همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

حباب اکسپات درون ترکیه شکسته است؟

برای اولین بار اندر سال 2014 درمورد "سندرم تبعیض جنسی" مطالعه کردن و نوشتن را خواندم اما نمیتوانم در مورد جوامع روانشناسی مروری بکنم. ضلع سود نظر می فرقه بسیاری دوباره پیدا کردن نویسندگان نیز ذات را غلام روی "برچسب" ثبات داده است، اما دم را وا یک نویسنده expat به آبرو تونی Crossley که تو تایلند زندگی می کردند. او نوشت…
    سندرم Expat شرطی است که در نزاکت مال بسیاری پیدا کردن مهاجران بیشتر یا بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ملیت خود صداقت بدترین کسان محلی را آگاهی می کنند صفا یا نظاره می کنند.
او استمرار داد حتی توضیح دهد که ...
    راز زندگی است که نافرمانی کردن راههایی است که متفاوت وا آنچه که روی کار رفته است. بسیاری دوباره پیدا کردن مهاجران بالا خوبی ادغام می شوند، لیک برخی دیگر پهلو شدت از نقد ایرادگیری می کنند که دائما شکایت می کنند که مقامات و بشر محلی زندگی نفس را برای تمدید خروج دوباره به دست آوردن کشور نپذیرفته اند.
    تو حقیقت، این خیر روحیه های ناخوشایند هستند که فکر می کنند می توانند وجود و غیر را با کشیدن به حواشی خود بسازند.


قیمت تور ترکیه
چه سندرم Expat خاص است؟
Expat درون ترکیه
همانطور که من اینجا بنشینم و اندر مورد سال های مهاجرتم اندر ترکیه فکر می کنم، من پهلو شدت می باید بیان کنم که هرگاه چنین سندرمی وجود داشته باشد، من در موارد معتنابه به آن رسیده ام.
کیت اشلی نورمن اندر مرکز رشد اندر ترکیه، که از سندرم Expat خبیر است، می گوید که جوامع روانشناختی به گمان تردید زیاد به لمحه می گویند، به آدرس یک کنترل داخلی یا خارجی، نفع علیه و له روی بالا و این معنی که شما اجازت می دهید حوادث دیده انداز ایشان را آغوش زندگی پاکی یا برعکس اسکان دهند؟
او می گوید ...
    "برای بسیاری، تصمیم نفع علیه و له روی بالا و حرکت اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور، هستی پذیری آرزوی آنها برای بودن کردن رویا است". چند عام اول، غواصی دوباره به دست آوردن شادی بحت است. هیچ تنش، فوگان در اواسط آنجا از ظهر، سیگار ارزان، هیچ درخواستی برای زمان ذات نیست، ولیکن واقعیت در طرفه العین قرار دارد.
    زمستان ناتوان و زمستانی غیر منتظره، تغییر بوروکراسی، کاهش نرخ بندی بهره، باز یافتن دست دادن خویشان به خانه، سلامتی فزاینده و ایمنی و بیقراری از تکرار (دوباره)، می تواند به احساس ناراحتی و اکثراً افسردگی برآیند شود.
    تفاوت های متفاوتی بین کسانی که پهلو سندرم expat تحمیل می کنند و کسانی که دوباره پیدا کردن این امر امساک می کنند، مگر دیگر است. کسانی که تسلیم می شوند، یک مکان کنترل خارجی را آرم می دهند - دریافتن عدم قابلیت اقتدار در حوادثی که به احساسات ناخوشایند خویش کمک کرده اند.
    کسانی که دوباره پیدا کردن تله سندرم مهاجر جلوگیری می کنند، کسانی هستند که دریافتن عمیق کنترل زندگی ذات را دارند. علیرغم خرامیدن های مشابهی که برای اشخاص مبتلا بالا این سندروم آروین می شود، آنها دارای حساسیت و انعطاف پذیری بیشتری برای مقابله وا دیوانگی خلوص تمرکز بر روی سلامتی هستند. "
Expats داخل TurkeyExpat زندگی اندر ترکیه
بنابراین اساسا، فکر کردن فراز کشور من وشما که به آدرس منبع نارضایتی ابدی بی آلایشی روزهای بدون استرس مشخص و ناپیدا می شود، می تواند پرت شدن شما باشد. پهلو طور خاص، مشاهده ترکیه به آدرس یک اتوپیا، اعتقادی است که ما می توانیم صدر در خصوص با توجه فراز وضعیت فعلی، از طرفه العین جلوگیری کنیم.
در حالی که مهاجران فایده ماهانه خویش را دوباره پیدا کردن بین می برند، هزینه های زندگی افزایش می یابد و مکانت اموالشان نفع علیه و له روی بالا و سمت پایین حرکت می کند، من وایشان همچنین ناظر یک شوروغوغا داخلی داخل یک کشور همسایه، نوزادان پناهنده درون سواحل ما، تهدید ISIS، محدودیت های رسانه ای، ترور عام درون مراسم آشتی در پایتخت سادگی یک غریزی سیاسی است که بالا بزرگترین آشفته کشور تبدیل شده است که پیدا کردن دهه 1980 تماشاگر بوده است.
همانطور که کشور در مبدا نوامبر بدو به نظرسنجی نی و بله برگزار می شود، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ترک ها صمیمیت مهاجران این نتایج را وا پیش بینی شدید تماشا می کنند.
ترکیه تو تقاطع است
هفته و نو یک یار شناسا مهاجر پرسید که آیا وقت متعلق رسیده است یا خیر.
"من نمی خواهم این کار را ارتکاب دهم" اما پاسخ دادم، داخل عین حال، برای چیزهایی که درون زندگی عجب انگیز است، ظلم اذیت نمی بینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.