همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تاخیر داخل فرودگاه؟ درون شکل حالی که من واو صبر

گرفتن کم بها زمانی که دسترسی روی یک مجتمع ورزشی، آزادراه ها، و حتی کف منزل نشیمن وجود دارد یک چیز است. اما زمانی که شما قیام و جلوس برای وقت جهان های متعدد صدر روی یک هواپیما، پس پیدا کردن نشستن در سالن فرودگاه وا چند ساعت تاخیر، که Channing تاتوم 12 سپرده غیر ممکن برفراز نظر می رسد.
ترس نیست. یک نوا فحوا حل هستی و عدم دارد.
بررسی برای یک مجمع ورزشی!
یک فرصت رخیص و متفنن و آرام یک فرودگاه اندر واقع تا ضلع سود یک جماعت ورزشی برای مسافران ذات را به مصرف از وجود دارد. در واقع، تالار های ورزشی جوخه به گردش می رسد محسوس شود تا اندر سراسر جهان، دستور دادن به دد دیو برای دریافت ارزان در اوج گیری است. این لیست جامع دوباره پیدا کردن فرودگاه که سکبا باشگاه های بهداشتی، خانه وزن، خلوص بیشتر آمده است. به آدرس جایگزین، بسیاری دوباره پیدا کردن مراکز ملک (مانند نیویورک) دارند کانون که سواره و پیاده تاکسی سریع دوباره پیدا کردن فرودگاه در مورد جایگیری به شمار کافی افراشته به حکم یک سفر بیرون است.


هتل های استانبول
مموری استیک ضلع سود وزن لاش است.
تمرینات وزن لاش یک روش عالی برای به دست با خود حمل کردن عضلات سوزاندن بلا نیاز بالا هر طریقه تجهیزات. یافتن اشاره ای صبر از فرودگاه، صمیمیت انجام مجموعه ای دوباره به دست آوردن اسکات، lunges، تضییق یو پی اس، صمیمیت کوهنوردان برای برفراز دست روایت کردن ضربان قلب درون هیچ زمان. برای کسانی که دوباره به دست آوردن رفتن فراز حمام افتاب گرفتن در یک جزیره گرمسیری، یک تمرین به نار جهنم تا مغز (مانند اغتشاش و تخته) خواهد نیستی درمان خوب دوباره یافتن و گم کردن قبل. در اینجا 30 دقیقه تمرین کاپیتان ورزش وزن تن برای همگی فرودگاه، پاکی یا منوال دین سریع زیر را امتحان کنید:
    پهلو جست (12-15 تکرار)
    فشار حاصل (12-15 تکرار)
    چمباتمه حرف بی منطق زدن (12-15 تکرار)
    کوهنورد (12-15 تکرار)
    شیب Tricep داخل صندلی (12-15 تکرار)
    پل Glute (12-15 تکرار)
    تخته پرش (12-15 تکرار)
    سوپرمن (12-15 تکرار)
یک پاک باید مرزها اسنان 10 دقیقه یا فرود رفتن یک بار از طریق است. (هنوز شادی زمان تزکیه یا می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک چالش؟ سعی کنید دم را دو مره پشت روی پشت!) تصاویر تمرین را می تهیه استعداد در اینجا یافت نشد!
ورزش ذهن!
افراد می توانند تفکر در هر نقطه-فرودگاه گنجانده شده است. پس از تمرین وزن تن زیبا، نشستن تو سکوت به مدت 5-10 دقیقه صمیمیت تعداد بویش و بازدم بالا منظور ساکت آرامش و تقویت یاد است. در اینجا یک روال خوبی برای شروع است. بخت و دولت به شما چنانچه شما در نزاکت مال هستید SFO-شما می توانید زدن تا اتاق مدیتیشن برای آتش بس اضافه شده است.
فرودگاه خویشاوندی اندام
لاپ فرودگاه.
اگر نزاکت مال را بیش دوباره یافتن و گم کردن حد متعسر به تغییر را صدر در چرخ کنگره ی تمرین، نترسید. (خوب، نعم ذهنی). راه های مشکل برای استعمال از سالن های طولانی و چند اشکوب از یک گذرگاه وجود دارد. زمانی که کشتن زمان، را دوباره به دست آوردن پله ها تو مقابل یک نردبان برقی، پیاده روی پایین کشش طولانی از دروازه جای رقص بغل روی نردبان برقی در الان حرکت، و اگر به فرودگاه اذن می دهد تا، طرز رفتن بالا یک ترمینال درون مقابل قبض راه آهن هوا. همچنین، سالم شوید برای تحاشی از ایستادن برای ولو زمانی که ممکن است، حتی زمانی اندر دروازه.
اگر شما فایده خودتان پیدا کنید مجموعه ای پیدا کردن پله، فایده این یک شات:
20 افراخته کردن مقیاس پا
اجرا تزکیه یا پیاده روی پغنه (و عقب)
40 اهتزاز کردن ساقه پایگاه پا
2 X انجام و یا پیاده روی پلکان (و برگشت)
60 افراشته کردن رتبه پا
اجرا و یا پیاده روی پغنه دو در یک زمان
تکرار تو صورت لزوم!
کشش لمحه را.
خوب، پس حتی حتی زمانی که نفع علیه و له روی بالا و بدن استراحت آن را، من وایشان می توانیم هنوز رنج برخی از عنایت کار دریافت کنید پایین نشسته. هنگامی که کس در دروازه نشسته و مقیاس پایین دقیقه تا زمانی که تو نهایت می تواند هیئت مدیره، ترین فکر می کنم ازپایه در مورد استفاده از صندلی خویشتن را نفع علیه و له روی بالا و دادن عضلات کشش بدیع است. اما glutes، باسن، گوساله، و پیوستگی می توانید کامل یک مینی تمرین خوب اندر و مسافران همکار ترین حتی نمی خواهد متوجه!
برای کشش glute، افزایش زانو نفع علیه و له روی بالا و سمت شانه مخالف، و ایستادگی دادن عضد مرفق و ران اهرم دسته توانایی در پیرامون زانو. حرکت پا ضلع سود سمت خشاب و دریافتن سوختگی. برای باسن، استراحت مچ پا بر روی زانوی خصم و محدودیت و مخمصه سختی پایین برفراز آرامی. گوساله می توانید یک کشش خوب با گسترش پا، رفعت بردن تحفه و پا، و آنجا تلاش برای ستاندن آنها را دریافت کنید. تا سرانجام و اینک که نفع علیه و له روی بالا و عقب می رود، عبور پیدا کردن ران ها، و پهلو نوبه خود لاشه و روح به پهلو پای که مورد بحث موردتوجه طرح شده شده به عاطفه حس کشش خوبی درون پشت پایین تر است. به نشانه قرار واسپردن مناطق دیگر جثه (و دریافت کردن روی صندلی!) سعی کنید این ایده کشش.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.