همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اجازت العمل منجمد فلفل شکم پر

یکی باز یافتن بهترین احساس در دنیا است هنگام گساردن مواد غذایی مورد اشتیاق خود را. یکی دوباره پیدا کردن غذاهای مورد وجد من منعقد است تزکیه من فقط سکبا عجله کورس دور برای مرحله غذایی چاشتگاه من را ریشخند کرد. یا وقتی که شما خود را داخل ترکیه پیدا و آغوش یک غذاخوری سنتی آمده، و آنجا به سرمازدگی داخل و سعی کنید برخی دلمه باشد.
اگر من واو دلمه برگردان سپس لحظه را در واقع به معنی چیزی مملو آخور و ترک خواهم به استعمال از فلفل یا گیاهان تخم مرغ به اعمال این کار. این آن هنگام از درنتیجه من فلفل که با برنج، پیاز اخلاص ادویه جات ترشی جات ظریف صمیمیت گیاهان ممتلی شدند. چنانچه من صدر در واقعا ترکی، سپس از آن من وقت حسن را سکبا ماست می خورند.


تور استانبول
دستور بساط برای بسته فلفل شکم پر
    نگاهی روی پنج فلفل اخضر یا آتش فام و تقطیع در کنار بنده کردن. بشویید بی آلایشی خشک آنها را آش کاغذ آشپزخانه.
    داخل یک تابه، روی آرامی آذرگون پیاز بینایی شده و حشمت کمی دوباره پیدا کردن فلفل. راحتی برای تکثیر و کاهش کردن ادویه جات ترشی جات نفس را صدر در تغییر طعم و مزه پهلو میل خود.
    برنج را اضافه این ماهی تابه، لحظه را با محلول ذوب خوی بزاق جوش لبالب کنید و رفتار به طبخ.
    وقتی که برنج باتجربه شده است، آش استفاده از مرکب به چیزهای فلفل.
    جایگیری دادن فلفل را اندر یک قابلمه شوربا بالا نزد و عقب up.Pour پایه کمی باز یافتن روغن زیتون بیش پیدا کردن فلفل و در تابه.
    ریختن عرق جوش تو میان فلفل و اقدام به بجوش صفا خروش برگشتن به موعد نیم ساعت.
    من واو می دانید که هنگامی که دلمه منظم است به نشانی فلفل یواش و تند و ساده به برش سکبا چاقو خواهد بود.
    حضانت به مسیل با ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.