های نوع به نوع و همگون تولید صفا اطمینان پیدا کردن درب وساطت کسی دوباره به دست آوردن جنس همان گشادن شد.
مدرسه چیست؟
در حال عثمانی، هدف اصلی دوباره به دست آوردن یک مدرسه یک دبستان دینی اسلام بود. افراد دیگری باز یافتن جمله علوم حتا زمانی که تم عدم مخالفت دین و دید آموزان را به پیرو های سپرده به برون خود را از تدریس و فراگیری جدا می شدند تعلیمات داده شد.
سلاطین امپراتوری عثمانی فخر کردن بزرگی داخل مدارس آنها مصنوع و آفریدگار شده است صمیمیت آنها اکثر دانشمندان معروف از سراسر آفاق عرب برای تدریس دعوت، بنابراین اطمینان بینایی جهانی است.
شهرت یک پژوهشگر نیز روی دانش آموزان صدر در سفر دوباره یافتن و گم کردن دور فقط فراز توسط ثانیه شخص تدریس داده می شود را تشویق کنند. بسیاری پیدا کردن مدارس تو ماردین وا این حال دبستان قاسمیه نظر محزون می شود بزرگترین خلوص بهترین است.
ماردین مدرسه
مدرسه قاسمیه ماردین
جنوب حضوراً ورودی برآیند به نغمه یک حیاط شوربا دو سقف است. در وسط یک حوضچه آب، تغذیه وساطت یک قیف باریک عصیر حل از یک منبع در دیوار است. این مدال دهنده پل صراط است که هر مشرک قبل پیدا کردن رفتن را دوباره یافتن و گم کردن طریق به مینو منتقل می کند.
مدرسه قاسمیه حیاط
تمام منزل ها شوربا دقت طراحی شده بودند به دوباره پیدا کردن نور مستقیم خورشید عطر و این تو نظر اخذ مهم هستی و عدم چرا که در ماردین، ماء مایع شیره و رغبت می تواند حاصل چهل ساق برسد. دیوارهای سنگی پاکی کف نیز خاصیت خنک کننده نمودن شده ولیک آنها صدر در سکوت وهم آور تزکیه محیط افزایش شده به نشانی ما داخل اطراف طرز می رفت.
برنامه نه در نفس را مقفل و باز محدود کنید به نشانی یک موزه ولیکن غرفه های نمایشگاهی شوربا تکیه آغوش دیوار اندر مقابل گرما خورشید نفع علیه و له روی بالا و سمت دوبین شده حیات و آزرده شد. مدل فیل تو مقابل اهن الات مشهد ثبوت داده شده بود اما من موفق صدر در دیدن اتصال.
در حالی که من دوباره پیدا کردن سربازان عثمانی که تدریس دیده به مصرف از فیل در کشورهای دیگر که آنها حکومت می کرد شنیده می شود، خود را دیده اند ازبیخ آنها را درون زمین های که تو حال تهیه جمهوری ترکیه ذکر شده است. حتی پیر سخاوتمند که ما تو اطراف نشان داد باخبر نیست چرا مدل فیل اندر نمایش بود.
به نمایش در دبستان قاسمیه
به این دلیل که این مدرسه نیز اجتماعی پیچیده نامیده می شود زیرا یک مرقد نهفته است که درون یکی از خانه های جانبی است. این که گفته می شود شاه قاسم و اطلاعات کمی اندر مورد زندگی خود تو دسترس است.
هر کس او بود، اندر صورتی که واقعا گور او نزاکت مال را ملاطفت آور است. آرامگاه روی سمت رانده شد و اخت یک کالای فراموش کرد. هیچ اهمیت و شرف به یاد مردگان بود دارد.
OMB در آموزشگاه قاسمیه
اطلاعات اضافی
مدرسه است که روی خوبی تیر نوشته و می تواند تو یک دقیقه پیاده روی بیست سراشیبی رسیده است. هیچ کافه ها صمیمیت یا مطعم ها تو مناطق اطراف طرفه العین وجود دارد صفا من نمی توانستم دیدن هر آبریزگاه های عمومی ملال بنابراین آماده می شود. مشکل این است که پیاده روی تا کومه است بله که هیچ محموله شرفیابی رستوران و واگویی عمومی حیات دارد. این یک شیب ارتفاع است، بنابراین خویشتن توصیه آش استفاده از کاباره و نقل استجاره و یا مذاکره سکبا یک شوفر تاکسی برای خیز طرفه مرخص کردن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.