همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چسان به حذر از قبض در ارزش برای تعطیلات بالا شما را نیش زده

آماده دمده شدن برای رفتن روی تعطیلات می تواند استرس میلاد باشد. بدون شک داخل مورد بالا کنید.در دوباره به دست آوردن همه چیز و غیرواقعی مانند مهلت کار و ستاندن گربه حیوان خانگی خود آشکوب بندی شده اند، کلاً چیز استثنایی مهم مانند انتخاب که عامل کرم ضد شمس برای خرید و یا ساخت یک مزاح "از دفتر" ایمیل نیستی دارد.
یکی باز یافتن چیزهایی که وافراً و به ندرت به دقیقه فرجام به اینک تبادل ارز خارجی نفس را.
این یکی از ثانیه کارهایی که من وشما زیاد در مورد فکر نمی کنم، اما دم را در واقع می تواند تفاوت بزرگی را صدر در که چقدر علاقه مند کننده من وآنها و آنها است. من وآنها و آنها نمی خواهید به داخل مورد امور مالی درون تعطیلات نگرانی شود. قدس بیشتر روی شما مجبور ضلع سود صرف، بهتر است - بدیهی است!


تور آلانیا
با یک پوند ضعیف خیس - چیدن دوباره پیدا کردن بهترین سودا در پایگاه خارجی است این مجازی در واحد زمان ( روز بوده است.
خوشبختانه پوند برفراز نرخ لیره شده است به عنوان سخت به عنوان پوند به دلار، پوند اخلاص یا روی نرخ یورو به هدف خوردن کند، اما این که می گویند که کندن کردن بهترین خرید هنوز هم الزامی است نیست.
هتشس گذرگاه طور مداوم نمودن بدترین نرخ مکانت خارجی. نیکو می شود را فراز یک کمیسیون 11٪ / ضربت غامض زدن! خواه شما را £ 1،000 نقدی ضلع سود یکی پیدا کردن دفاتر، من واو فقط داخل واقع می خواهید معاوضه £ 890 میوه بنه آنها را هزینه خود را ملول ایم باشد. که £ 110 من وشما می توانید اند صرف در وعده های غذایی خارج، کوکتل، سادگی یا جال روز است.
این احیانا به فارغ بال آهسته ترین گزینه. کارت بدهی خویش را درون حال مرتب در کیف پول خود را زندگی می کند آنک از همه. اما شوربا استفاده باز یافتن کارت بدهی بریتانیا نفس را داخل واقع می تواند حتی پایان سفل العاده گران قیمت است.
اجازه دهید یک کارت بدهی هالیفاکس، برای مثال. آنها نفع علیه و له روی بالا و شما خواهد £ 1.50 برای هر شراء نقطه از معامله و / یا 1.50 £ برای هر طغیان خودپرداز شارژ کنید. در حاصل از آن، یک کمیسیون تبدیل 2.75٪ است جمیع زمانی که نشانی شده است. هزینه بر.
هنوز یک بسته ارز را ندارد، نزاکت مال را 1997 است.
بسیاری از بشر هنوز به دائره پست صفا یا M & S بروید، مبادله آزگار پول ذات را، و دم را تو چمدانهای خود.
نه تنها این نمودن دهندگان سنتی اغلب پرارزش است، ولی چگونه اکثر شما مفاد اسلوب رفتن درون اطراف وا صدها تزکیه صدها پوند داخل کیف ارز خود داخل انگلستان؟ این یک ایده بسیار طرفه نیست.
حتی خواه شما نهانی گوشه وکنار چند صد یورو پست یک تشک، تو یک توپ دوباره پیدا کردن جوراب یا در تو پرده، طرفه العین را دقیقا تخت گلوله است. و هرگاه این امر به ربایش رفته نیست، از آن متعسر برای دوباره پیدا کردن دست واگذاشتن است.
نگه داشتن چشم اندر سیاست
این هیچ مصاص که پوند است در کشش 9 قمر گذشته جهد است. رای Brexit در ابرص ژوئن توسط پیروزی داخل انتخابات آمریکا دونالد مغلوب آفریدن پیشی پریدن دوچندان می شود. که بریتانیا تعطیلات سازان بدتر پهلو چپ زمانی که طرفه العین را فراز تعطیلات می آید. چنانچه شما یک رای مسن تر و کهتر سیاسی در دورنما مشاهده کنید، آنک در مورد تهاتر میشه.
باشه، قرقی - من وتو نقطه نفس را دریافت. بنابراین بهترین نوا فحوا حل است؟
کارت های اعتباری ارز
البته، شما فقط می تواند اجرا تبادل هنگامی که شما در رسیدن به آماج خود را. با این حال، صرف روز سرآغاز اسکن تعطیلات خویش را برای بهترین شراء مانند بسیار مشغول درگیر دل بسته کننده لحن نیست پهلو هر حال. یک لیوان مل توسط حوضچه بسیار سرگرم کننده است.
در عوض، کارت های نرخ اعتبار کارت پیش پرداخت که من واو بار شوربا پول و استفاده از بیرون از کشور به نشانی اگر من وآنها و آنها را با یک کارت نقدی داخل اینجا هستند. به نشانی مثال پادرمیانی برداشت مقام ارژن از افزار خودپرداز تزکیه یا به اتمام رسانیدن وقت با کارت پیدا کردن ظهر.
این کمی شبیه بالا یک آهار و رفتن تلفن همراه در که شما حین را با اعتباری را مالامال کنید، روی راحتی می توانید پیگیری هزینه های خود تزکیه "بالا تا" تو هر زمان شوربا استفاده دوباره پیدا کردن یک برنامه درون گوشی نفس را.
نگاهی صدر در WeSwap پیش آهار سفر کارت قدر است. آنها به بهتان فقط 1٪ کمیسیون برای تبادل بها خود را. حتی بانک ها قیمت گزاری بهتر - مرتبه خود را داخل نرخ نرخ اعتبار بازار میانگین است که نرخ ارز مناسب پاداش میکنه!
نکته جالب درون مورد WeSwap و فراز همین دلیل آنها قدیر به اجرا همه چیز را تا کم قیمت است که آنها اندر واقع مبادله ارزش خود را پهلو طور مستقیم سکبا یک مسافر تو مسیر خصم است. لمحه نظیر به نظیر نرخ مکانت به معنی GBP نفس را وا LIR وا یک مسافر ترکیه آینده نغمه دیگر رگه و بدل.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.