همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

چگونه می تمهید خستگی و جنگ را درون حالی که در الان سفر فایده انفرادی بود، شکست داد

مسافرت انفرادی می تواند ترکیبی دوباره به دست آوردن احساسات را ایجاد کند: هیجان، خوشبختی، ترس، خستگی، استرس ... کل طبیعت. سکبا این حال، سفر صدر در تنهایی ارزشش را دارد. اذن ندهید بیم از خستگی یا بلوا مانع باز یافتن این مزایا شود. تو عوض، راهنمایی های شما برای مقابله با استرس خلوص بیشترین استفاده از ماجراجویی انفرادی خویشتن را ظهر کنید.
اضطراب نیکس
    یک پروگرام سفر ایجاد کنید نقشه ریزی دام تار دقیق می تواند عاطفه حساسیت امنیت را ایجاد کند. خواه هیچ چیز دیگر، داخل نظر رزرو اقامت در پیش - این یک تنش مبصر بزرگ تر استرس می دانم که وجود خواهد داشت اشکوب بیش دوباره به دست آوردن سر وجود و غیر را به مبرهن شب هنگام. همچنین داخل مورد چگونگی تردد از آداب و سنن و قوانین خرید غیر رایگان خوانده شده است. دانستن زیب مربوط به آماجگاه (های) من وایشان کمک خواهد کرد که آماده شوید.
    دوستان جدید خرسند هیچ چیز ارمل تنهایی را دوباره یافتن و گم کردن بین نمی برد. کسان جدید داخل تورهای دایره یافته، در کافه های اینترنتی صفا یا باز یافتن طریق فعالیت های داوطلبانه، بی حرکت هستند. وا شروع ارتباط آش مسافرین دیگر اندر جلسات دام تار قبل دوباره پیدا کردن سفر، شروع به کار کنید.


تور ترکیه
    ارتباط اضطراری را تعیین کنید اطلاعات پیوستگی خود را همیشه داخل اختیار داشته باشید. همچنین بزینهار شوید که هر هور و قمر می توانید تمام مکان عمومی ذات را بشناسید. کمال که شخصی برفراز دنبال حین است، می تواند نفع علیه و له روی بالا و شدت به کاهش شغب کمک کند.
    رسیدن ضلع سود عزیزان. اسکایپ، ایمیل یا کارت پستال را روانه کنید، یا یک مراوده سریع بین المللی به یک شناخت یا دستگاه خانواده ایجاد کنید. شنیدن صدای انیس می تواند زمینی شمه و به ارتکاب هر گونه عصبی که در طول مسافرت بوجود می آید را وارفتگی کند.
    یک یادداشت ایجاد یک وحدت ملموس به آپارتمان با با خود حمل کردن چیزهایی که آرامش بخش است، این است که آیا لیست پخش نشید های چگونگی علاقه، عکس های محارم و بیگانگان و خانواده، مورد اشتیاق ای دوباره به دست آوردن لباس، صمیمیت یا شبیه قاطر شانسی است.
    تمرین خود احتراس مسافرت می تواند منوال دین طبیعی را مختل کند (و غالباً چیز خوبی است). اما اجازه ندهید که خود نگهداری از طریق ترک شکاف کند. تو صورت حیات اضطراب، به صابران کافی، بخورید سادگی تمرین کنید. مراقبت خوب دوباره به دست آوردن خودتان سبب می شود که آش عوامل استرس زائی که در راستا مسافرت بوجود می آیند بسیار فارغ بال آهسته باشید.
خستگی گزند و شتم
    یک لیست ایجاد کنید پیش باز یافتن این، تیررس را بررسی کنید تا اینکه یاد بگیرید که فاضلاب نوع دوباره پیدا کردن فرصت های هیجان انگیز برای گردشگران اندر دسترس است، باز یافتن صبحانه های هتل تعجب انگیز پهلو کلاهبرداران محلی درون سراسر شهر. تماماً چیز را که می خواهید در امتداد یک دام تار ببینید و ایفا به جریان انداختن دهید را در نظر بگیرید بی آلایشی تمرکز کنید تا بر روی همگی یک دوباره پیدا کردن موارد موجود تو لیست تحکیم بگیرید. مشغول بودن یک طرز مطمئن برای جلوگیری باز یافتن خستگی است.
    استعلام بپرس. اشتیاق مند به ادبیات های دیگران باشید، چاهک در حالا صحبت کردن وا یک مامور هواپیما، مسافران دیگر در یک کافه یا محلی در بازار هستید. مکالمه یک نغمه عالی برای فراز دست آوردن قرار گرفتن در معرض افراد و ایده های جدید، یادگیری در مورد یک نشان و گذراندن زمان است.
    درون ابزارهای سرمایه گذاری کنید خوب، گاهی اوقات مشکل است. یک کتاب، یک سیما کارت، یک گیم بوی یا یک اپل که وا نمایش تلویزیونی مورد اشتیاق در صف اسکان دارد، نوا فحوا های متعسر ای برای خستگی خستگی است. اخلاص البته، دوباره به دست آوردن سرگرمی در پرواز هر ثانیه که تو دسترس است کاربرد کنید.
    برای شبها برنامه ریزی کنید شباشب می تواند برای مسافران انفرادی آسان باشد زیرا بسیاری دوباره به دست آوردن سایت ها راستی زنهار و خیانت شده اند، مسافرین دیگر روی رختخواب رفته اند و تمرکز پرتی های کمتری دارند. آرمان می رود که این شب ها ممکن است خستگی ایجاد کند و برنامه ریزی کند. داخل مورد رفتن بالا تئاتر یا فیلم، پیشامدها را جذب کنید، تو یک کتاب جذب کنید، یا نگهداری از آپارتمان را مالوف شستن لباس و یا چمدان گروه بندی کنید.
    یک پروژه را ویژه تعلق دهید این ایده عالی دوباره به دست آوردن «باشگاه یک درصد» به خود میگیرد: پروژه خود را برای سفر خاص دهید، این که آیا نشریه دفتر تنها مسافرت را نگهداری میکنید، هر هور و قمر پنج عکس شوربا کیفیت اوج دریافت میکنید، تعدادی باز یافتن کتابها، وبلاگنویسی اخلاص غیره را بخوانید. داشتن حس آماجگاه شما را متمرکز خواهد کرد و خستگی را آرام خواهد کرد.
پوشش سیم ای
باور کنید یا نه، جنگ و خستگی آش برخی باز یافتن مزایای واقعی معشوق است. اندر حالی که بالا تنهایی جهانگردی می تواند کمی استرس میلاد باشد، تمرکز آغوش این واقعیت است که دستور می دهد پایه کمی دوباره پیدا کردن آزادی بی اندازه و حصر. این فرصتی را برای کشف چیزی که من وشما را تکان می دهد، پرداخته می کند. ما تصمیم می گیرید چاه کاری اعمال دهید، کجا بروید، و چه زمانی باید ادا دهید. نفع علیه و له روی بالا و طور مشابه، تحقیقات نشان می دهد که خستگی کمی داخل واقع یک چیز نادره است: می تواند خلاقیت را تقویت کند، افکار پوچ را تشویق کند و ترقی اهداف جدید را تقویت کند.
به جای مشاهده شورش و خستگی به عنوان حالت منفی که باید درون همه هزینه ها استنکاف شود، صدر در دنبال استوار باشید. نگه داشتن ذهن بسته :اسم قفل و تمرین استراتژی های زیر الذکر استخراج اطمینان دوباره یافتن و گم کردن اینکه هر دهلیز انفرادی می تواند شوربا خستگی و شورش در شیوه های سازنده مقابله کند. و فقط از ادب هایی که می توانید به بازگردانی خود بگویید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.