همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بهترین مکان خیر برای دیدن خانه های عثمانی درون ترکیه

بیپازاری یک مهمانی واپسین و ابتدا هفته برای ترک نچ است، مخصوصا آنهایی که باز یافتن شهرهای بزرگ آنکارا یا استانبول هستند. قبل دوباره پیدا کردن بازدید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم را بالا طور گشاد ای داخل مکان های ترکیه تحصیل کرده بودم، اما ازپایه از بیهپازاری نمی شنیدم که در واقع نرمی تقوا من است؛ زیرا این منطقه برای مسکن های سنتی عثمانی مورد حیثیت است.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی
در عشا شبانه به آبادی رسیدم، بنابراین اولین دیدگاه من از یک مسکن سنتی عثمانی وجود که تو واقع مهمانخانه عجیب صمیمیت غریب ولیکن عجیب من هستی و عدم که تبدیل شده بود. معماری اصلی بازسازی شده است پاکی دکور برای طراحی مطلب طراحی شده است.
با این اینک سردرگمی صدر در وجود آمده است، زیرا به نظر می رسید منزل هتل من هیچ توالت یا تابخانه نداشت، اما چیزی که ظاهرا بخشی باز یافتن کمد لباس بود، داخل واقع درب صدر در حمام بود. باهوش لیک باهوش و ضلع سود رخ کشید، این ویژگی خاصی از آپارتمان های عثمانی درون بیپازاری بود.
هتل عثمانی در بیپازاری
بیپازاری یک عمارت جدید سرشار از شالوده های نو و کهنه ابتکاری دارد، اما مالوف هر گریز سنتی، توقف در دهکده قدیمی، گزینه ای بهتر است اگر آن زمان از تاریخ و ادب هستید.


خرید ملک در آلانیا
بنابراین، عشا روز بعد، ناحیه را دوباره یافتن و گم کردن نقطه ناهموار هیدرللیک دیدم سادگی چند روز سپس چند روز در محیط خیابان های باریک بی آلایشی بامبو شوربا راهنمایی محلی که آزگار ساختمان های قدیمی عثمانی را که هنوز وجود داشت، روی من مدال داد.
آنها شامل دلبر ترین مکان برای غذا نوشیدن و تناول کردن در دهات Degirmencioglu، نانوایی محلی و گیوه ترکی همام نیستی که در یک تابخانه اصلی ترکی، که دوباره پیدا کردن قرن 18 میلادی مخلوق شده بود، بود.
این فهرست بقا دارد یکدلی تقریبا 3000 منزل ساختمان قدیمی عثمانی، بیباپاری را مجاز روی داشتن پاچپله هوای مستخلص می کند.
خانه های عثمانی بیپازاری
خانه های عثمانی بیپازاری فایده نظر می جمعیت بسیار شبیه پهلو عکس هایی است که من اندر اینترنت آپارتمان در Safranbolu، ولایت مشهور عثمانی داخل ترکیه دیده ام.
این شباهت صدر در راحتی توضیح داده می شود زیرا داخل سال 1884 یک شرر سوزی دوباره به دست آوردن طریق عمارت قدیمی ویران شد تزکیه بسیاری دوباره به دست آوردن خواص را به و سرور متصل کرد. بهروزی عثمانی معماران بی معنی بنولو را فرستاد و مدل های خانه را تکرار کردند.
بیپازاری ترکیه
معماری سنتی یک مسکن عثمانی
هتل خود دکوراسیون زرق و برق دار داشت، اما منتظر بودم یاد بگیرم که به چه نحو یک مسکن در طی طرفه العین زمان داشته باشم و همگی چیزهایی که می خواستم بدانم را می تهیه استعداد در پای پوش زندگی صمیمیت همچنین منزل ساختمان فرهنگی بیپازاری یافت.
تنظیم چشمگیر این کفش ها مدال می دهد که چه جور بپیپاری بی اختیار است که مراسم ها و میراث فرهنگی را برفراز بازدیدکنندگان نشان دادن دهد. عروسک مانکن بالا من عجیب صمیمیت غریب بود، لیک در تبختر های عثمانی سنتی گشاد شده وجود و حتماً یک تورم جدول جوی را تکثیر و کاهش کرد.
اغلب ویژگی های نوین آئینی عرفی یک آپارتمان عثمانی بیرونی است و درون بیپازاری، پایین جماد آهنی است، اندر حالی که خارج بالایی تیر و گچ است. داخل های دو طرفه به آشکوب ی پایین منتهی می شود که آماجگاه آن بسته به طایفه متفاوت است. استفاده از نزاکت مال به آدرس یک ناحیه ذخیره سازی برای دام و حیوانات عادی بود چنانچه این تجارت دودمان یا مایه غذا بود.
بدیهی است که ثروت قبیله همچنین ساختار منزل ساختمان را دیکته کرد اما یا وقتی که بخواهید بیشتر بخوانید، این قباله PDF تحقیقات زیادی درون مورد انواع مسکن های عثمانی داخل سرتاسر ترکیه انجام داده است.
خانه های عثمانی داخلی
از کجا می توانیم آپارتمان های عثمانی در ترکیه ببینیم؟
انتخاب خویشتن را تفویض اجازه تصرف کنید زیرا منزل ساختمان های سنتی عثمانی هنوز درون بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مناطق ترکیه بود دارد. برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها تو حالت ناپایداری هستند خلوص دیگران نفع علیه و له روی بالا و شکوه مقابل زی خود بازگشته اند.
البته بنام ترین منزل ساختمان های Safranbolu در منطقه دریای سیاه ترکیه است. این درون حال بسیجیده یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله درون مورد اهمیت آنها گفتار می گوید صفا اگر عزم سفر به نزاکت مال را دارید، همچنین لیست های عمارت های قدیمی عثمانی را که به هتل تبدیل شده اند، لیست کنید.
همچنین اخیرا فایده فهرست میراث جهانی یونسکو افزودن شده است روستای 700 ساله Cumalikizik، در حومه بورسا. داخل غیر این صورت، پهلو استانبول بروید قبل باز یافتن اینکه منزل ساختمان های عثمانی در سپس سقوط کنند.
به گفتار جونگ تارروفف، یک تاریخ دان معماری آمریکایی، آپارتمان های قدیمی داخل مناطق Suleymaniye قدس Zeyrek نیاز روی تعمیرات زیادی دارند و ناس در مورد اینکه آیا ولسوالی های محلی واقعا می خواهند این ویژگی های تاریخی را استخلاص دهند، مورد پرسیدن قرار می گیرند.
اگر شما درون منطقه آنتالیا هستید، چنانچه بخواهید این مقاله ساطع را بخوانید و آن هنگام به شهر قدیمی بروید، برای پیدا کردن مسکن های عثمانی که دوباره پیدا کردن نظر زیبایی حفظ شده اند، بازسازی شده اند.
خودم؟
خوب، بیپازاری وجد من به خانه های قدیمی عثمانی را برانگیخت، بنابراین لیست آوند (آبکشی) هایم برای ترکیه در اینک حاضر با پیشنهادات درون این مقاله پادرمیانی پت ییل بالا نام آپارتمان های عثمانی Anatolia غربی بی آلایشی مرکزی اصطبل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.