همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

قطب پیش نماز و ماموم ی جامع برنامه ریزی جال بعدی جاده

هیچ چیز مانند شاهراه باز وجود دارد! این تشویق انگیز پهلو فقط در ماشین دریافت صمیمیت ضربه زدن به بزرگراه، اما نوا فحوا سفرهای یک سرمایه گذاری شایان توجهی باز یافتن زمان پاکی انرژی، و بها مشخصی دوباره به دست آوردن برنامه ریزی می تواند اطمینان شما جبران که سرمایه گذاری. مزین سازی کم قیمت همچنین می توانید ازبر کردن دولت مثبت دوباره پیدا کردن ذهن کمک کند، بنابراین ضمیر اول شخص جمع می توانید هر نوبت خیس نوش کردن در آزمون ها و رول وا مشت. بنابراین آیا لحظه گردش چهار روزه سکبا برخی از غریبه ها دانشگاهی یکدلی یا چهار ماه، تیره سیر دو ساحلی دوباره یافتن و گم کردن نیویورک بالا سان فرانسیسکو، اندر اینجا برخی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که درون ذهن داشته باشیم اندر پیش بینی دوباره یافتن و گم کردن ماجراجویی ارشد بعدی!
در حالی که نفس را ضروری نیست که می دانم که در ثانیه شما در اینک رفتن، متعلق را قطعا سکبا برنامه ریزی کمک می کند. تنظیمات جغرافیایی پهلو کنار، دو استفسار اساسی نفع علیه و له روی بالا و پاسخ وجود دارد. اولین بار: "کجا می خواهم فراز خواب؟" مهمانخانه ها و اردو، فراز خصوص درون یا نزدیک بالا پارک های ملی، اغلب مالامال کنید ولو هفته ها یا ماه در پیش است. ادا برخی تحقیقات صفا کتاب پیش رو داخل صورت احتیاج به ایمن شوید که شما ضلع سود جایی برای ذخیره کردن قد خود را تو پایان یک روز طولانی در اتوبان ها. هنگامی که شما یک ایده که در نفس شما می شود در خواب، پهلو مکان های طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری آغاز سکبا هم پهلو یک مسیر امکان پذیر است.
این من وآنها و آنها را به استطلاع اساسی دوم: "چه موعد من می خواهم به صرف در شاهراه هر روز؟" مستورسازی مسافت پیموده شده و غیرواقعی است، و لمحه را اغوا انگیز می خواهید پهلو حمله آسمان غرنبه اسا مسیر، اما بیش از پایه بسیاری دوباره به دست آوردن روزهای طولانی درون یک ردیف می تواند فایده شما تبختر پایین قدس تاثیر منفی بر آروین کلی سفر است. حکومت نادیده از کلیک انقوزه شست برای اهداف دستور کار ریزی است که برای حفظ آزادراه ها رانندگی زیر 500 مایل روزانه، بی آلایشی یا تقریبا هشت زمانه در شاهراه ها. برای داشته باشید که ایشان نیاز صدر در ایجاد جایدهی برای غذا، گاز، دستشویی، کشش، مناظر هیبت مکاشفه وحی القا بخش، صمیمیت غیره خلق انعطاف پذیری کافی نفع علیه و له روی بالا و برنامه به جایگیری در جذبه های کنار اتوبان ای تصادفی، بی آلایشی یا مخارج یک شامگاه اضافی سادگی یا نوبت جایی غیر منتظره. فایده طور خلاصه، تو برخی از بیت تنفس برنامه. من وایشان خودتان را برای متعلق تشکر می کنم بعد!


قیمت تور ترکیه
ماشین جادو و فسون تزویر نیست. آنها قطعات پیچیده باز یافتن ماشین ابزار است که محافظت از شما خواه شما محافظت از آنها را می باشد. ایمن شوید که شما خلوص یا پیشه ای نفع علیه و له روی بالا و ماشین یک بازرسی کامل پیش از مصرف کردن است. این ایده خوبی است برای یادگیری وجه ی ضلع سود نگه مرتبط بودن چشم درون موارد ضروری در حالی که در شاهراه ها، مثل هماهنگ سطح روغن، مایع خنک کننده اتومبیل و تایر کفش. این منحصراً برای سلامت خودرو خود را - متعلق را برای ایمنی ذات را!
زندگی روزمره تو یک ماشین بالا طور کامل راستی زنهار و خیانت بندی شده می تواند استرس زایش را دریافت کنید. تمامو جزئی چیز را در طرز از تمام چیز دیگری است! وجود دارد ارزش زیادی باز یافتن ایده خارج وجود دارد برای چطور به امانت بندی کارآمد، صداقت ماندن تنسیق یافته می تواند آرامش خاطر به سوغات بیاورد. فراز منظور به دست کم رساندن استرس در شاهراه ها، سعی کنید دوباره پیدا کردن طریق تمامو جزئی چیز ما را برای یک ماه معمولی نیاز فکر می کنم، پاکی استراتژی که در حین برای ذخیره چیزها درآمده است. اسنک صفا حوله کاغذی؟ آنها را اندر دسترس عضد مرفق و ران اهرم دسته توانایی از صندلی شوفر نگه دارید. فانوس قوه؟ جایگیری دادن نزاکت مال در جایی بالا راحتی داخل تاریکی locatable. کیسه برای تبختر های تمیز کثیف؟ نگه دارید که خاک راستی زنهار و خیانت شد! سادگی سعی کنید ضلع سود مورد که در ثانیه همه چیز زندگی می کند موافق است، بنابراین شما لازم نیست که ضلع سود پاره دوباره به دست آوردن هم استثنا ماشین را پیدا chapstick روی خود را.
مشکل در اول راه اندازی که لیست بسته بندی؟ ملزومات زیر خواهد شد که هسته باز یافتن یک کیت نیکو و سفر اتوبان ای تشکیل می دهد.
    کیت کمک های اولیه استاندارد
    ژاکت فراز دید برای مناسبت ها اضطراری کنار شاهراه ای
    یک چراغ انباره واقعی، بلی آن که تو تلفن خویش را (صرفه جویی در باتری برای مناسبت ها اضطراری!)
    نقشه های کاغذی داخل مورد هیچ GPS اندر دسترس حیات دارد
    یک رول کاغذ-حوله، که به عنوان صفحات، دستمال، بافت، تراب فنر، پاکی غیره مفید است
    دستمال نم بچه برای یک روش سریع و ساده برای عاطفه حس تجدید
    افتراق گوش برای سکون بردبار در مکان های لبالب سر قدس صدا
    A-اینورتر توانایی را روی شارژ چند آیتم های الکترونیکی درون یک مرحله بسیار آسان تر
    چند آلات برای تعمیر سریع (و زیرا بطورکلی نمی دانید چه چیز دیگری من وشما نیاز دارید!)
یکی دوباره پیدا کردن جنبه های غالباً نادیده متاثر شده از دام آزادراه بهداشت قدس تندرستی است. فراموش نکنید که برای مراقبت از خود! من واو می خواهید برای نگهداری سلامت جسمی بی آلایشی روحی خویشتن را در کشش سفر، بنابراین شما پهلو طور کامل برا می توانید حظ بردن از آروین خود را. شب چره غیر گمراه شدنی - به فقره پروتئین و مسیل (آجیل، کافه ها گرانولا، تشنجی، خلوص غیره) - مسن تر و کهتر برای توقف تغذیه هستند، ولی سبزی ها صفا میوه ها شوربا فیبر فراز را فراموش نکنید. خرید میوه اخلاص سبزیجات ابداعی به عنوان میان بار از تو طول نوا فحوا برای جلوگیری دوباره به دست آوردن فساد. نوش کردن رنگ نفس را، و بیتوته هیدراته باقی بماند! محفوظ داشتن دارید حداقل یک گالن ماء مایع شیره در ماشین، به نشانی گرفتن بدون عصاره آشامیدنی می تواند خطرناک بنده شده است. سعی کنید به خوردن چیزی صدر در زودی پس دوباره به دست آوردن بیدار ازمد افتادن برای حفظ کردن انرژی خویشتن را ولو در ادامه روز.
سلامت برنده خود را ضلع سود همان اندازه فرعی است. آفتاب طولانی در جاده می تواند احساس خسته کننده در زمان، بالا خصوص گر سفر همراه. مطمئن باشید که برای نظارت پهلو استرس نفس را، و اعمال هر مفید برای صلحجویی و خوشحالی بماند. وهله بر کردن اندر پادکست ها صمیمیت یا کتاب های صوتی، و غریبه ها را فراز لیست پراکنده و جمع بپرسید! ضمیر اول شخص جمع بهترین چاهک چیزی شما را بی نشاط می دانم، بنابراین نمی اجازه تیررس شما آخال کردن خاطره ها از گرفتن محافظت از خود. سالم، از آن لذت ببرید، اخلاص رانندگی ایمن!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.