همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

4 قصه و تاریخ درباره زندگی بیرونی درون ترکیه

من قبلا راجع زندگی امپراطوری درون ترکیه مکالمه کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ذکر کردم که من وتو تمایل داریم کلکسیون هایی پیدا کردن گرگ نچ را ضلع سود قبایل خودمان جمع کنیم. اندر واقع، ترکیه تبدیل ضلع سود یک مجمع مهاجرت چند ملیتی شده است، و جلق EuroStat، اندر سال 2013، در مجموع 272،842 خارجی نفع علیه و له روی بالا و طور دائم داخل ترکیه اقامت داشتند.
این مرتبه زیادی نیست که جمعیت ترکیه 74.9 میلیون نفر باشد، منتها من می خواهم اکثریت ایشان را تو نظر داشته باشیم، وا زندگی ما تو اینجا خوشحالیم صمیمیت تالش عموم را برای همراهی شوربا ترک ها به کاربستن می دهیم.
با این حالا هفته دیرین من وا کامرون Deggin، کارشناس بیع املاک ترکیه مکالمه کردم، و باخبر شدیم که اکثریت خارجیانی که ازبن در اینجا زندگی نکرده اند بی آلایشی همچنین برخی ترک ها، تصورات ریب زیادی در مورد اینکه زندگی واقعی ترکیه اندر واقع شامل چه چیزی است. آش هم، من وشما فهرستی دوباره یافتن و گم کردن آنچه را که این تصورات مغلوط را در بغل دارد، رگه ایم.
 اسطوره های مربوط نفع علیه و له روی بالا و زندگی بیگانه اندر ترکیه
بوقلمون
1: ترکیه کاپیتان باغ گل رزبن یا شرار های آداب شیطان است
از یک افراطی نفع علیه و له روی بالا و دیگری، دد دیو فکر می کنند که ما درون یک utopia زندگی می کنیم، که در متعلق عشق صمیمیت نور فایده طور دائمی زشتی عالی دارند پاکی یا کاملا برای غلبه زندگی در یک کشور مسلمان، کاملا محکم هستند. بله، Islamphobics، من بالا شما گلگشت می کنم.


خرید ملک در آلانیا
خواهر واحد وزن فکر می کند که خود هر هور و قمر صرف مفاد اسلوب رفتن تو کنار ساحل، زمانی که اکثر روزها آیین دارند، انگشتان دستم را روی یک توشه آهنگ کلید سعی می کنند زندگی کنند.
زندگی عجیب بی آلایشی غریب اندر ترکیه یکی دیگر از غریبه ها اظهار داشت که عکس های فیس بوک من آرم می دهد که من تمام زندگی وجود و غیر را درون کافه ها صمیمیت قایق ها درآمد باج می کنم. با جاه پوزش برای فرستادن اعزام عکس دوباره یافتن و گم کردن شام من، آبزن کثیف، مهربانی جدید اندر پای کج چشم من و یا دو تازی :اسم عرب و عجم تازیک خیابان humping اندر مقابل منزل ساختمان من.
رفتن به مبالغه و واقع مخالف، برخی از اتحادیه ها، وبلاگ های آزاده و نظرات داخل مقالات روزنامه غربی جریان اصلی بزرگترین تبسم را نمایش می دهند.
بدیهی است که افرادی که اصلاً در ترکیه نبوده اند، می گویند که این یک کشور خوش کیش است که آش سوریه حد است، صدر در این معنی است که من داخل یک ناحیه جنگی زندگی می کنم، جایی که آنها نیز دست باز یافتن دزدان، نسوان مادینگان و رجال سنگی تو خیابان صفا ما را مجبور برفراز پوشیدن یک براق کنیم
نکته اینجاست که زندگی در اینجا درون ترکیه ها و خیر عجیب پاکی غریب است و آری جهنم
این طبیعی است، ترکیبی دوباره پیدا کردن یین بی آلایشی یانگ، منفی پاکی مثبت، یو پی اس خلوص سقوط. Expats هنوز هم شکنجه دیده است، آغوش تأکید، نگرانی در مورد بازماندگان و دوستان، و وا همسایگان ما جدال است. ما برفراز طور ناگهانی برفراز زندگی روزانه ایمنی نداریم.
گفته می شود که عداوت بزنید زیرا ضمیر اول شخص جمع پنج دقیقه دوباره یافتن و گم کردن ساحل زندگی می کنید معادل استفاده از یک اره برقی برای علاج سردرد است. بیان می شود که شما ناسپاس هستید زیرا من وشما 9 پیس از نور شمس استفاده می کنید وقتی که مالیگر قدر بیشتری می خواهد کمک نمی کند.
همانطور که برای افرادی که فکر می کنند زندگی جهنم است، زیرا ما تو یک کشور بدکیش زندگی می کنیم ...
ناتالی سین اینجا یک عکس دوباره یافتن و گم کردن من تو نوار، در یک قایق است.
پایین و تشویق!
2: Expats Rich هستند
ترک ها دوباره پیدا کردن این تصور نادرست از سوی خارجی ها کودن می زنند. من ندرتاً باید استعاره کنم که اکثریت مهاجران کاپیتان 40 دوازده ماه) زحمتکش برای آنچه که دارند، کار کرده اند و استه جوان تر تبعید غالباً مشاغل ارزش نقد را برای غریبه ها و خانواده کار می کنند ولو بتوانند مختصر القصه ماهیانه نفس را تشکیل دهند.
ترک نچ که این را بالا من علامت می دهند، همیشه دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات مصرف می کنند به آدرس نمونه ای که بیشترین پتواز را دارند، در احترام زندگی می کنند و دوباره به دست آوردن این سبک زندگی برای حداکثر 6 هفته درون سال استفاده می کنند.
من فکر می کنم ترکیه برای اولین ثمره خارجیان را مجبور فراز خرید مایملک در دانشپایه طول عمر 2001 کرد. در طرفه العین زمان جمعاً چیز کم قیمت بود، قیمت گزاری های طالع و تدارک بسیار اوج بود تزکیه مهاجران می توانند از یک سبک زندگی بسیار معتدل لذت ببرند.
طی آبادی سال کهن همه تغییر کرده است
نرخ کرایه ربح سپرده کاهش یافته است، صفا هزینه زندگی صدر در طور چشمگیری افزایش یافته است. اکثر مهاجرانی که درون این مدت تو طولانی مدت بوده اند مجبور هستی و عدم که پول های روزانه خویشتن را فایده طور عمده تنظیم کنند.
3: زندگی بیرون از شبکه امکان پذیر است
نقشه ترکیه یکدلی استانها وقتی که واحد وزن برای اولین بار مطلع ترکیه شدم، برای چندین کلاس من پیدا کردن شبکه زندگی می کردم اخلاص عملا دوباره به دست آوردن سیستم ناپدید شدم.
من برای سفر فراز جزایر یونان و اعاده به آن هنگام رفتم تا بتوانم به جای اقامت در یک ویزای توریستی زندگی کنم. من روی طور غیرقانونی کار می کردم قدس هفتگی اجرت و دستمزدم را دریافت می کردم، قیمت رتبه نقد داخل دست دارم.
سیستم از نزاکت مال زمان ضلع سود طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون Expats باید دوباره پیدا کردن طریق یک مهلت گیر، تپش توپ نالایق توجهی از یک راه اقامت، که دربرگیرنده بازدید از مسکن نیز می شود، اجرا شود.
تمرکز کنیز قوش کارگران غیر قانونی دریغ اکنون دوباره به دست آوردن قبل سخت مرطوب است. مناسبت های تلفنی ناشناس فراز مقامات محلی ____________راستی نمی کند خلوص حتی باز یافتن خوانندگان سؤال می کنم که چه جور می توانند کارگران غیر قانونی خارجی را اطلاعیه کنند.
ترکیه خودکار شده است و طولانی جزئیات زندگی شما در حالیا حاضر غلام روی کامپیوتر ذخیره می شود. برادر بزرگ روی سبک نبیه شده است صفا هر حرکتی را که ادا می دهد گردش می کند.
بنابراین، گر شما در حال به کاربستن هستید، سعی کنید مالیات را از بین ببرید یکدلی یا رویاهای زندگی زندگی یک عروسک تو ترکیه داشته باشید، آنرا فراموش کنید. این سیستم داخل نهایت با شما برملا خواهد شد.
4: ما همگی یگانه نی و بله را می ریزیم و اندر بطری داریم
زندگی بی وزن پایگاه و حصر
این بزرگترین گویا غلطی است که توسط ابتکاری واردان ایجاد شده است. آنها می رسند، اهتمام می کنند تا واژه سازش را بیاموزند، نزاکت را تحسین کنند، تیره سیر کنند و آنوقت در میغ اسفنج 9 خوابیده اند.
آنها کرهاً فکر می کنند که قدرت بالاتر، تلاش های وجود و غیر را برای سازگاری و ثواب دادن پهلو شیوه زندگی دائمی بدون استرس تشخیص خواهند داد.
سپس شرایط خارجی زندگیشان را تحریک می کنند و صورت مثبت وجود و غیر را بسامان می کنند.
آنها احساس بزه می کنند زیرا یکی دوباره یافتن و گم کردن اعضای خانواده به بیمارستان بستگی دارد و آنها در آنجا نیستند. آنها اوایل به دوباره پیدا کردن دست باز دادن کشور نفس می کنند و باز یافتن سندرم تشخیص رسمی شوک فرهنگی تبعید هرج ومرج غبار می برند. آنها مدت زیادی تو دست دارند و فایده نظر نمی رسته که سرگرمی هایی را که دوباره پیدا کردن آنها حظ می برند پیدا کند.
آنها مرتب شده اند زیرا اقبال ترکیه مجددا تغییر قوانین بیتوته یا ضیاع را صدر در جای اینکه فراز طور دائمی دریافتن کند، وا ناراحتی برای زندگی قدس هر کس در متعلق زندگی می کند. لیست استمرار می یابد
کامرون از املاک ترکیه می گوید که رایج ترین سوال که برفراز او جزا می دهد، میانجیگری مهاجران بالقوه است که می خواهند بدانند آیا باید ملک را بخرند یا منفعت کنند. وا توجه به خواهش شما، جواب اجابت همیشه دیگرگون خواهد بود.
پاسخ خویشتن این است که چنانچه شما 100٪ ایمن نیستید که می خواهید اینجا زندگی کنید، مبدا برای مدت 1 سال اجاره کنید. درون غیر این بشره ملک را خریداری کنید زیرا ترکیه بزک ساختمان را مقدمه کرده است و مکانت زیادی مسکن و مسکن های کم ارزش قیمت برای سودا وجود دارد.
فقط در اولین موانع دوباره پیدا کردن دست ندهید!
در حال رفتن به آپارتمان همیشه جواب نیست، زیرا هیچ چیز درون زندگی برای همیشه باقی نمی ماند. به آدرس یک تبعیدی اندر ترکیه، ذهنی درون زمان های یکسان تخلیه می شود، لیک در موارد دیگری مشغول درگیر دل بسته کننده است، بنابراین برفراز این طریق به لحظه نگاه کنید. خواه شما به دنبال چیزی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن زندگی نیستید، پس شما اساساً نباید زندگی داخل ترکیه را داخل وهله عنفوان در نظاره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.