همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پیاده روی خلوص پیاده روی اندر ترکیه

برای هر کسی که طبیعت را یار شناسا دارد، خارج از منزل و کاوش، و آنگاه راهپیمایی صفا پیاده روی درون ترکیه فرصتی عالی است. متاسفانه، من تن پرور تن آسایی هستم ولیک برای کمک فراز مسافران آینده، با متخصص درون این مضمون مصاحبه کردم.
او چاهک کسی است صداقت او چاه کسی است؟
نام او مت Krause است صفا او بری ترک متصل بالا ترکیه، از بابل به مشرق است. او سکبا بسیاری باز یافتن حوادث رویارو شده است صداقت بسیاری دوباره به دست آوردن شبها کمپینگ را زیر بازیگر ها خراج باروت کرده است. او پیدا کردن کالیفرنیا است و اندر استانبول زندگی می کند. او همچنین نویسنده ای با نشانی "فضای گشاد ای گسترده: جستجوی عشق داخل یک سرزمین مسلمان" است.
در تاریخ 1 سپتامبر 2012، مت فایده مدت 8 خوره قرص ماه به ترکیه رفت
او داخل ساحل اقیانوس در کوش آداسی مطلع به کار کرد صفا از مغرب و خاور به مغرب رفت و اندر وان داخل نزدیکی مرز آش ایران به تتمیم رسید.


قیمت تور ترکیه
در کل او 1305 مایل (2100 کیلومتر) نوا فحوا رفت.
در دنباله راه، او با بشر محلی دیدار مجدد کرد یکدلی یادداشت نه را ساخت، به طوری که او می توانست داستان های نفس را ضلع سود اشتراک بگذارد. او می خواهد جزئتمامت را داخل مورد آدم ترکیه، فرهنگ، تشریفات و زندگی آنها بشناسند.
او به اعقاب ها برای شامگاه پیوست، در خویشان های خانه نشیمن خوابید، در آداب عروسی، کلاس های سرگرم کننده بچه ها، و پیدا کردن فرصت های اجتماعی دیگر استفاده می کرد.
پیاده روی و مسیر پیاده روی
پیاده روی تو کوش آداسی در ساحل دریای اژه ترکیه مقدمه شد. آن را روی سمت باختر به کنیا، جنوب شرقی پهلو آدانا درون نزدیکی دریای مدیترانه، سپس شرق مکرر به Sanliurfa. از مسیر Sanliurfa این مسیر از مشرق تا سرشت شرقی صدر در دیاربکر صفا ون امتداد یافت و آنوقت در انتها اندازه شرقی وان ضلع سود پایان رسید.
او دوباره یافتن و گم کردن طریق دره ها، کوه ها، در سراسر بیابان ها سادگی در بقیه خط ساحلی نغمه می رفت. او دوباره یافتن و گم کردن طریق شهرهای بیش دوباره یافتن و گم کردن یک میلیون نفر نغمه می و آمدن و ضلع سود دنبال آن مناطق کم جمعیت که در حین روزها کسی را نمی دید.
پیاده روی نقشه
من: در حال مرتب ما ماشین های سریع صفا هواپیما است که من وشما را مائه ها مایل تو ساعت را. چرا شما تو ترکیه رفت قدس آمد کردید؟
مت - پاسخ سخت است - برای جایگیری دادن زندگی خویشتن که در نفس دهان من است.
matt-krauseIn 2003 خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مونث و ذکر را در هواپیما فراز هنگ کنگ بازدید کردم. ما تاریخ و آنوقت به زادگاه وجود و غیر را پیدا کردن استانبول بیان مکان کرد، جایی که ما پیوند کردیم. ما تو 6 سال در ترکیه زندگی می کردیم، ولیکن در عام 2009 جزئتمامت چیز منتفی از میان رفته شد یکدلی من پهلو ایالات متحده برگشتم.
وقتی که من برفراز ایالات متحده آمدم، بشر از من درون مورد تفارق هایی که داخل ترکیه دیدند، پرسیدند. تفاوت های سیاسی، توفیر های مذهبی، تفارق های فرهنگی، ضدیت های جنسیتی، فقط اندر مورد هرگونه تفاوتی که می توانید از ثانیه فکر کنید.
با این حال، من واقعا می خواستم برفراز آنها بگویم که چگونه نفر ابوالبشر و جانور یکسان هستند. زندگی در ترکیه نفع علیه و له روی بالا و من این را یادآوری کرد ولی طبیعت انسانی من وآنها و آنها را واداشتن می کند تا آغوش تفاوت نچ متمرکز شویم. این باعث می شود که ما بیشتر دوباره به دست آوردن آنچه که شما نیاز داریم پریشانی داشته باشیم.
من نمیخواهم درمورد این نظریه تکلم کنم و آره اثبات آن. اگر مشابهت ها خیلی عمیق باشد، باید بتوانم درون سراسر کشور فراز تنهایی و بری حفاظت حرکت کنم. من چهار کتاب کامل سفرم را تو سراسر ترکیه خواهم نوشت.
اطلاعات بیشتر درون مورد
برای کسب داده ها بیشتر در مورد مت، راهنمایی های او برای کاوش در ترکیه بی آلایشی یادگیری تو مورد کتاب های خود، پهلو وب سایت خویش مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.