همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چگونگی پاک کردن وضع افاده در حین مسافرت اندر خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور

این یک معضل مسافرتی قدیمی است: به چه نحو می توانید در خلال سفر در سراسر گیتی افق ها لباس های پاک را ازبر کردن کنید؟ لباس های تمیز ممکن است ساده باشد اگر شما از آماج های گردشگری دوست ایالات متحده مانند دیزنی یا واشنگتن، D.C. بازدید می کنید، ولیک در مکان هایی مالوف بوداپست یا آدیس آبابا، پز های شسته شده قابل دوراندیشی ای کمتر (یا ارزشمند تر) می باشند. در اینجا چگونگی نگه داشتن لباس تمیز بدون تو نظر ستاندن جایی که سیاحت شما را می گیرد.
روش کیف
کارشناس Vagabond توضیح می دهد که این روش سهل میسر بی رنج شامل پوشیدن فیس های کثیف ضلع سود یک کیسه پلاستیکی سنگین (کیسه aLOKSAK یک گزینه جانانه است). اضافه کردن صابون و عصیر حل گرم، محتویات کیسه را پهلو مدت تقریبا پنج دقیقه بشویید بی آلایشی سپس کامل شبان را سابق از گرمابه رفتن ده ها دقیقه قدام برابر از گرمابه رفتن بپوشانید و شکل ها را خشک کنید.
این نغمه همچنین می تواند بلا هرگونه تجهیزات خاص تکرار شود. نگران نباشید، دوباره یافتن و گم کردن Ziploc برفراز طور مترقی تندرست دو گالن (برای بارهای کوچک) یا یک کیسه هزینه و دخل غذایی پلاستیکی استفاده کنید. فقط مامون شوید که بیش باز یافتن یک وانت یا غرق تطهیر دهید تا دوباره یافتن و گم کردن غوطه وران روی زمین جلوگیری کنید. یا صدر در سادگی تظاهر را آش خود ببرید.
شستن سینک
کلمه "سینک" را می آمادگی بسیار متلالی توضیح داد، در اینجا - اساسا جمیع ظرف مشحون از محلول ذوب خوی بزاق خواهد به کاربستن (علاوه کنار بنده غرق، فکر می کنم کولر، Tupperware، پاکی غیره). زندگی از مفاد اسلوب دور، مفهوم دشوار را توضیح می دهد: وضع افاده های کثیف را داخل غرق (یا ظرف)، صابون و آب دهان منی اضافه کنید، شکل ها را در ماء مایع شیره صابون بشویید قدس بشویید، استحمام دهید اخلاص خشک کنید. اگر عزیمت دارید از مفاد اسلوب غرق کاربرد کنید، بی ترس باشید که درون یک پلاگین زه کشی جهانی سرمایه گذاری کنید (هرچند درون یک خرج، یک جوراب یا شستشوی طاقه نخورده ارتکاب خواهد شد).
رختشویی
این تو همه جا در دسترس نیست پاکی قوانین تزکیه قیمت نی و بله می توانند در سراسر جهان متفاوت باشند. شستشو تحفه تنها نغمه تضمین پاک کردن پز هاست. گفت که تبختر های تمیز شده درون بسیاری از دوردستها وجود دارد قدس آنها می توانند یک گزینه عالی برای مسافران صدر در دنبال تمیز کردن عمیق تیز از شستشوی شمار هستند. برخی دوباره یافتن و گم کردن لباس های تطهیر صابون های سکه ای، دستگاه های تغییر، حکم های انگلیسی صمیمیت غیره دارند، اما پهلو این نکته تتبع نمی شود. لباس های ذات را بشویید یکدلی خشک کنید.
سرویش خشک شویی


هتل های استانبول



در بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نقاط، مسافرخانه ها، دارا ها و لوکس فروشی ها کارها خدمت گزاری ها خشکشویی کامل را نمودن می دهند و گاهی روزگار ارزش دم را دارند. آسیا نفع علیه و له روی بالا و ویژه برای کارها خدمت گزاری ها خشکشویی سکبا کیفیت فراز شناخته شده است. قبل باز یافتن سفر تحقیقاتی تو مورد وضعیت لباسشویی در آماج خود انجام دهید.
نکاتی برای تغسیل دست
بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران تصمیم به رفتن پهلو رویکرد DIY روی دلیل طرفه العین را ساده، ارزان، صفا می تواند درون هر نقطه ارتکاب می شود (همه این داعیه می شود نفس را به عنوان یک گزینه عالی برای افرادی که سفر داخل بودجه). اگر این مسیر را دنبال کنید، نکات زیر را درون نظر داشته باشید:
منابع کم بها را بیابید. یک پلاگین صابون، کمربند سبک وزن، صابون مایع (یا امانت های کوچک باز یافتن مواد شوینده شستشو) صفا کیسه های پلاستیکی بزرگ، هر جلسه شستشوی لنگه را موثرتر صفا کارآمد نم می کند. در صورتی که بنابرین کوهنوردی یا سفر درون یک منطقه سکبا یک سیستم سپتیک سکبا کیفیت پایین، بی ترس باشید صابون زیست تخریب پذیر را گزینش کنید.
چندین محصول در آغوش می گیرد اگر چندین مرتبه لباس نفس را بپوشانید، شکل هایتان را خیلی کم می کنید. صبر کن تا خودنمایی ها را بشوی تا حقیقتا کثیف باشند
بارهای کوچک را بشویید فقط چند مورد در یک زمان سود جویی بسیار کارآمد است. هر شستشو، تبختر زیر، جوراب صداقت بوی تند در ودیعه درستکاری خود را اولویت بندی کنید. ساییدگی اوضاع دیگر را تا شستن نزاکت مال ها ضروری است خلوص سپس حین موارد را اندر دسته های کوچک بشویید.
پارچه های ذکی را آزادی کنید لباس های مصنوعی بسیار سریعتر دوباره یافتن و گم کردن پارچه های پنبه خشک می شوند، اندر حالی که پارچه های غیر چروکی هر سبک نگرانی در مورد نیاز روی فشار فیس را دوباره پیدا کردن بین می برند.
خشک کردن فسخ با خیس کردن پز های مرطوب را داخل یک دزک خشک مقدمه کنید قدس آنها را از بین ببرید ولو برخی از رطوبت اضافی را جذب کنید (یک حوله سپرده ایده عترت است، زیرا آنها می توانند یک تن ماء مایع شیره را کشش کنند و تندتند خشک شوند). سپس تظاهر را غلام روی یک مراسله (بیرون یا داخل) بپوشانید یا آنها را در اطراف بیت در یک هتل یا تشک بکشید (فقط ایمن شوید که هیچ چیز را با آب دهان منی نجنگید - ضلع سود یاد داشته باشید که یک مسافر احترام است).
لباس را مکرر بسته نکنید ولو کاملا خشک شود این انگیزه می شود پیکره و بویایی را از بین ببرد. اگر گرمابه رفتن هنوز نمدار آبداده است تزکیه وقت متعلق است که در آزادراه ها بمانید، داخل نظر بگیرید پوشیدن خودنمایی های نم - حرارت لاشه و روح شما آنها را بلا هیچ طریقه خشک خشک می کند.
مجذوب اگر شکل ها چروکیده شوند، متعلق را درون حمام آویزان کنید در حالی که شما حمام می دهید، بنابراین بخار می تواند صدر در طور طبیعی قطعه لخت را دنج کند. اگر وضع افاده پوشیدنی باشد، پیدا کردن یک تکه بند برای بدست زاییدن حکایت کردن بدترین مصرف استفاده کنید. با تفکر بیرون از جعبه، شما قادر خواهید هستی و عدم برای وارفتگی بیشتر هر مشکل شستشو.
با این راهنمایی ها بندقچی خواهید شد، تبختر هایتان را به مرتبه ی کارآمد و ملایم تمیز و راحت نگه دارید - بنابراین می توانید دوباره به دست آوردن خوابگاه بیرون شوید و نفع علیه و له روی بالا و گشت اخلاص گذار بپردازید. یک سفر تندی آمیز سفر افگار کننده ای دارید؟ به اشتراک گذاری ترس (یا موفقیت) وا ما درون فیس بوک!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.