همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

این چپر را بخوانید اخلاص عکس های بهتر بگیرید

هنگامی که اندر زمان، کوشش و پول برای سفر روی جایی اسکان داده اید، طبیعی است که بخواهید عکس های بهتر بگیرید صفا تجربیات را برای تجدید حیات لمحه در شاهراه (و بیایید خرم باشیم، لذت داشتن این است که کمی کمی ترسیم کنیم در Instagram) ولی همه عکس ها هم پایه نیستند. تو اینجا چگونگی حفظ خاطرات وا کیفیت فراز و ایجاد عکس های وجود و غیر از بسته می باشد.
عکاسی بهتر
در بر "حکومت سوم"
این عکاسی عکاسی کلاسیک معتقد است که عکس های زیباترین لذت بخش سکبا تقسیم یک تصویر فایده 9 چهارگوشه مساوی اندازه رنجیده شده و سپس قرار باز دادن موضوع (ها) عکس که در نفس هر دو عریضه متقابل یکدیگر هستند. دوباره به دست آوردن این مدل های عالی برای درک اینکه چسان می توانید دوباره پیدا کردن این دستور برای تقریبا کل عکس استفاده کنید، را بررسی کنید.
عکس های بهتر
شامل افراد، مکان ها پاکی چیزها
این نکته عالی دوباره به دست آوردن Traveler مرخص می تواند در هر نقطه اعمال شود، اینکه آیا شما اندر Oahu محلی در الحال غذا خوردن هستید یا درون رستوران یخی سرماخوردگی می کنید. این مفهوم سخت است: فقط سالم شوید که بیشتر عکسهای ایشان یک شخص، مکان مورد عطش و یک شیء منحصر به فرد را در غلام می گیرد. این عکس های شما بسیار پویاتر، جالب نم و یاد یادبود انگیز تر از یک عکس دیگر از بازماندگان در مقابل قلعه ایفل خواهد بود. بهترین شناسنده شما اندر حال انجام یک چرخ فلک در کنار چتر آتشین در مواجه نزد Musée du Vin پاریس؟ کامل.


خرید ملک در آلانیا


توجه صدر در روشنایی
عکسها را مستقیما در خورشید تحکیم ندهید - تصویر ایشان بیشتر سایه خواهد هستی و عدم (مهم نیست که چقدر تزویر و درخش دار درون زندگی واقعی تماشا کنید). نفع علیه و له روی بالا و طور کلی، سعی کنید دوباره پیدا کردن ساعت 11 شفق تا 1 سپس از لذا بعد از گرفتن عکس جلوگیری کنید زیرا تابش خورشید مجموع روز استراحت می شود اخلاص سایه های اذیت ایجاد می کند. بهترین هرم پرتو را درون صبح بی آلایشی غروب خورشید پیدا خواهید کرد. روی طور کلی، بالا جایی که روشنی از پس ازآن می آید و محل خود را پهلو صحنه برمی دارید، ملاحظه کنید. و پیدا کردن هوای منحوس نترسید - حتی روزهای بارانی یا مطر می توانند عکسهای شگفت انگیز را تولید کنند.
مرحله پیش زمینه، شتا و عقب زمینه
نویسنده نامی و بی نام سفر Nomadic Matt یک استراتژی برای حذر از ناامیدی دوباره یافتن و گم کردن درک اینکه تصویر شما داخل یک تابلو کوهستانی صفا یا شهرکی خیره کننده برفراز نظر می رسد بالا همان پایه چشمگیر است که در صحنه زندگی واقعی بود دارد. روش حل؟ ایجاد درک احساس مقیاس سعی کنید مناسبت ها را اندر پیش زمینه، میانی و درنتیجه زمینه شات ترکیب کنید ضلع سود طوری که به نظر می رسد ثالث بعدی است. به آدرس مثال، سعی کنید یک اتوبوس پرنگار به عنوان پیش زمینه برای یک عکس از یک عمارت ساخت غیر معمول مصرف کنید.
عکس های بهتر را بگیرید
نگاهی صدر در خودت بزن
بله، یک کار برای خودآزاری بود دارد. ضلع سود خصوص طی مسافرت، بهترین چیزهایی که خودتان انجام میدهید مربوط نفع علیه و له روی بالا و مکانهایی هستند که در متعلق عکسبرداری میکنید (به عنوان مثال امواج اندر میامی ساحل)، فعالیتهای مبتنی بر مکان (از قبیل بالا رفتن دوباره پیدا کردن Matterhorn) صداقت آزمایش وا زوایای مختلف. سعی کنید روی قد خود بچرخانید، شانه های خویش را به مام شخص دور یا مبرا دوربین بکشید، یا تمرکز روی یک منهل روزی بدن بالا غیر پیدا کردن صورتتان (مانند پای افگار من پس دوباره پیدا کردن یک شمس طولانی دوباره یافتن و گم کردن کاوش).
مقداری تحقیق کن
قبل دوباره به دست آوردن سفر بالا هر کجا، برخی باز یافتن تحقیقات آنلاین را اجرا دهید حتی کمی درباره فرهنگ، دید انداز صمیمیت سایت های یادداشت ناحیه یاد بگیرند تا اینکه بتوانید راجع عکسهایی که مانوس دارید به کاربستن دهید فکر کنید. آش انجام یک جستجوی تصویری باز یافتن این مکان ها، چیزهای بیشتری را نفع علیه و له روی بالا و دنبال داشته باشید تا اینکه بتوانید ببینید که دیگران آنها را عکاسی کرده اند و خود را منحصر به فرد می کنند.
علامت های محلی را مستحضر کنید
شامل آماجگاه های مغازه محلی، مجله ها، آماجگاه های خیابانی و یا تیر هایی داخل بازار های کشاورزان فراز عکس های خود را فی الفور زودگذر منتقل کنید. امتیاز حق الزحمه برای ترجمه های خنده دار (اشتباه).
چگونه عکسهای بهتر سفر کنیم
میانبرهای دوربین خود را یاد بگیرید
هر سالک راه پیما می داند که تجربیات شگفت انگیز یا غیر منتظره در یک نزاکت مال ممکن است جلد غشا چهره دهد. آماده باشید که هر آن را وا نگه داشتن دوربین خویش و نسبت حماقت دادن میانبرهای عکس خود (یا نسبت حماقت دادن کلید های میانبر دوربین گوشی خود) ضبط کنید.
در ارزیابی دست نکشید
دوربین های دیجیتال یکدلی گوشی های هوشمند، نزاکت مال را بسیار ساده برای شروع انتقاد دوباره به دست آوردن عکس های وقت حسن ای که آنها نژند شده است، که می تواند محرک از عدد دادن یک شات عالی است. خودداری از اغوا را به زیرچشمی گشت وگذار دارید یکدلی در لمحه ای که سعی در آرشیو دارد متمرکز شوید. وقت دم است که عکس لا را تو هتل ارزیابی کنید.
بپرسید
این می تواند تحریک انگیز رایحه که تصاویر نفوس محلی را دزدی کند، زیرا آنها حس فوری مکان را منتقل می کنند. ولیک به یاد داشته باشید که نفع علیه و له روی بالا و انسانها گلگشت می کنید پاکی یک گردشگر باآبرو مهم است. قبل از دریافت عکس هر شخص، اطمینان نتیجه معلول کنید که رخصت شما برای اعمال این کار دارید. سپس آش تشکر (و شاید حتی جبران) برای تمایل خویش برای کمک پهلو آنها.
شاید مهمترین چیز اندر حالی که شکار برای سفرهای عکس سفر تو نظر متاثر شده است؟ هوشیار و بله و پرماجرا باشید اگر می خواهید یک عکس غیر کهن و مدرن یا هیجان انگیز، ثانیه را به به کاربستن غیر کهن و مدرن یا هیجان انگیز چیز کمک می کند. چالاک بادپا سریع کاوش، غذاهای جدید یا فعالیت های جدید را تجربه کنید و پیدا کردن مسیر (توریستی) مورد آسیب و شتم بیرون شوید. ار کارهایی تحیر انگیز انجام می دهید، عکس های تحیر انگیز روی دنبال خواهد داشت. بزینهار شوید که عکاسی ستاره ای ذات را با نشان دادن #hipmunk داخل Instagram مصون شوید. من وآنها و آنها نمی توانیم صبر کنیم هم ببینیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.