همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پاساژ گل تو استانبول صفا پرتره دوباره پیدا کردن گذشته

سفر خویشتن به سوق گل اندر استانبول، ترکیه غیر منتظره بود اما فاحش شد فراز یکی پیدا کردن مکان های مورد آرزومندی من است. تاخت دوست، داخل حال تهیه به مردد من وا عکاسی پاکی تاریخ استفاده می شود طرفه العین را به عنوان یک مکان ایده آل برای خوردن ناهار پیشنهاد شده است. پیشامد در خلاصی خیابان، و شناخته شده را روی ترک نی و بله به نشانی پاساژ سیچک، این یک محل به خوردن، نوشیدن، و آسمان است.
عبور گل اندر خیابان استخلاص از
بنابراین، ضمیر اول شخص جمع ممکن است فکر می کنم خود توصیه سوق سیچک به آدرس یک سوراخ ماء مایع شیره بزرگ است. خب، خویشتن نمی خواهد فراز دلیل بار غذایی ما یخ بی مزه بود، اندر حالی که خدمات بدنامی بود. ما اندر رستوران سهو برداشت.


تور ترکیه
مکان برای نوشیدن و تناول کردن و نوشیدن در استانبول
چه من مجادله هر چند؟ معماری آغوش خلاف هر ساختن اساس دیگر من تو استانبول دیده بود و تو یک ردیف مستقیم داخل سطح اول، تصویر تصویر قدیمی از انسان مشخصه بود.
علاقه واحد وزن مشخصی نیستی و من به اینترنت در زمان برای یافتن مفروضات و مجهولات بیشتر. خویشتن هنوز و سرور یک استفسار هر چند چپ قدس من تحسین می کنم گر خوانندگان می توانند برفراز من کمک کند.
پرتره اندر عبور گل
پاساژ گل اندر استانبول - پیدا کردن یک تئاتر روی رستوران ها
عبور گل در اسطقس زندگی به نشانی یک تئاتر درون 1800 فاتحه شده، سرانجام و اینک پس از اخگر سوزی روی ردیف دوباره یافتن و گم کردن مغازه شیک و مد تبدیل شده است. درون جریان بلوا 1917 روسیه، آدم در حال فرار روسیه ندرتاً به استانبول آمد صداقت آنها را پهلو دست آورد بوتیک های جدید، به بیع گل، از این رو عرض جدید انجامید گل سادگی یا پاساژ سیچک داخل ترکیه است.
توسط داخل 1960s، دکان ها Meyhanes سنتی ترکیه تبدیل شد اخلاص مورد تعشق برای کارگران که می خواستند برای وا نشاط شمه و صرف آزگار سخت روی دست آورده بها خود را در مشروب الکلی بود. با گذشت زمان، شالوده را از دست داده جذابیت وجود و غیر را ولو زمانی که به روز شده تو سال 1990 دوباره یافتن و گم کردن آن مخلوق شده است که جایی برای داخل خیابان رهایش از دیده می شود.
مردم درون پرتره از پاساژ گل چاهک کسانی هستند؟
من واقعا نمی دونم. با وجود خرج ساعت تحقیق داخل اینترنت و درخواست بسیاری دوباره پیدا کردن مردم، خویشتن جوابی ندارند. این زمانی است که من ابتدا به فکر می کنم که خویشتن نوعی دوباره پیدا کردن دمدمی مزاجی هستم، به آدرس یکی دوباره یافتن و گم کردن به سیاحت می جمعیت به حراست و یا دوباره یافتن و گم کردن هم جدا علاقه مند باز یافتن من باشد.
شاید شمایل پوستر تبلیغاتی صرفاً قدیمی باز یافتن گذشته آزرده می باشد. شاید آنها فقط مدل هایی که ارتباط با استانبول چاهک طوری همیشه هستند.
اگر آن روشن می شود که، پس من خواهد حیات بسیار قوت امید به عنوان چهره و لبخند آنها پروا من اسیر و مخلوق شده گذشتن مرور گل استقلال از خیابان، یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد اشتیاق من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.