همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جیمز جمعیت و تولید فیلم درون ترکیه

در درازی سالها، استانبول بسیاری دوباره به دست آوردن تیم های تولید فیلم های خارجی را جذب کرده است، وا ارائه مکان های منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد برای ایجاد فضای شرقی که تماشاگران غربی عارف دارند روی توشه آهنگ نمایش بزرگ تماشا کنند.
این شامل مورث ایان فلمینگ، کارزیستی سادگی جاسوسی 007 است که اندر تلاش نفس برای مقابله وا شر است که اکثر در محیط های متلاطم استانبول هدایت می شود.
آخرین فیلم او، Skyfall همچنین گستره احمق هایی در اقامتگاه ترکیه مدیترانه ای باز یافتن فتحی را ضلع سود نمایش گذاشت و آش توجه به اینکه Skyfall بزرگترین فیلم سینمایی داخل تاریخ دفتر جعبه بریتانیا بود، بعضی دوباره پیدا کردن هواداران ترکیه ناامید می شوند که فیلم بعدی جیمز حزب بعدی از ترکیه نیست همه.
انتشار اخیر جراید تایید کرد که فیلم بعدی جیمز مطار نوار فقط داخل لندن، رم، مکزیک، آلپ یکدلی مراکش، و آری در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد.
مارت گورسل این افراد قرین مارت گورل، که یک شرکت تولید تلویزیون و فیلم درون ترکیه را ادا می کند، مبهوت شده است. او به آدرس یک متخصص اندر این صنعت تأکید می کند که بهروزی ترکیه مزایای زیادی برای تولید فیلم های خارجی دارد و تو نتیجه، آنها را داخل سراسر گیتی افق ها تبلیغ می کند.
بعد باز یافتن اینکه با آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی مارک های بزرگ آمخته پاناسونیک سادگی ودافون قدس همچنین نقشه های تلویزیونی Dispatches تزکیه House Hunters International کار کرد، مارت عاطفه حس کرد که نماینده خدمات اسمی بریتانیایی بنام است.
شرکت او به تیم های تولید فیلم صمیمیت تلویزیون خارجی کمک می کند تا سکبا مسائل قرنطینه اخت برگزاری منشور فتوا فیلمبرداری اندر ترکیه، تهیه تجهیزات و یافتن اعضای خدمه انگلیسی گپ زن کنند.
او به نشانی یک آرتیست هنری و ادب ترکیه وجود و غیر را توصیف می کند و پایداری می ورزد که تمام فیلم مسن تر و کهتر در ترکیه فراز صنعت مسافرتی ترکیه بسیار کمک می کند قدس علاقمند روی یادگیری دوستی تاریخی بین ترکیه و جیمز باند دلاور است.


خرید ملک در ترکیه
جیمز جماعت فیلم درون ترکیه
توسط مارت گورل
مجوز فیلمبرداری تو استانبول باز یافتن روسیه وا عشق
تولید شده تو سال 1963، "از روسیه سکبا عشق" ویژگی ارج کانری به آدرس 007، که مبارزه وا بد درون میان ذیل 1960s استانبول است.
صحنه ها داخل ترکیه شوربا حجاب سوفیا اول می شود صمیمیت در اقطار مختلف نظیر جزیره تاریخی استانبول باز یافتن جمله خزانه ریحانا که باند یک قایق سواری زیرزمینی اسرار آمیز را می گیرد، ادامه می یابد.
این رویدادها مطار نوار را برفراز بازدید دوباره پیدا کردن یک قبیلۀ کولی که در قلعه Rumelian زندگی می کنند و تو نهایت سکبا فرود اورتین اکسپرس دوباره به دست آوردن ایستگاه قطار Sirkeci فایده ترک ترکیه پایان می دهد.
این فیلم همچنین به آدرس یک مستند حقیقی قدیمی استانبول به منظور واقعیت یابی بخشیدن ضلع سود تغییرات بزرگی که در ادامه سال ها صورت داده است، انجام می کند.
جهان کافی نیست
در دانشپایه طول عمر 1999، 36 سال تزکیه 17 فیلم دیگر، پیرس برسن نشان 007 را برای دیدار از ترکیه ازنو در "جهان به پایه کافی" نیست، منتها به دلیل یک رویداد بمبگذاری تو استانبول، تولید کنندگان دوباره پیدا کردن اعضای پرداخته در سفر روی ترکیه جلوگیری کردند .
در عوض، یک خدمه فیلم کوچکتر برای علاوه آوری عکسهای آبادانی فرستاده شد، در حالی که ستارههای فیلمبرداری تو استودیوهای Pinewood انگلیس. یکی از مکان های کلیدی تو فیلم برج برج دنج است که به آدرس مخفی دوباره یافتن و گم کردن تبه کار استعمال می شود.
Skyfall
مجوز فیلمبرداری درون استانبول
"Skyfall" که داخل سال 2012 نشر اشاعه شد، بیشتر شناخته شده ترین فیلم جیمز گروه است. یک رفتار دوازده دقیقه ای بسته بندی شده، بازخوانی داخل استانبول تبدیل ضلع سود یک فطری مورد علاقه تمام وقت برای طرفداران ساده گیر جیمز فرودگاه شد.
این فیلم با 007 درون ساختمان بانک دویچه شرق آغاز می شود و تماشاگر همکاری سازنده MI6 شلیک شده است. او روی یک وسیله نقلیه بیرون می تالاب و باز یافتن طریق خیابان های باریک ناحیه Eminönü می رود.
یک بازار بزرگ محلی، که در درازی یک هفته تو میدان Eminönü تحکیم گرفته است، اولین سرچشمه از کانا زودباور های تعقیب خودرو سیکلت را فایده تصویر کشیده است، و سرانجام و اینک روی سقف بازار ارشد باستانی امتداد داد.
صحنه بعدی پهلو روی یک تلاقی نزدیک بین 007 و هدر مضمحل کار، اندر بالای ترن تمرکز می کند. اگرچه به گردش می دسته که یک بقیه پیوسته است، فراخنا های قطار اندر واقع Vada Bridge در آبادی آدانا درون شرق ترکیه گرفته شده است.
آخرین توقف برای باند در ترکیه یک بند ساحل در Çalis عراق فتحیه است. بشر محلی مالوف ساکنان جزیره گرمسیری تصویر می کنند، اما تماشاگران ترکیه دوباره پیدا کردن تماشای این فیلم بی حرکت نخواهند شد.
طرفداران فیلم تورکیش، تولید فیلم، غالباً در چگونگی تماشای 3 فیلم نوع به نوع و همگون 007 که داخل ترکیه سیروسیاحت می کنند، توسط مدیران مختلف، حایز بازیگران نامور مختلف و حکماً نمایش رو تغییر استانبول در کشش سالها است.
فقط چند دهات به غیر دوباره به دست آوردن لندن حاصل مهمی اندر تاریخ فیلمهای جیمز حزب بازی می کنند صمیمیت استانبول حتماً یکی دوباره پیدا کردن آنهاست.
نویسنده مارت گورل را می توان از طریق وب سایت اوت بستگی گرفت. Filmworks یا ضمیر اول شخص جمع می توانید شوربا مقالات خود تو وبلاگ ذات به حیثیت Fixer داخل ترکیه نفع علیه و له روی بالا و روز شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.