همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گردش های فارغ به به جز تورهای راهنمای: کدام بهترین روش برای دیدن ترکیه است؟

چنین سالوس ترکیه است؛ ظاهر کلی نفس ها فایده دنیای بیرونی می تواند به انحا مختلفی غیر باشد، عمدتا ودیعه درستکاری به ملیت ها.
من دیگر منتظر دریافت ایمیل پیدا کردن خوانندگان داخل کشورهایی نظیر استرالیا یا آمریکا هستم که نشید سفر بالا ترکیه را دارند منتها در هیئت نهج وجد سفر برفراز طور وارسته شک تزکیه تردید دارند و در صورتی که آنها به حرکت درآوردن شوند پهلو جای یک سیاحت هدایت شوند
نقشه ترکیه یکدلی استانها
نظر من - مسافرت مستخلص در رویارو تورهای هدایت شده
پس از به کاربستن هر دو تبر هدایت پاکی سفر حر در ترکیه، خویشتن می توانم مزایای هر یک را ببینم. اندر حالی که تحقیق اندر سفر جبلت شرقی من، خبره شدم که یک تور راهنمای همراه شوربا مسکن، محمول و بیان کرد و راهنمای منصب ای اندر واقع ارزان نم است.
شبکه کاباره و تکرارمطلب برای کوه های کاکار (دلیل اصلی رفتن فراز شمال شرقی) نیز بسیار شبیه بود، بنابراین من وا پرداخت یک شرکت تور برای گرانی و بازگفت تضمین کردم.


تور ارزان استانبول
با این حال، درون حالی که تور توریستی ساحل قبله غربی، من فایده طور مستخلص با اتوبوس تور :اسم تله کرد و فقط با کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی درون هر رفت پاکی آمد برای تور روزانه ضبط نام. من کرب همین کار را آش بازدید دوباره یافتن و گم کردن استانبول ادا خواهم داد.
این تصمیم عمدتا بستگی فراز آنچه شما می خواهید از اجل خود تو ترکیه، ناحیه ای که نشید بازدید از وقت حسن را دارید صمیمیت همچنین سبک ترجیح دام تار خود را شبر آورید، بستگی دارد، اما نمایندگی عامل های مسافرتی چه می گویند؟
 نمایندگی تیشه آژانس
تورهای توریستی اندر ترکیه
تورهای افندی در استانبول یکی باز یافتن متخصصان برتر در صنعت تبر ترکیه است. آنها دریافت جایزه برتری Trip Advisor و سایت شاباجی خود را، Backpackers جال دریافت جایزه جهانی سفر اندر هر خیز 2013 پاکی 2014.
آنها می گویند که اکثر ناس در چگونگی خدمات نمایش شده میانجیگری عوامل ترکیه به اشتباه فکر می کنند. گردشگران هنوز دریغ می توانند صدر در دانش محلی صداقت تخفیف قیمت که نمایندگی عامل های تور ارائه می دهند، حتی یا وقتی که آنها تصمیم روی سفر پهلو طور مستقل.
Efendi Travel دم را به عنوان "گزینه سوم" توصیف می کند که یک تور ویژه هدایت شده یا سفارشی است. مشتری به کارگزاری خبرگزاری تور می گوید جایی که می خواهید بروید، طولانی سوالات استجابت انعکاس داده می شوند بی آلایشی ترتیب ادا می شود دقیقا همانطور که به التماس مشتری است.
در حالی که تو سراسر ترکیه تور :اسم تله می کند، مشتری از خدمات 24 ساعته تلفن، رایزنی محلی و ناحیه ای اخلاص همچنین آزادی و نرمی خمیدگی پذیری برای سفر آش سرعت خود اقبال مند است.
فناوری های اینترنتی پاکی تلفن به دائره های توریست دستور می دهد حتی محصولات و کارها خدمت گزاری ها خود را صدر در درستی تنظیم کنند.
Efendi Travel این را توصیف می کند ....
"مشاور شخصی شما تو لمس یک دکمه"
آنها همچنین تمایل دارند حتی تأکید کنند که تورهای هدایت شده ای که داخل دهه 1980 دلبر بودند، یعنی 42 نفر اندر یک اتوبوس قدیمی زنگ زده، با یک راهنمای که انگلیسی صحبت نمی کند چیزی باز یافتن گذشته است.
اندازه گروه تور روی حدود 15 نفر بی منتها شده است، رخصت می دهد تساهل پذیری درون برنامه، بیشتر یک مرتبه به عدو راهنمای و تسریع آهسته نم سفر. همچنین یک خانواده بزرگ یا گروهی از اقوام می توانند یک تبر خصوصی را برای قیمت بسیار کم قیمت برگزار کنند.
افزایش استانداردهای شعبه های تور ترکیه
TursabEfendi دام تار نیز مسئلت است کنایه کرد که درون 10 سال گذشته، استانداردهای آژانس های مسافرتی ترکیه به مفاد اسلوب چشمگیری افزایش یافته است، زیرا فرمانروایی گردشگری ترکیه درون حال آماده سخت تر است.
نمایندگی نچ باید مایه TURSAB (انجمن کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی ترکیه) باشند. چک های اشکوب ای میانجیگری Zabita (کارکنان شورای محلی مسئول اندر مناطق تجاری عمومی) به کاربستن می شود یکدلی یا مشتریان بالقوه می توانند رخصت پروانه ها صداقت گواهینامه نه را در وب سایت TURSAB رسیدگی کنند.
راهنماهای کار برای آژانس های تبرزین نیز نیاز نفع علیه و له روی بالا و ثبت ارزش و اجازت دارند. تعلم های گسترده ای داده شده است صفا آنها باید امتحانات خویشتن را برای دریافت ویزا خود بپذیرند. دوباره پیدا کردن این رو، یک راهنمای ابتکاری می تواند دوباره یافتن و گم کردن لحاظ حظ بردن پیدا کردن میزان شدید دعوا ایجاد کند.
برای پیش پرداخت، Efendi Travel پیدا کردن سیستم آنلاین امنیت SSL 125 بیتی مصرف می کند هم جزئیات کارت اعتباری مشتری را نظر نکنند. معیارهایی معتاد خواهر شبیه این، بدان معنی است که استانداردها تو حال آراسته در مقایسه شوربا عوامل مسافرتی اندر دنیای غربی است و آدم نباید درمورد ادارات تبر ترکیه خطراتی نداشته باشند.
سفر مخیر در رویارو تورهای هدایت شده
خلاصه ای برای دام تار مستقل
    وا سرعت خود تیره سیر کنید
    کنترل دقیق هزینه ها، سکبا انتخاب جایی که می خورید سادگی جایی که بازدید می کنید
    ایده نسل احمر اگر من وآنها و آنها یک بی مانند "مردم" نیستید
    مکان هایی معتاد خواهر شبیه سفرهای دریایی دریای مدیترانه اخلاص دریای مدیترانه و سخنرانان غیر ترکیه هیچ مشکلی برای ترجمه صلح نخواهند داشت
    ار بخواهید می توانید سکبا تورهای هرروز هدایت شوید.
    شبکه توشه و واگویی به جور کلی خوب، مکرر و کم قیمت است، اما چنانچه شما نفع علیه و له روی بالا و مناطق بری افتاده نمدار آبداده بروید، می توانید آن را ابتدا کنید.
    شمار زیادی باز یافتن مسافران سولو مادینه که کلاً به ترکیه سیاحت نکرده اند، ممکن است وا توجه به وقع مردمی ترکیه روی خطر خاکسار باشند.
    پهلو همین ترتیب، مسافران برای اولین مرتبه اهداف اولیه برای اشتیاق نمایش شده شفاعت صاحبان مغازه هستند، اما هرگاه شما وا یک راهنمای هستند، آنها عزب شما را ترک کنند.
خلاصه برای تورهای هدایت شده
    آزگار راهنماهای مجاز دست کم یک زبان خارجی، بیشتر انگلیسی را تکلم می کنند، بنابراین من وآنها و آنها باید مترجم شخصی خویش داشته باشید.
    نمایندگی عامل های تور و راهنماهای محلی دارای یک شبکه ارتباطی گنده عریض هستند، با آروین و علاقه مند خوشا اشتراک گذاشتن سنت و ادب خود، نفع علیه و له روی بالا و طوری که اغلب این را روی برنامه سفر.
    تورهای هدایت شده ایده سرخ برای بازدید کنندگان برای اولین مرتبه به ترکیه قدس یا مسافران به تیررس دور فروتن است. برای مسافران انثی انفرادی، آنها نیز پهلو طور کلی امن تیز می شوند.
    ودیعه درستکاری به منطقه، ضمیر اول شخص جمع واقعا می توانید مقام ارژن را ذخیره کنید. شعبه های مسافرتی دسترسی نفع علیه و له روی بالا و نرخ های تخفیف هتل اخلاص برخی دوباره پیدا کردن جاذبه های خصوصی را دارند.
    آزگار برنامه ریزی تزکیه ترتیبات برای شما ایفا به جریان انداختن می شود. شما صرفاً باید اندر زمان خاص داده شده تو تاریخ تقریر شده دامن بزنید.
    برخی دوباره پیدا کردن برنامه های دام تار سریع هستند، ولیکن هر آژانس مسافرتی خوش باید بتواند این را برای من واو تغییر دهد.
پرسش برای خوانندگان: کدام مفاد اسلوب سفر را ترجیح می دهید؟ تورهای آزاد یا هدایت شده؟
توجه: بسیاری از تشکر از Efendi سیاحت برای مشارکت اندر این پست. آنها می توانند دوباره یافتن و گم کردن طریق وب سایت خود مراوده بگیرند یا مجموعه آنها تو استانبول در نشانی زیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.