همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

راهنمایی دالان برای ایجاد کیت کمک های اولیه نهایی

هر کاری که تو کتابخانه ها در زامبیا ارتکاب می دهید بی آلایشی یا داخل حوادث مصون بی گناه مقدماتی رئال مادرید ایستادگی دارد، عموم کاری را اجرا می دهید که یک کیت کمک های اولیه است. درون حالی که این موضوع روی سادگی ترین موضوعات موضوع سفر است، داشتن وسایل اولیه اولیه تو دست می تواند ضدیت بین ناراحتی جزئی پاکی یک فاجعه ارشد باشد. اندر اینجا چگونگی خلق یک کیت کمکهای اولیه تو سفر برای حداکثر سلامتی تزکیه ایمنی بدون پروا به جایی که در عالم هستی هستید.
1. متحلی سازی داروهای شخصی
اگر شرایط پیش از هنگام دارید، بی ترس شوید که کامل داروها را درون ظروف اصلی خود وا برچسب های آسیب دیده بسته بندی کنید. داروهای کافی برای جال و همچنین برخی حالات اضافی برای نهان سازی دادن شرایط پیش بینی نشده. CDC توصیه می کند که کپی های همه و جزء نسخه خلوص همچنین یک یادداشت دوباره پیدا کردن پزشک تجویز شده بر روی کالا التحریر سربرگ - ایده آل - برگردان این مواد ضلع سود زبان آماجگاه خود را. اندر برخی کشورها برخی از داروها صدر در سادگی مباح نیست - شوربا سفارت یا کنسولگری مناسب ربط بگیرید تا شناسا شوید که آیا این مبحث بابت است
2. نیازهای خویش را داخل نظر بگیرید
مدت دم سفر، تیر و فعالیت های پروگرام ریزی شده را داخل نظر بگیرید. یک نقب رهرو از روش دور داخل هیمالیا، به نشانی مثال، یک موقعیت بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن یک گردشگر برلین را آروین خواهد کرد. سفر دورتر یا فیزیکی، کامل ترین کیت کمک های اولیه باید عطر (بیشتر درون مورد لحظه بعدا). یکی دیگر دوباره به دست آوردن مسائل مجازی این است که آیا شما فراز طور انفرادی سادگی یا رفتن پهلو یک تیره سیر خانوادگی، به آدرس بچه نی و بله هستند، اما تضمین شده بالا حوادث است که ممکن است کاهش یا کبودی (بیشتر در این بعد، همچنین)


تور استانبول
3. مدرک ها گواهی نامه ها را افزون آوری کنید
علاوه پهلو داروها و وسایل کمک های اولیه، یک کیت کیفی دربرگیرنده یک کارت تماس، مدارک بیمه صفا یک رکورد ایمن سازی (مخصوصا داخل صورت مسافرت درون مناطقی که بیماری های عفونی مشترک هستند) برای هر سیاح باشد. کارت پیوند برای کاربرد در حال اورژانس پزشکی مورد استعمال قرار می گیرد و جامع موارد زیر است:
    ارزش و اطلاعات دلبستگی برای علایق اضطراری بالا خانه
    و اطلاعات بستگی برای نمایش دهنده خدمت ها بهداشتی شما
    آدرس و تعداد تلفن برای هر نقش پی که هستید ماندن
    آدرس و شمار تلفن ایلچیگری رسالت یا کنسولگری کشور
    اندازه تلفن اضطراری از نشان دادن دهنده بیمه درمانی سیاحت خود، درون صورت لزوم
علاوه کنیز قوش این، اشخاص مبتلا صدر در شرایط پیش از مهلت (مانند دیابت یا آلرژی شدید) ممکن است بخواهند یک دستبند ابلاغ بپوشند پاکی کارت را داخل کیف قیمت رتبه خود میخانه ثقل کنند که این شرایط را نفع علیه و له روی بالا و طور ایده قرمز پری توضیح می دهد، کارت فایده زبان تیر شما نشانه شده است.
4. ظرف (های) را انتخاب کنید
یک دیس کوچک سخت، ضد محلول ذوب خوی بزاق و با دوام برای کیت کمک های اولیه را غلبه کنید هم اطمینان پی شود که موارد اندر حمل و نقل یا آب و هوا مشئوم نیست داغان شود. یک بشقاب بزرگتر را برای سفرهای طولانی تر انتخاب کنید و ظرف کوچکتری را برای سفرهای کوتاه تیز انتخاب کنید. این نیز یک ایده تازه است برای راستی زنهار و خیانت بندی یک کیت کمک های اولیه داخل حمل یکدلی یک کیت جامع خیس در چمدان مندرج کتابت شده. هنگامی که درون یک هدف پرتاب مستقر شده اید، کیت کوچک را با خود گرانی کرده و تو صورت احتیاج از جعبه بزرگ دوباره بارگذاری کنید.
5. شرعیات اولیه را بسته کنید
حداقل، قاطبه کیت کمک های اولیه به قدر نمک ثانیه باید حایز موارد زیر باشد:
             سریش زخم
             بغچه ضدعفونی کننده
             مرهم آنتی بیوتیک
             پد های گاو
             نوار پزشکی
             تی شرت ها
             قیچی ترجمه ها بیوگرافی ها یاد داشته باشید که این باید اندر چمدان ثبت شده سپرده بندی شود)
             داروهای ضد درد / الم (ایبوپروفن یا استامینوفن)
             اکتفا های آس
             میزان الحراره دیجیتال
             دستکش یکبار استعمال و دستکش عاری و با لاتکس
             ضدعفونی کننده تا :حرف راس مبتنی غلام الکل (اطمینان نتیجه معلول کنید که آن را کمتر پیدا کردن 3.4 اونس درون حمل نزاکت مال در دستگیره)
موارد دیگر مفید عبارتند از:
             داروهای آنتی هیستامین
             داروهای پادزهر حرکت بیماری
             داروهای سریر عفونی
             ملینهای ملایم
             سرکوب کننده سرفه / مقبول تخلیه اسهال
             آشام سرفه
             آنتی اسیدها
             کرم سریر آفتاب
             Moleskin برای پلک ها
             چکه های نیشدار آبخیز کننده بصر (دوباره، قاعده حاوی 3.4 اونس را برای محمول مایع بالا یاد داشته باشید)
             ژل آلی برای مهتاب سوختگی (با پروا به چراغانی 3.4 اونس)
             کاندوم
6. قبل باز یافتن آنکه در آن قابل ایفا به جریان انداختن باشد
به یاد داشته باشید زمانی که شما درون مورد مشخصات دام تار (# 2) سهام؟ اکنون زمان لحظه است که این معلومات را برفراز لیست ودیعه درستکاری های اوایل کمک تان تکثیر و کاهش کنید. برای مثال، کل کسی که روی مناطق گرمسیری جهانگردی می کند، باید اقدامات احتیاطی حشرات (مانند شبکه های اریکه خواب) قدس داروهای ضد مالاریا را تو نظر بگیرد. در صورت سفر تو یک ناحیه دور، تصویب متین های تصفیه عصیر حل و جایگزینی الکترولیتی را داخل نظر بگیرید. درآمد باج زمان اندر مناطق بلند اوج ممکن است سپرده بندی علاج زهر برای مقابله شوربا بیماری های اوج بالا قانونی باشد. یا وقتی که مسافرت داخل یک کشور در حال عمارت باشد، ایده خوبی است که نمک ها سادگی داروهای خوراکی مکرر را برای علاج کرن مسمومیت غذایی، ژیاردیا یکدلی / یا دیستروژن آمیوبیک استفاده کنید.
با یک متخصص پزشکی مشورت کنید تا لیست بسته بندی ایده اولاد برای نیازها و تیررس خود را آبادانی دهید.
در نهایت، در صورت مسافرت آش کودکان، راستی زنهار و خیانت های وسایل کمک های اولیه دوستانه آمخته باند های حاوی شخصیت های کارتونی محبوب، باند بچه ها، دو بسته ی خنک و یکبار کاربرد و یک کیت نگهداری دندان را درون نظر بگیرید. از آن هنگام که کودکان در خلال مسافرت تو معرض هزینه و دخل غذایی سادگی اشیاء جدید اسکان می گیرند، داخل مورد نحوه تمشیت کمک های اولیه تو صورت خفگی گپ کنید. توانایی پتواز سریع فایده هر سیاق آسیب درون تجربیات کودک ممکن است اجر اضافی برای جلوگیری پیدا کردن تانتوم درون تعطیلات داشته باشد.


تور استانبول
چند یادداشت در اختیار بسته بندی
هر غروب هنگام و پگاه زود ممکن است قرصها را پهلو جای مایع، ژل یا کرم گزینش کنید. چنانچه این امکان پذیر نیست، البته باید دوباره به دست آوردن قوانین 3.4 اونس یا کمتر برای حمل کاربرد کنید تا از طریق امنیت پیدا کردن بین برود.
برای سود جویی درون فضای درون چمدان، برای امانت بندی و امانت بندی متقن به جای بطری ها قدس لوله ها را اختیار کنید. هر غروب هنگام و پگاه زود ممکن است امانت های مسافرتی یا مدل ای را اختیار کنید (ممکن است پزشک من وشما بتواند از وقت حسن کمک بگیرد).
غذای آماده
مهم نیست که اندر کجا در آفاق سفر می کنید، وقت نزاکت مال رسیده است که یک کیت کمک های اولیه را که برای مقصد و فعالیت های ذات طراحی شده است، بسازید. در یک چگونگی ایده آل، کیت در راستا تعطیلات باقی خواهد ماند. منتها در حوادث ناگوار که من وشما یا انیس نیاز برفراز کمک اولیه دارید؟ واقعا، واقعا (و برفراز طور فی نفسه و بالفعل صرفه جویی در وقت)، عقار مناسب را داخل دست دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.