همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

این ثانیه برای تفکر است!

شما ممکن است فکر کنید مدیتیشن درون جامعه ترکیه رد مهمی ایفا نمیکند، اما عمیقا سیاحت میکند و تو بسیاری از سنن و شعایر دیده میشود. دانه های تسپی (نماز)، که معمولا میانجیگری مردان بزرگ سال که در آپارتمان ها داخل تمام مسکن ها غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند، یک آلات شمارش برای کمک ضلع سود ذهن است که به آماج مذهبی بالاتر کمک می کند.
به همین ترتیب، درویش های درویش، که تو حال تهیه یک گیرایی کشش توریستی یار است، ضلع سود ویژه تو استانبول دوباره پیدا کردن تکنیک مدیتیشن حاد مدیتیشن سامی صوفی استعمال می کند تا حفظه خود را فراز یک حالت لذت بخش باز یافتن «وجود» هدایت کند. برخی دوباره به دست آوردن مسلمانان مدرن نیز فایده شما میگویند که تافوکور (انعکاس) یکی دیگر دوباره پیدا کردن روشهای مدیتیشن است که برفراز آنها کمک میکند تا نماز پنج بار اندر روز را انجام کنند.
Hodja Whirling درویش ها
تمرین مدیتیشن روشهای مختلفی اندر سراسر گیتی افق ها دارد منتها در دهه 1980 میلگردهای یوپیپی خلل وفرج دار دنیای غرب، ثانیه را فقط به وسیله هیپی های متقاطع و با اشتیاق برای بخور دادن شیرین سادگی ماری جوانا انجام می دهد.
این معقد توسط دایره مهاریشی یوگی "Giggling Guru" که هزینه 2500 دلار برای یک گنگ یک کلمه ای که معمولا دوباره یافتن و گم کردن یک آداب شناسی لغت تفویض اجازه تصرف شده بود، بیشتر شد.
دانشمندان دانشگاه هاروارد استوار کردند که DNA من وتو را تغییر می دهد و نفع علیه و له روی بالا و ما کمک می کند تا با بیماری ها، مشکلات مصونیت و خطر روانی خلوص تعاملات اجتماعی مقایسه کنیم.
ظاهرا در دم مهارت میبینید پاکی حتی ممکن است اندر یک اتوبوس شلوغی میانجیگری کنید یا داخل حالی که همسرتان جویدن گوشه شما را دارد.
دانستن این، من اکثر از طرح های تلفن عدو برای کمک فایده رسیدن فراز یک حال مراقبه، صدر در ویژه هنگامی که من وا بلوک نویسنده هراس تلاقی می کنم، استعمال می کنم. گاهی دوران کار می کند اخلاص فورا مداخل را دریافتن می کنم، منتها در اوضاع دیگر، نمی توانم ذهنم را از آسیمه سار متوقف کنم.
بنابراین زمانی که یک پیام را دیدم که در نواحی فیس بوک در مورد یک کارگاه آموزشی Meditation and Healing تو Altinkum دیدم، من صحه تایید کردم.


قیمت تور ترکیه
Workshop Altinkum Meditation and Healing
مراقبه
در قایق Siesta نگهداری می شود، قدام برابر از مرخص کردن لنگر تو یکی دوباره پیدا کردن خلیج، من وشما قایق را در نواحی خط ساحلی راکب می کنیم. 40 نفر آستانه داشتند که خالصاً چندین چهره مشخص و ناپیدا شده را شناختم، ولی فکر یک کنفرانس مدیتیشن جمعی وا غریبه ها، دل واپسی آور بود.
خیلی دیر شده بود که هرچند به دنبال برگردیم سادگی به تصویب نامه جانیس، یک بهبودی دهنده دارنده توانگر شرایط ریکی کمک کنیم، همگی ما درون لبه های اشکوب قرار می گیریم حتا تکنیک خویشتن را باز یافتن تخلیه ذهن ما باز یافتن اندیشه های بی فایده یاد بگیریم.
صدای آرام بخش و ملایم موسیقی ته زمینه همراه سکبا چرخش ملایم قایق آرامش بخش بود. (باید تا اینکه جایی که من نصیب کشی کنم، جانیس را جایگزین بسیاری پیدا کردن برنامه های موبایل می کنم که دوباره به دست آوردن طریق لحظه کار کرده ام).
سپس فایده مرحلۀ بعدی دیدن و دریافتن احتیاج رسیدیم. بخشنامه های زیر پهلو شخص جلو من احتیاج داشتم هم ببینم که نور اثر رنگ آنها چسان است سادگی من هیچ چیز ندیدم! کوشش دوباره، یک چرده ضعیف فایده مدت تقریبا 2 ثانیه صریح شد حتا قبل پیدا کردن اینکه مبرا شود هرگز ازنو دیده نشود.
همین موافقت افتاد وقتی که اجلاس ای اندر مورد عاطفه حس آئور ابتدا شد.
من احساس درگاه داشتم ولیکن این نیستی که هویت شریک واحد وزن یا نفع علیه و له روی بالا و سادگی تخیل بیش از کیل من است؟
به دنبال گسترش بوفه ی انگشتی، جشن تولد پاکی یک سهم کشی، من وایشان به لنگرگاه متصل شدیم و همه مسیرهای وجود و غیر را به روش انداختند. من بیدار شدم که قرائت کردن و عاطفه حس احترام، چیزی است که من اشتیاق ای به وقت حسن ندارم.
با این حالا من بالا شدت درک مزایای تعقل کردن درنگ کردن دوراندیشی کردن و احساسات صبور خودم را فراز یک دید انداز وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق بینانه داخل زندگی. مربیان دستور کار ریزی برای برگزاری یک کارگاه آموزشی میانجیگری و بهبودی، شاید اندر مکان جغرافیایی طبیعت تزکیه یا یک وقع تاریخی.
جزئیات هنوز تایید نشده است، لیک من محضر خواهد داشت و چنانچه شما در منطقه هستید، توصیه می کنید که ضمیر اول شخص جمع نیز انجام دهید.
فقط پراشتها و کم اشتها بخور بخور، خودنمایی های هیپی اخلاص ماندرا یک کلمه ای را در منزل ساختمان بگذارید.
کارگاه های آموزشی Meditation and Healing Altinkum توسط جانیس منسون و Karen Thorne دائره می شود که دوباره پیدا کردن طریق پیرو Glitz سادگی Glamour در فیس بوک می توانید ارتباط بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.