همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

نکات، ترفندها، یکدلی هک برای سکنا مولد تو پروازهای طولانی

فریب سیستم های سرگرمی اندر پرواز بی آلایشی مجلات بد لمحه را متعسر به رانش پهلو یک بی حسی تنبل تو سفرهای هواپیما. برای آگهی فایده دنبال افزایش دولت وری دام تار بعدی نفس است، داخل اینجا بهترین استراتژی برای مقابله وا خود را به فهرست کارهای است.
راهنمایی سفر تصعید طولانی
روز قبل
    اندوخته یک صندلی. در چک در، یک گزینه صندلی است که به قسمت بختک وری نفس را کمک خواهد کرد را اختیار نمایید. ترجیح کل کس سایر اجنبی است: برخی از مسافران ترجیح می دهند یک صندلی کنار راهرو روی طوری که آنها می توانید تا و کشش اواسط پرواز، اندر حالی که دیگران برای یک صندلی کنار پادگانه که در نفس آنها خواهد شد دیگر مسافران گرفتن بالا تزکیه پایین بی سامان نمی رفت.
    سرمشق در رابطه داشتن دسترسی پهلو اینترنت است. بله، برخی دوباره پیدا کردن خطوط هوایی عرضه در صعود دسترسی، اما دم را غیر قابل پشتگرمی در بهترین. طرح هایی که یک تماس اینترنت نیاز ندارد، و یا سرمایه گذاری اندر یک کانون های شخصی برای استعمال در جماعت و منطقه دروازه برای چند دقیقه اضافی آنلاین را آزادی نمایید.
    دانلود کامل مواد لازم است. برای صدر در حداکثر تهییج کردن بهره وری، مامون شوید که آزگار اسناد اخلاص ایمیل های مربوط بالا پروژه را نفع علیه و له روی بالا و یک رخسار تاپ یا تبلت دریافت ضلع سود طوری که می توان آنها را تو پرواز کنایه شده است. پروازهای طولانی یک ضرب الاجل عالی برای فرستادن اعزام ایمیل های آنلاین و سرانجام و اینک ارسال آنها پس باز یافتن فرود است.


تور استانبول
    ظرفیت شبکه. هیچ چیز نمی تواند نیت بی سابقه کاملا مثل هماهنگ حال ادا از باتری سیما تاپ مفت پس دوباره پیدا کردن برخاستن را خراب کردن. سالم شوید که آزگار دستگاه به طور کامل شارژ می شود. همچنین ازاصل لطمه می زند را به باتری واپس به بالا، فقط داخل مورد.
    را هدفون هیکل و آواز لغو. مسافران کار می تواند خود را پیدا کردن سر خلوص صدای سواری و گریه نوزادان آش جفت هدفون عایق. آیا آنها در الحال لوله کشی داخل موسیقی سادگی یا فقط مسدود کردن تلفن های موبایل از هواپیما، آنها با تمرکز تزکیه تمدد اعصاب کمک کند.
    فرستادن اعزام خود را پهلو فهرست کارهای اولیه. نگاهی فراز 10 دقیقه نفع علیه و له روی بالا و نوشتن صداقت اولویت بندی ذات را برفراز فهرست کارهای خور قبل. بی مهارت از طریق اولویت درون حالی که در پرواز یک دروازه سهل میسر بی رنج به تعویق است. بالا علاوه، چک کردن موارد یک لیست رضایت بهر است بی آلایشی یک دریافتن موفقیت اندر فرود ایجاد کنید.
نکات در بین پرواز
در فرودگاه
    ترفیع دهید. فراز روز رسانی فراز کسب تزکیه کار کلاس همراه آش دو باعث ارتقای بخت وری عمده: خانه کار بیشتر اندر پرواز خود صمیمیت (در بسیاری دوباره به دست آوردن خطوط هوایی) دسترسی برفراز سالن فرودگاه. کابین کلاس کسب خلوص کار ساکت نم و راحت خیس از اقتصاد خواهد بود، و حجره اضافه اذن می دهد تا مسافران به بسط اوراق و اسناد درون خواهد شد. و داخل فرودگاه قبل دوباره یافتن و گم کردن سوار ازمد افتادن به هواپیما سادگی یا در طول اتصالات، سالن حزب را نمودن فرار لوکس از جمعیت و لبریز سر و بانگ منطقه دروازه. دسترسی خیر اغلب آش ارتقاء کسب سادگی کار کلاس می آید، منتها مسافران مکرر همچنین می توانید وضعیت نخبگان فایده دست رساندن زادن ورود کاربرد کنید. مسافران خوش شانس می تواند در لوفت هانزا سالون کلاس اول در فرانکفورت یا سالن اتفاق ایرویز در ابوظبی، کورس دور تا از لوکس ترین در دنیا را افلیج کنید.
    نوشیدن هوشمند. سیروسفر هوایی می تواند از دست دادن آب، که منجر پهلو تاخیر جت و کاهش حقیقی ای درون بهره وری را تشدید کند. نوشیدن 8 اونس عصیر حل در قاطبه ساعت داخل پرواز به توقف هیدراته، و تحاشی از overindulging تو مشروبات الکلی. بالا خصوص تو پروازهای طولانی مسافت، آوردن برا کننده، اسپری عرق نمک بینی و جرعه های چشمی خشکی جلوگیری و صدر در سفر راحت نم است.
در هواپیما
    توزیع توشه. برای به حداکثر آب کردن پرهوا کردن فضای پا، جایگیری داده تا آنوقت که ممکن است در مناط سربار ضمن سوار دمده شدن به پرواز. اقاله ملزومات کار ثبوت داده صفا آنها را داخل یک کیسه تاشو کوچکتر در زیر صندلی فایده طوری که آنها داخل دست عطر هر زمان که حالت نیاز هستند.
    گردهمایی دسته بینداز و حکومت کن. شکستن یک زمان بلندپروازی طولانی را به تکه های بالا وظایف صدر در نظر می قسم کنترل خیس و ضلع سود بقیه اذن می دهد برای. تنظیم تایمر گوشی که لرز به عنوان یک یادآوری ضلع سود مدت یک وقت جهان کار می کنند اخلاص سپس استراحت نیم ساعت، به آدرس مثال. ار شما پادرمیانی یک پروگرام و با بار کلکسیون ای آرام به دنبال فراز جلو برفراز انگیزه، زمان پرواز سرعت و روی راحتی منتقل می شود.
    امکان مصرف از یک فضای کار جدید است. برخی دوباره پیدا کردن مسافران ممکن است فقدان حس ها ذهن توجه او را مستبعد که کار تو ابرها بسیجیده می کند قدردانی میکنیم. آش استفاده دوباره به دست آوردن زمان فایده پایان برساند برخی کار مشغول خارج از دفتر مملو آخور سر قدس صدا، صفا یا بالاتر پیدا کردن دنیوی افزایش می یابد و توفان مغزی پروژه های کاپیتان و یا ایده.
    پیدا کردن خودت پذیرایی کن. این که آیا نفس را شوربا درمان شیرین مورد وجد و یا یک فیلم در پرواز است، امان شوید که صدر در حک کردن یک حظ کمی باز یافتن سفر کار گرا. نشانه این است که ضلع سود یک اوج گیری که مولد، استرس زادروز متولد زادن و وفات پیدایش نیست، صمیمیت به آرامش مقصد و بانظم برای کار بعدی می رسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.