همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بسته برای کسب بی آلایشی کار: تعطیلات ترکیه خویشتن را باطل نکنید

به آفتاب رسانی - July 2106 - گر شما داخل اینجا نفع علیه و له روی بالا و دنبال اطلاعاتی درون مورد کودتای 15 ژوئیه اندر ترکیه آمده اید، باید دوباره به دست آوردن مشاوره دایره مسافرت نوبت خود پیروی کنید. دلیل این قضا کار جریان این است که هر متد سیاست های بیمه تعطیلات می تواند درون صورتی که اقدامات شما تو مقابله مستقیم سکبا آنچه اختر شما می گوید ناکامروا رفوزه باشد، نامعتبر است.
از 18 جولای، ایالات متحده آمریکا سیاست نفس را ضلع سود روز کرده است ...
"با ملاحظه به اقدامات کودتای 15 ژولای صداقت پس پیدا کردن آن، من وایشان پیشنهاد می کنیم اهالی ایالات متحده در این زمان دام تار خود پهلو ترکیه را دوباره کاری تمرین کنند. این جایگزین ابلاغ سفر دوباره به دست آوردن تاریخ 27 ژوئن 2016 است. "- اندر اینجا بیشتر بخوانید
از 17 جولای، ناحیه باب مسافرتی بریتانیا الفبا مشی وجود و غیر را فایده روز کرد ...
"به سیر می دسته وضعیت درون ترکیه پس دوباره به دست آوردن یک کودتای تلافی جویانه درون روزهای 15 حتی 16 ژوئیه قرار ثبات شود. شوربا این حال، محیط امنیتی به طور بالقوه باقی می ماند. پس دوباره یافتن و گم کردن وقوع پس لرزه قبلی، پروازهای به دسته ها و دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه ها تو ترکیه ضلع سود حالت عادی بازمی گردند، گر چه برخی دوباره به دست آوردن اختلالات باقی الباقی است یکدلی قبل دوباره یافتن و گم کردن سفر باید شوربا شرکت هواپیمایی یا تور اپراتور وجود و غیر چک کنید. »ادامه مطلب
به روز رسانی ژانویه 2016 - خوانندگان محترم، پس دوباره یافتن و گم کردن بمب اخیر تو میدان سلطانامت، استانبول، خوانندگان می پرسند آیا من تو مورد سفر تو ترکیه تغییر کرده بابا و خویشتن این را نفهمیدم. دیدگاه من همانند قبل است. لطفا بیش دوباره پیدا کردن چندین سال روی ذهن خویشتن احتیاج داشته باشید یا این سخن فصل را بخوانید.
به شید رسانی 30 ژوئن 2015 - اگر به این رویداد در تونیسا واقف شده اید یا اندر مورد ISIS صداقت سوریه متوقع هستید، لطفا برفراز جای این بخش نگاهی بیندازید که اندر مورد این نگرانی ها تکلم می کند.


تور ترکیه
به آفتاب رسانی 15 ژوئن 2015. یا وقتی که شما وارد این توشه آهنگ شده است صدر در دلیل سخن فصل احمقانه، پریشانی هیجان انگیز گستردن سرایت شده پادرمیانی روزنامه اکسپرس روزانه ژوئن درون 13th، لطفا طرفه العین را نادیده بگیرید. حتی سفیر بریتانیا در ترکیه لمحه را سگ دل و نابکار نامید - بیشتر درون اینجا بخوانید
سفارت بریتانیا تو پایتخت ترکیه آنکارا نیز این بیانیه را درون صفحه فیس بوک خود گستردن سرایت کرده است.
نقل شرط "با وجود پنهان سازی رسانه ای اخیر، توصیه های سفر فایده ترکیه بالا طور ورجاوند و نامتناسب توجهی تغییر نکرده است. باآنکه ما اندر برابر جمعاً سفرهای ضروری ولی ضروری فراز مناطق نزدیک میزان سوریه توصیه می کنیم، خارج تهدیدات تروریستی در ترکیه سن ها بری تغییر باقی مانده است. بیش باز یافتن 2.5 میلیون نفر از بریتانا جمیع ساله دوباره پیدا کردن کشور بازدید می کنند صمیمیت اکثریت قریب به ائتلاف بازدیدکنندگان از لمحه بی وقوف بینش هستند. "
بروزرسانی: 14 ژوئن 2015: روی نظر برخی دوباره به دست آوردن اینها، افزایش میزان ترافیک وب نفع علیه و له روی بالا و این فیش افزایش یافته است. من فرض می کنم که این کار با ISIS اعمال می شود.
مقاله اصلی زیر درون واقع به شوروغوغا های تاکسیم 2013 تلمیح می کند، اما گر شما اندر حال پرسش در چگونگی اینکه آیا برای دانشپایه طول عمر 2015 داخل ترکیه آمده ایم، ممکن است بالا مقاله دیگر خود که امروز روی روز می شود رغبت مند شوم.
شما می توانید طرفه العین را درون اینجا بخوانید.
مقاله اصلی درباره ایمنی اندر ترکیه برای مسافران
برای پنج مهر گذشته، من نفع علیه و له روی بالا و بسیاری از ایمیل ها، پیام های فیس بوک پاکی نظرات تو این وبلاگ بیدار شده ام. تماماً آنها دوباره پیدا کردن همین پرسش هستند.
آیا باید تعطیلات خود را فایده ترکیه رد کنم؟
آیا خانواده ابو ایمن خواهند بود؟
سوالات همه بی پایه به کوهه تظاهرات است که کشور را تو برگرفته است. اکثر تصاویر تو رسانه های اصلی مدال دهنده ی منطقه Taksim است که تظاهرکنندگان گاز اشک آور سادگی یا وا توپ های آب دهان منی و خیابان هایی که داغان شده یا غارت شده اند را نشان می دهد. برای افرادی که تو مورد کشور آگاهی ندارند، غامض است که تخیل کنید گستره احمق های مشابه اندر سراسر مدل پخش شده است.
اولین چیزی که می گویند میزان آگهی ایمیل لا به بلوا ها است. هیچ انکار نمی کند که شر در برخی دوباره پیدا کردن شهرهای بزرگ همبستگی و اختلاف افتاده است، منتها در بسیاری از دوردستها دیگر، تظاهرات صلح آمیز فقط هستی و عدم داشته است.
همچنین لازم به ذکر است که نوشته گفتار ای که مداخله British Daily Mail ترویج شده، یک ثمر کامل از bollocks است. نمایان است که آنها با کلمات برای فروش روزنامه نی و بله بازی می کنند.
آنها اذن زیر را تکرار می کنند
"اداره امور برون مرز و درون مرز بیگانه انگلیس ها را اخطار داده است که از سفرهای ضروری منتها ضروری به جزء های ترکیه امساک کند"
واقعیت این است که دفتر خارجی دقیقا همین اخطاریه را برای پنج واحد زمان ( روز گذشته علامت داده است سادگی بخشهایی دوباره یافتن و گم کردن ترکیه که آنها ایما می کنند، هاکاری، سارناک، سیرت پاکی تونسی هستند که هرگز نشان توریستی نبوده اند.
هنگامی که تشویش داخلی داخل سوریه اول شد، آنها به ابلاغ می پرداختند تا دوباره پیدا کردن Akcakale و Ceylanpinar قدس تمامی ناحیه ها 10 کیلومتری کنار نهایت ترکیه شوربا سوریه جلوگیری کنند.
مشاوره به روز رسانی اخیر آنها روی سادگی ...
"ما به وابستگان تابعین انگلیسی توصیه می کنیم که از کامل تظاهرات ها پرهیز کنیم"
بنابراین اکنون، این واقعیت را که نامه "روزنامه" را باسمه می کند، آرم می دهد، من وآنها و آنها را نفع علیه و له روی بالا و مسئله ی آنچه که انسان باید انجام دهد، هدایت می کند.
آیا باید تعطیلات خود را لغو کنید؟
خوب، من نمی خواهم تصور کنم که همگی چیز داخل ترکیه خوش است. این نیست. فاکتورهای داخلی زیادی حیات دارد که منجر پهلو ناآرامی های جاری در کشور شده است و فراز شما در مورد همه آنها می گوید، مطمئنا خواندن خلوص خواندن زیادی را نفع علیه و له روی بالا و همراه خواهد داشت و حایز این می شود که این وبلاگ به لحظه تعلق ندارد.
اگر میخواهید وضعیت فعلی را وضعیت بحث قرار دهید، یک ایمیل نفع علیه و له روی بالا و من بدهید، بی آلایشی من من واو را با افرادی که درون مورد کشور آش آنها یار شناسا هستم، مراوده میگیرم.
تعطیلات خویش را، حتی چنانچه کشور در اکنون گذر دوباره یافتن و گم کردن زمان متفرق است، هنوز کسب صمیمیت کار به نشانی طبیعی برای گردشگری است. هتل ها، کافه ها، کاباره ها و دکان ها هنوز باز هستند. ما هنوز ملال می توانید تو ساحل غیبت بگوئید، از نشانه های محلی، سایت های تاریخی، سوغاتی خریداری کنید، یا ضلع سود سادگی در کلاب یا روبان مورد علاقه خودتان زندگی کنید.
من تصمیم گرفتم که هیچ اثری بهتر دوباره پیدا کردن عکس ها نداشته باشم، سپس من بعد از پس دیروز، همگی را غذاخوری یک ساعت درون نظر گرفتم. آنها باز یافتن ساحل ساحلی Altinkum در ساحل دریای اژه هستند.
یک روز در آلتینکوم
حدود ظهر، خویشتن یک میتینگ را دیدم. این تقریبا 100 نفر فایده سمت خیابان نوا فحوا می رفتند. بسیاری پیدا کردن سوت نی و بله دمیدن، کف حرف بی منطق زدن و شعار نار جهنم ور بودند، منتها هیچ تلاشی، بلا گاز اشک آور و بدون توپ محلول ذوب خوی بزاق وجود داشت. پلیس ترافیک را هدایت می کرد یکدلی اتومبیل ها غصن شاخابه پیشانی های وجود و غیر را می کشیدند.
تشخیص آلتینکوم
من نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم روی یک تاکسی پریدم و ضلع سود نقطه عطفی تاریخی محلی که با گردشگران مشتهر است هدایت می کنم. آنها تو میان ویرانه ها دستپاچه بودند. آذرگاه آپولو برای کسب قدس کار محصور است، همانطور که هر خور است.
معبد آپولو
ما صدر در سومین کنار رفتیم که داخل آن انسان در اینک شنا کردن، هور و ماهتاب گرفتن، خوابیدن و خوردن در کاباره های محلی بودند.
ساحل سوم Altinkum
سپس برفراز طور مستقیم فایده مرکز آبادی رفتم؛ ساحل اصلی Altinkum. گردشگران در ادامه غواصی در الان قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن بودند صمیمیت کسب یکدلی کارها جزوات را داخل اختیار آنها گذاشتند.
پیاده روی اصلی کنار آلتینکوم
بعد از نفس من نفع علیه و له روی بالا و سوپرمارکت رفتم، یک آبجو در یک روبان داشتم که مسافران و مهاجران رگبی را سیر میکردند. بعد به پیچیدگی خویشتن رفتم که در حین همسایه ها درون اطراف حوضه شنا خورشید می گیرند و نه بله.
آیا شما نقطه من را دریافت می کنید؟
به طوری که Altinkum لیک در مورد مناطق دیگر درون ترکیه است؟
خوب، این یک کشور ارشد برای پیگیری است قدس من داخل همه بنک چشمهایم را ندیده ام، ولی این هم چیزی است که دیگر وبلاگ نویسان می گویند
مکه باز یافتن آنتالیا مرکزی در صفحه فیس بوک خود می گوید ...
مشکل یکدلی اعتراضات شدت تندی کردن آمیز تو آنتالیا در محیط مقر باند حاکم، دور از مناطق گردشگری است، ارچه نقطه مرکزی افزون آوری شده که همواره مسالمت آمیز است، میدان اصلی مرکز آنتالیا است. ار شما به تعطیلات می روید، لطفا پیدا کردن این عکس ها استفاده نکنید، خشونت داخل خارج از کشور یا گردشگران آماجگاه نیست، من واو همچنان به عنوان مجری مبتهج بدلگام آمدید.
اخبار محلی محلی کالکان درون سایت فیس بوک وجود و غیر ...
تنها چیزی که واقعا تغییر کرده است این است که FCO به ناس توصیه می کند تا دوباره به دست آوردن تظاهرات اندر شهرهای جلوگیری کنند. دریافت عمیقی واقعا بقیه توصیه ها مثل قبل است. فقط کافی است که کالکان صداقت مناطق اطراف ثانیه کاملا امان باشند.
بوقلمون برای زندگی که تو Fethiye تو وبلاگ خویشتن می گویند ...
شما کلاً نمیتوانید هیچ اجل ایمنی را اندر هر وقت حسن تضمین کنید و چند روز جدید تا آن زمان که تعطیلات شما هردری نیست تغییری نکرده است. رخ های آشنا، سواحل، دیدگاه ها، کافه ها بی آلایشی رستوران نی و بله هنوز دریغ اینجا هستند. قدس خطرات ایمنی من واو همچنان یکسان است - پس دوباره پیدا کردن کمی بیش از حد بسیاری دوباره به دست آوردن اژدهایان دریائی، سکته مغزی، سکته مغزی، قدم زدن از مرحله پایانی یک نوار، آنهایی هستند که فوراً به خاطر می آیند.
پست ویرایش: آلن یک وبلاگ نویس باز یافتن منطقه Dalaman می گوید زیر ...
شما می توانید به عنوان یک زندگی محلی درون جامعه واگویی قول بدهید: صدر در استثنای پلیس، سختگیری را درون بدروم بدایت می کند، کامل این اشاره ای دوباره یافتن و گم کردن کشور آتش بس آمیز است و پهلو طور طبیعی امتداد می یابد. عموم تظاهراتی در آسایشگاه های کوچک صلح آمیز و تیزفهم بوده است. بازدیدکنندگان باید کنجکاوی نفس را نامتناهی کنند و پهلو چیزی که ضلع سود طور کامل درک نمی کنند پیوست شوند. غیر از نفس - لذت بردن دوباره پیدا کردن تعطیلات ذات را! پهلو یاد داشته باشید که مدعو نوازی قدس مهربانی ترکیه علامت تجاری انسان است - آنها دوباره یافتن و گم کردن شما خوشامد می گویند و دوباره یافتن و گم کردن ایمان شما صدر در آنها صداقت کشور وجود و غیر سپاسگزاریم.
منطقه تونس برای جلوگیری باز یافتن Taksim درون استانبول است سادگی شما می توانید سکبا مشاوران Istanbul Trip Advisor داخل این انجمن به ظهر آخرین آگاهانیدن بگردید.
بسیاری از بشر اگر بخواهند برای گردشگران پرآشوب شوند، گپ زن خواهند کرد. این افراد شامل وبلاگ نویسان مهاجر، شرکت های مسافرتی با کارکنان داخل بسیاری پیدا کردن مناطق گردشگری و حکماً سفارت محلی خویش هستند که همچنین دارای کارکنان در شهرهای بزرگ هستند.
مردم ترکیه اکنون درون معرض آشفتگی جایگیری دارند ولی این بدان معنی نیست که گردشگران فعالیت ها مشابهی سکبا کیفیت 100٪ که تو صنعت مدعو نوازی ترکیه در وقت حسن به دیده می خورد، دریافت نمی کنند.
لازم نیست که تعطیلات خویشتن را برفراز ترکیه الغا کنید.
ما برای کسب یکدلی کار نفع علیه و له روی بالا و طور عادی مقفل و باز محدود است.
خوانندگان: خواه سوالی دارید، لطفا آنها را اندر زیر بنویسید. لطفا دوباره یافتن و گم کردن فرم نظاره نیز استفاده کنید، یا وقتی که در هفته گذشته داخل هر منطقه پیدا کردن ترکیه بوده و داده ها مربوط به مناظره را داشته باشید. من واو برای ارسال نظر نفس نیازی نفع علیه و له روی بالا و وب سایت ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.