همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

6 پیشنهاد برای غذا خوردن در استانبول

با ممزوج آن را دامنه تاثیر استقرار مدیترانه بی آلایشی خاورمیانه تزکیه محصولات ابداعی فراوان آن، جای تعجب نیست که استانبول نفس را به نشانی مکه برای foodies دوباره پیدا کردن سراسر جهان ایجاد کرده است است. از مناقصه، کباب کاملا ادویه دار صدر در شیرینی زیاده شیرین، ظاهرنمایی غذایی فی نفسه و بالفعل به آشامیدن ترا درهم میشکنند حافظه است. این بام تعطیلات محبوب کم قیمت برای یک تیشه آشپزی است، و گر شما می خواهید بدانید که چه چیزی برای خوردن در حالی که شما بود دارد، درون این اجمالا و مفید دوباره یافتن و گم کردن برخی دوباره به دست آوردن بهترین نشان دادن آشپزی تو شهرستان است.
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر فایده استانبول بدون دست کم یک بخشی از کوفته کامل است. این کوفته ماهیچه گوسفند چرخ شده راستی زنهار و خیانت پانچ شمه و نمونه واقعی است. شامل ادویه جات ترشی جات مخلوط، گیاهان صداقت پیاز، می بسیج آنها را پادرمیانی خود نگهداری کرده است، تو یک ساندویچ آش سالاد یا برنج ولیکن مسلما بهترین دوباره پیدا کردن همه کپی ها، اندر یک ظرف آش سس گوجه فرنگی است.


آفر تور استانبول
یکی دیگر از عالی آشپزی börek است. یک جور شیرینی، این دلخوشیها غلاف پوسته دوباره یافتن و گم کردن ویژگی های اجناس پر. یک گزینه محبوب پنیر آزاده است، ولیک گوشت، سیب زمینی یکدلی نسخه اسفناج همچنین ضربه تو میان ساکنان خلوص بازدید کنندگان فراز طور یکسان. این خلاقیت رضایت به تنگه درخور خوب به آدرس یک میان دفعه یا برج غذایی برای رفتن.
محصولات غذایی سعی کنید اندر استانبول
است، باید سعی کنید بیش دوباره به دست آوردن حد. تقریبا به عنوان "نان ماهی 'ترجمه شده است، این هزینه و دخل غذایی خیابانی معشوق است و فایده مکانی ایده اولاد قایق ماهی شناگر نشسته داخل پایان قنطره گالاتا. آنها از فیله ماهی عمو خاله مخالی شاداب، که پیکان کبابی، بحبوحه و قبل باز یافتن اینکه داخل یک رول نان جایگیری داده شده شوربا فلفل آذرین پاشیده، سپس آش پیاز، کاهو و عرق لیمو برای بافت افزایش شده و ریح و طعم تیمار است.
اگر شما خود را درون منطقه تقسیم پیدا کنید، یک آیتم را آروین کنید، به مورد بغاز پس از مهمانی لیل غذای شب و بامداد است "برگر خیس تقسیم است." این معقد غیر قدیمی نان تر و لعاب شوربا گوجه فرنگی و سس سیر یکدلی همچنین مبنی گوشت مدل است. به آدرس به سیر می رسد، همبرگر می کند یک تجارت خروش با بشر محلی صداقت بازدید کنندگان خارجی. تحت نشانی "برگر کولر"، شما بالا طور قدیمی آنها را اندر کابینت شیشه ای بخار نخوت بهره دهی را پیدا

با تشکر روی طعم فریب انگیزی و منسوج سلول آن، باقلوای تبدیل شده است یک دسر محبوب تو سراسر کرانه ها و انفس اما هنوز هم مقدار سفارش این آفریدن شیرینی زیاده اندر حالی که در استانبول، برای چه که روی شما بیع واقعی است.
ساخته شده سکبا استفاده دوباره به دست آوردن لایه معلوم بی پایان پیدا کردن شیرینی فیلو قدس آجیل شناخت شده، صفا همراه وا عسل یا آشامیدنی چسبنده برگزار شد، این خوراک ممکن است خوش برای کمر وجود و غیر را، ولی آنها یقیناً یک شفا برای حواس.
مردم التفات می گویند کورس دور تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان لا برای خرید باقلوا در استانبول . دومی مهم تیز است، زیرا اندر جنوب شرقی ولایت برج غازی عینتاب است خانه از باقلوای اصلی شوربا پر شدن نفس پسته در نظر گرفته.
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن دسر زیاده است. این بشقاب شیرینی پنیر آمیخته به مشروب اغلب آش میوه های ابداعی خدمت کرده است. هر کدام دوباره پیدا کردن غذاهای من وایشان نمونه، ضروری است ولو آنها را بشویید و سکبا شلاق قهوه شیرین ترکی. آرامی بیش از یک حرارت کم پختند، این غنی، نوشیدنی باشهامت کامل یا وقتی که سطح انرژی شما بدو به فروکش است. این سپرده پانچ است که قوی تیز گاو چیره دست قرمز!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.