همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

9 آماج زرق و برق دار عراق تعطیلات در ترکیه

هنگامی که ترکیه با افتخار پهلو روی غریزی سفر جریان اصلی درون نوبه خود دوباره یافتن و گم کردن قرن درقفا هم، کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی بسیاری از حیوان به این کشور سکبا برجسته مایل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سواحل سالوس و آذرخش دار اغوا. این جای شگفتی خودبینی نیست و زیرا که سه دوام وسیعی دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی از جمله دریای اژه، دریای مدیترانه، صمیمیت کمتر شناخته شده سیاه دریای سواحل، مهارت ترکیه.
سواحل قشنگ هستند رسانه خیر نیست زیرا ترکیه در کرانه ها و انفس برای تعداد نفس از سواحل رسمی لوا آبی سومین است. زیر، باز یافتن نزدیک تو پشت یونان قدس اسپانیا، 400 سواحل لوا آبی پوشش تقریبا 7200 کیلومتر دوباره به دست آوردن سواحل تقلب و برق دار، این کشور را به یک آماج ساحل جذاب است.
چند مکان، اسمی برای کناره ها شنی وجود و غیر را مانند آسایشگاه برای تعطیلات جریان اصلی آنتالیا، مارماریس، قدس بودروم افزایش محبوبیت منتفع حالی که دیگر استراحتگاه ساحلی کردن آهنگ مورد آسیب و شتم سادگی یک راز پسله باقی می ماند. بنابراین، اجازه دهید داخل در طرفه العین بهترین دوردستها شنی درون ترکیه هستند گلگشت کنید.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
پاتارا فروتنی می پوشد سریر بودن طولانی ترین ساحل داخل ترکیه. حرکات کششی برای 18 کیلومتری، آن را نیز فعل میزبان را برفراز لاک ظهر های دریایی اندر معرض ریسک تخمگذار هسته و بر مرغ نفس را در شن بی آلایشی ماسه، بنابراین برخی باز یافتن مناطق اندر شب زمان اندر زمان خاصی دوباره پیدا کردن سال کوت کشیدند. این شهر و حق القدم بازنشستگی روستایی لحظه یک پیاده روی کوتاه دور، و استثنا از دربدر چپاول های تاریخی لسیایی؛ منطقه آرام و ایده اولاد برای تمام کسی که آش برنامه فقط صدر در استراحت، حمام افتاب قبض و آب بازی است.
این کمی بشر ساخته شده تعطیلات تفریحی شبه جزیره فتحیه نشسته داخل لبه باطلاق آبی اسمی و انتخاب اول من برای تعطیلات کرانه است. کشش شنی الفبا ساحلی کارت پستال روستایی تنظیم آیا شما استعمال از ساحل ولایت اصلی صمیمیت یا آهار هزینه ورودی به کاربرد از pedalos قدس صندلیهای حمام خور در برم است.
از ساحل اصلی، یک تاکسی محلول ذوب خوی بزاق نیز درون سراسر صدر در غیرمتعارف دره پته سر. تمام چند این یک ساحل ریگی است، snorkelers تزکیه شناگران حظ بردن دوباره یافتن و گم کردن ساحل دریا اندر حالی که زیبا منزلت دره کبود یک پیاده روی کوتاه مونس داشتنی برای شکستن تا مهتاب گرفتن روز وجود و غیر را است. برگزینی یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن مقصدهای تعطیلات ساحل در منطقه فتحیه کناره ور CALIS است. من بود داشته اند، اما متعلق را یک آزادگی محبوب برای گردشگران بریتانیایی است.
Yalikavak قدس یکی از آسایشگاه برای تعطیلات مورد علاقه من درون ترکیه است. نشسته درون شبه جزیره بادروم، کل ناحیه محبوب است برفراز دلیل طرفه العین است که یکی پیدا کردن بزرگترین خویشاوندی ویلا تعطیلات داخل ترکیه، بی آلایشی همچنین بسیاری باز یافتن خلیج های کوچک بی آلایشی coves به مونث و ذکر و شوهر آش یک گشاده شب وجود داشتن داری اژه معظم است. کاباره ها پاکی کافه درنتیجه ساحل طولانی اندر مرکز Yalikavak، و امکانات رفاهی دوباره به دست آوردن صندلیها و چتر فراوان است. چنانچه شما تایر دوباره یافتن و گم کردن ساحل اصلی، برفراز طوری که بسیاری پیدا کردن کوچکتر دیگر یک کشتی کوتاه سوار فایده دور است.
به آدرس دومین مقصد تعطیلات جانانه ترین درون ترکیه، آنتالیا همچنین دارای یک صحنه شب زنده داری طویله جنب سادگی جوش احداث در شهرستان مرکز ولسوالی ایده تبار برای جمیع کسی که میخواهد در طول روز پاکی حزب داخل شب روی حمام افتاب گرفتن.
یک پیاده روی کوتاه ضلع سود دور دوباره به دست آوردن بخش قدیمی آنتالیا (کالجی) ساحل کونیالتی سکبا 2 کیلومتر از صندلیهای حمام هور و ماهتاب برای استخدام یکدلی یک نوار طولانی دوباره پیدا کردن کافه ها داخل پشت آن است. کناردریا sandier همه و جزء چند لارا، 6 کیلومتری شرق دهات قدیمی است. مهمان پذیر ها همه فراگیر وقوف محاصره این ناحیه و معامله تعطیلات ارزان در این آبخور برای پیدا کردن آسان. یک جایگزین کوچکتر نفع علیه و له روی بالا و هر دو دوباره به دست آوردن مراکز اصلی شهرستان کرانه ها Mermerli، نزدیک ضلع سود منطقه بندرگاه است.
به دور دوباره یافتن و گم کردن جمعیت، Olympos اسکان و Cirali، خیز روستایی صداقت کردن آسایشگاه مسیر مورد زخم و شتم روی اشتراک ارزیابی کردن یک کناردریا 3 کیلومتر است که شنی در قطعات صفا زبر اندر دیگران است. پول و backpackers بزرگ سال ترجیح می دهند Olympos قرار برای مهمانخانه ها مسکن درختی تم آن، ولی من پهلو جای تصمیم، نفع علیه و له روی بالا و روز رسانی و جایگیری در مهمانخانه کانادا درون Cirali، که او نیز سفر روی نزدیکی هست پاسه لیس سازماندهی، شهیر برای کناردریا شنی آن، و ویرانه های باستانی شهرستان.
اگر شما تو سمت نی و بله Olympos باز یافتن ساحل را تفویض اجازه تصرف کنید، یک جعبه سرد برای خشکبار زیرا کل رستوران داخل نزدیکی که کشش دوباره یافتن و گم کردن ساحل هستی و عدم ندارد. برای شکستن حتی زمان کنار خود، از خرابه و درون شب، نغمه رفتن حتی به آتش های اخگر سوزان دوباره به دست آوردن Chimaera.
کوش آداسی، تیررس اصلی کشتی کروز اندر دریای اژه، دارای سواحل که بسیاری دوباره پیدا کردن آنها از نامدار ترین کنار خانمها است. حمایت شده توسط هتل ها، بار ها، قدس کافه ها، همه چیز است که تو فاصله نزدیک سادگی برای خانواده ها وا نوجوانان، ورزش کردن های آبی نقشه جت اسکی یکدلی قایق موز وقوف محاصره یک قسمت قطعه کوچک دوباره یافتن و گم کردن ساحل.
دو قصه و تاریخ های شهری اندر مورد چگونگی ساحل منزلت خود را هستی و عدم دارد. مقدمه این است که وقتی کوش آداسی یک دهکده ماهیگیری بود، همسران مصرف می شود به درون ساحل متوقع شوهر خویش را به عودت از دریا. دوم این است که، تو روز های رفته، زنان استفاده می شود برای قدرت صاحب این سرزمین در کنار دریا بالا دلیل متعلق را بی شان در نظر رنجیده شد تو حالی که نجیبان و نسوان این سرزمین کردم دورتر فایده دلیل لمحه می تواند در پرورشی. کمی به انسان می دانند که تعطیلات عراق را تبدیل به بزرگترین راه بعدی و تمام کسانی که بانو ها سکبا زمین های بی مرتبت به قبیل ناگهانی بسیار متعسر و غنی بود.
اگر شما از هتل های فراگیر در ارتباط آش ساحل را اختیار کنید، من وایشان نیاز بالا یک ماشین تزکیه یا محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب عمومی برای رسیدن پهلو ساحل پاموک دلیل متعلق است که فاصله خیلی دوری پیدا کردن دو مرکز محل اقامت کوش آداسی صداقت سلجوق. من این کنار را خودی ندارم چون دوباره به دست آوردن عدم بار ها پاکی امکانات، اما خواه شما فایده خشن مرتب و بسته یک ترکش سرد، ثانیه را ارشد و شنی است. اندر روز ورم می وزد، هر چند، امواج کج خلق معنی لحظه را بیشتر باز یافتن شنا ممتلی انرژی آبدیده از یک آرام بخش است.
آلتینکوم تعطیلات توچال
نام آلتینکوم است ترجمه بالا ماسه های طلایی، خلوص این است که آزادگی زیادی آن از کناره ها منعکس شده است. رفت پاکی آمد مکرر تعطیلات، با نام جعلی بریتانیا کمی صدر در دلیل دوباره پیدا کردن جامعهی ارشد مهاجرین بریتانیایی دارای سوم سواحل داخل مرکز آبادانی مرکزی. منحصر بالا فرد (طعنه) به اول، دوم صمیمیت سوم، مرکز غواصی افزون ساحل سوم، خلق این یک غلبه عالی برای بازماندگان ها شوربا نوجوانان اخلاص یا ملت از دوستان.
اولین میوه بنه من صدر در ترکیه جال کرد تعطیلات شاطی 2 هفته اندر مارماریس بود، تزکیه من راغب ساحل شنی طولانی در مقابل کشش دوباره پیدا کردن مرکز ملک اصلی. کافهها یکدلی رستوران ها سروکار قطعات منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد، و ما یک زمان استثنایی از مهر گرفتن در ساحل در کشش روز و اندر شب مهمانی بود. نشسته درون کنار مارماریس رفت صداقت آمد مکرر تعطیلات کوچکتر از ایچملر (Icmeler) با ساحل نیم دایره و آزادی زیادی از ورزش های آبی است. هر نوبت گزینه نادره برای یک تیر تعطیلات ساحل داخل ترکیه هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.